Petin vahingossa avokkia.
Tuli otettua vähän liikaa. Ei se nyt niin vakavaa kait ole? Kyseessä oli kaverin vaimo.
Kommentit (20)
Sehän on sinun ja avokkisi välinen asia, onko se vakavaa vai ei. Sehän ei minulle kuulu.
Vahingossa? yllättäen ja ilmottamatta. Tuntemattomasta syystä.
Mullekin käy aina vahingossa noin!
Eli petit avokin sekä kaverisi , sillälailla sitten . Parempi elää jatkossa sinkkuna ilman ystäviä jos arvostus on tuota luokkaa .
Vierailija kirjoitti:
Näin aina. Vahinkoja sattuu.
Miksi juoda niin paljon, jos tarkoitus ei ole pettää. Eikö sinkkuna ole silloin parempi jos juo ja menee illanviettoihin. Vai onko tarkoitus pitää kuin avoin suhde ja nainen ei vaan tiedä.
Oliko parempi torttu kuin avokilla?
Mulle kerrottiin, että oltiin pantu minua 10 vuotta vanhempaa naista. Oli kuulemma hyvät kyydit. Mies on nyt ex.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerrottiin, että oltiin pantu minua 10 vuotta vanhempaa naista. Oli kuulemma hyvät kyydit. Mies on nyt ex.
Totuus sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä kompastui ja kaatuminen johti siittimen tunkeutumiseen vieraaseen naiseen. Klassinen moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä kompastui ja kaatuminen johti siittimen tunkeutumiseen vieraaseen naiseen. Klassinen moka.
Sattuuhan noita. Vika tietenkin on naisen, kun niin härskisti vietteli viattoman miehen.
Avokki on vähän vaikea sana eikä taida olla ihan yleisessä käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan noita. Vika tietenkin on naisen, kun niin härskisti vietteli viattoman miehen.
Jos nyt vahingossa pippeli käy jossain, niin onko se huono asia?
Ei haittaa, kun kerta oli vahinko. Ei se silloin ole edes pettämistä.
Ihan vahingossa se kikkeli sujahti sinne lemmentoosaan?
Höpsis incel.