Rehellinen mielipide SDP kohusta
Mun rehellinen mielipide SDP:n kohusta, Tytistä ja koko sirkuksesta on se, että mua ei voisi äänestäjänä vähempää kiinnostaa.
Se mitä hallitus on saanut aikaan: massatyöttömyys, köyhien kurittaminen, veroale rikkaille, toimeentulotuki asiakkaiden nöyryytys, lapsiperheköyhyyden huima kasvaminen, työelämän muuttaminen työnantajalle kohtuuttoman suotuisaksi, ja lopulta, valtionvelan hillitön kasvu, on mulle liikaa,
Mikään puolue ei voi hoitaa asioita huonommin kuin hallitus. Koko Tytti kohu on heikolla pohjalla, eikä edes luultavasti totta.
Puhumattakaan siitä, että persut ottivat Rydmanin ministeriksi. Se kertoo, ettei heitä kiinnosta tyttöjen ahdistelu pätkääkään. Pelkkiä opportunisteja.
Joten ei kiinnosta. Mä haluan tähän maahan inhimillisyyttä ja töitä. Piste!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Ai, työpaikkoja, joissa SDP:n mielestä työntekijää saa kiusata, nolata ja väheksyä??
Kuten SDP:n edustajat tekevät itse palkkaamille työntekijöilleen.
Kuinka todistat tuon? Sinun ei kannata yleistää yksittäisten poliitikkojen tekoja koko puolueeseen.
Kiusaajat tekevät itsensälaista politiikkaa. Ei sdptä hallitukseen! Ei sdptä minnekään!
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat tekevät itsensälaista politiikkaa. Ei sdptä hallitukseen! Ei sdptä minnekään!
Sosialismi on loputtoman kiusaamisen mahdollistava sortorakenne.
Oikeistopuolueiden masinoima likakampanja.
Riikka purra peukuttaa somessa Antti lindmania irvailevista meemeistä.
Säälittävää käytöstä.
Menee samaan sarjaan Marinin aamiaiskohun ja huumetestin kanssa.
Joku kesäLissu ei ole päässyt Brysselissä bilettään haluamanaan päivänä kun pitänyt jäädä töihin.Pahamielihän siitä jää.
Olen aina äänestänyt ja tulen vastakin äänestämään demareita.Toivottavasti Sanna asettuu Helsingin vaalipiirissä ehdolle.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä SDP:n ajamat asiat mielestäsi toisivat Suomeen lisää töitä? SDP on nähdäkseni puhunut vain siitä miten kakkua pitäisi jakaa eikä miten kakkua saadaan lisää.
Kyllähän ne esitti lisää veroja rikkaille.
Ketä persuissa on kiinnostanut Rydmanin maine? Heitettiin kokoomuksesta ulos sen vikittelykohun takia!
On aivan saatanan tekopyhää väittää, että persuja kiinnostaisi mikään ahdistelu. Tämä tiedettiin jo sinä päivänä, kun valittiin ministeriksi!
Koko homma pelkkää harhautusta taloudesta joka menee jatkuvasti huonompaan suuntaan! Ja lehdistö kohtelee oikeistoa ja vasemmistoa aivan erilailla.
Vasemmiston pitäisi pyydellä anteeksi koko ajan ja oikeiston perseily nyt vaan kuuluu niiden käytökseen.
Miksi kohtelemme oikeistoa silkkihansikkain?
Miksi PersuPojat ulisevat heti aamusta.Miksi PersuPojat eivät mene vaikka TÖIHIN.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan hyvä ja aivan oikein että kansa saa tietää mitä sosialistien riveissä tapahtuu todellisuudessa. Aivan turha yrittää ylläpitää jotain kiilloitettua kuvaa tuosta puolueesta kun siellä on paljon mätää ja huonoja päätöksiä. Edellisen hallituksen suurin virhe, joka tulee maksamaan jopa ihmishenkiä oli se että runnoivat väkisin soten läpi! Uniper kaupoista tuli niin järkyttävä summa tappiota että Tuppurainen olisi pitänyt erottaa välittömästi ja ottaa kansanedustajan viitta pois.
Ei Tuppuraisella ole paikkaa Fortumin hallituksessa. Fortumin hallitus teki päätökset neuvottelujen ja taloudellisten tosiasioiden perusteella. Suomen valtio ei olisi voinut pääomittaa Uniperia tai Fortumia. Fortumin ongelmat johtuvat hyvin pitkälti siitä, että Sipilä halusi laittaa ns taseet töihin ja Fortumin venäläisen energian varaan.
Sotea tehtiin Vanhasen hallituskaudesta lähtien. Se oli pakko saada valmiiksi, koska tilanne oli katastrofaalinen. Sille ei mikään hallitus voi mitään, että suomalaiset ikääntyvät kovaa vauhtia ja hoidon sekä hoivan tarve on lisääntynyt radikaalisti. Nykyhallitus olisi voinut antaa sotealueiden säästöille rauhallisemman tahdin nykytahdin sijasta. Sotealueet pääsevät irti kalliista kiinteistövuokrasopimuksista ja siten syntyy säästöä kun ei tarvi maksaa turhista neliöistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Eemeli tiesi?
Että sinä et käy täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oikeistolla ja vasemmistolle on julkisuudessa eri säännöt?
Miksi oikeisto saa perseillä niin paljon kuin sielu sietää pyytämättä anteeksi, mutta vasemmiston pitää nöyristellä pelkästä epäilystä?
Ennemmin helvetti jäätyy, kuin persu pyytää rasismia anteeksi. Miksi muiden pitää toimia esimerkillisesti, mutta oikeisto saa perseillä minkä ehtii?
Suomessa ei ole minkäänlaista rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Missä hallitus on muka onnistunut. Kaikki itse asetetut taloudelliset tavoitteet ovat menneet päin persettä!
Ja mua pitäisi kiinnostaa joku nimettömällä kyselylomakkeella tehty kysely?
Mitä tässä maassa oikein tapahtuu? Miksi tämä hallituksen kohtelu silkkihansikkain johtuu?
Itse olen pelkästään HS:n politiikka podin takia meinannut lopettaa koko tilauksen! Riikka Purraa haastatellaan tunteja ja pussaillaan sen peffaa, eikä kysytä mitään edes mahdollisesti ikäväää. Nyt sitten taas tuntikaupalla keskustellaan SDP:n väitetystä huutamisesta.
Miksi koko lehdistö on aivan kallellaan persujen ja Kokoomuksen nuolemiseen, vaikka kaikki menee taloudessa aivan päin persettä?
Mieti, ketkä mainostavat vaaleissa Sanoman lehdissä suurimmilla budjeteilla. Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hallitus on muka onnistunut. Kaikki itse asetetut taloudelliset tavoitteet ovat menneet päin persettä!
Ja mua pitäisi kiinnostaa joku nimettömällä kyselylomakkeella tehty kysely?
Mitä tässä maassa oikein tapahtuu? Miksi tämä hallituksen kohtelu silkkihansikkain johtuu?
Itse olen pelkästään HS:n politiikka podin takia meinannut lopettaa koko tilauksen! Riikka Purraa haastatellaan tunteja ja pussaillaan sen peffaa, eikä kysytä mitään edes mahdollisesti ikäväää. Nyt sitten taas tuntikaupalla keskustellaan SDP:n väitetystä huutamisesta.
Miksi koko lehdistö on aivan kallellaan persujen ja Kokoomuksen nuolemiseen, vaikka kaikki menee taloudessa aivan päin persettä?
Mieti, ketkä mainostavat vaaleissa Sanoman lehdissä suurimmilla budjeteilla. Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Tämän ajattelutavan mukaan ainoastaan valtion rahoittamat mediat voivat olla vasemmistolaisia, ei se nyt ihan näin mene.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ihmeessä miksi te ajattelette, että tätä kohua ruokitaan?
Onko kyse Terapeutti Villen sekoilusta, median kehittämästä myrskystä vesilasissa, vai siitä että joku trollasi kyselylomakkeella?
Niin, AP, mitä mieltä sinä oikeastaan olet. 😯
Katsokaapas Ylen aamu 16.1.26, Tytti vauhdissa. Suorastaan ns. " ennustajaeukko" 😂
Minusta on huvittavaa, ettei kansanedustaja uskalla muka kertoa epäasiallisuudesta suoraan ryhmyrille ja puolueenjohdolle. Kuinka hän sitten uskaltaa ajaa muita asioita? Puskista huutelemalla ei selvitetä mitään asioita.