Rehellinen mielipide SDP kohusta
Mun rehellinen mielipide SDP:n kohusta, Tytistä ja koko sirkuksesta on se, että mua ei voisi äänestäjänä vähempää kiinnostaa.
Se mitä hallitus on saanut aikaan: massatyöttömyys, köyhien kurittaminen, veroale rikkaille, toimeentulotuki asiakkaiden nöyryytys, lapsiperheköyhyyden huima kasvaminen, työelämän muuttaminen työnantajalle kohtuuttoman suotuisaksi, ja lopulta, valtionvelan hillitön kasvu, on mulle liikaa,
Mikään puolue ei voi hoitaa asioita huonommin kuin hallitus. Koko Tytti kohu on heikolla pohjalla, eikä edes luultavasti totta.
Puhumattakaan siitä, että persut ottivat Rydmanin ministeriksi. Se kertoo, ettei heitä kiinnosta tyttöjen ahdistelu pätkääkään. Pelkkiä opportunisteja.
Joten ei kiinnosta. Mä haluan tähän maahan inhimillisyyttä ja töitä. Piste!
Kommentit (101)
ketähän ahteen hilkka nykyään kiusaa
Vierailija kirjoitti:
Massatyöttömyys, köyhät ym. johtuu siitä että meillä on ollut kohta 20 vuotta lähes olematonta talouskasvua. Mikään hallitus ei varsinaisesti luo talouskasvua. Hallituksen pitäisi ohjata valtiolaivaa mutta ongelmat johtuu enemmänkin kyse on siitä että laiva on väärin rakennettu.
"Euroopan Komissio on varoitellut Suomea vientituotevalikoimamme kapeudesta ja haavoittuvuudesta jo parin vuosikymmen ajan.
Kuten tiedämme, melko turhaan.
Yhdeksi muutoksen esteeksi voisi kutsua yritystukiamme, jotka on pääsääntöisesti suunnattu ns. vanhalle teollisuudelle uuden kehittämisen sijaan.
Pro bisnes -politiikka on ollut ja on edelleen hyvinkin haitallista Suomen talouden kehittymiselle."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massatyöttömyys, köyhät ym. johtuu siitä että meillä on ollut kohta 20 vuotta lähes olematonta talouskasvua. Mikään hallitus ei varsinaisesti luo talouskasvua. Hallituksen pitäisi ohjata valtiolaivaa mutta ongelmat johtuu enemmänkin kyse on siitä että laiva on väärin rakennettu.
Hallitus ei luo kasvua se on nähty. Mutta luoja tietää että se kykenee sen tukahduttamaan.
Ensimmäinen laivankorjausoperaatio olisi viedä persut lankulle ja yli laidan, niin päästään oikeasti viemään Suomea eteenpäin. VInkumisella ja somessa valittamisella, fasenasseilulla muiden syyttelemisellä omista tyrimisestä ei näköjään saatu tätä maata nousemaan.
Viimeiset kolme vuotta Suomi on ollut syöksykierteessä. Kamalinta on, että tämä kaikki oli nähtävissä etukäteen: sinimusta hallitus lähti liikkeelle hallitusohjelmalla, joka oli täynnä kuviteltua talouskasvua ja epäonnistui täysin tulkitsemaan toimintaympäristöä, jossa Suomi toimii.
Ja mikä tekopyhyyden huipentuma persut on! Rydman on ollut heidän ministerinsä. Ovat tasan tarkkaan tietäneet henkilön taustat. Heille se, että ei ole tuomiota riittää.
Riittääkö se muiden kohdalla? Ei todellakaan!
Miksi lehdistö kohtelee persuja silkkihansikkain ja hyväksyy heidän perseilynsä pelkkänä lajityypillisenä käytöksenä. Muita sitten kuumotetaan pelkästä epäilyksestä, että on huutanut?
Mitä paskaa tämä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
no ainakaan talouden ongelmiin ei vasemmalta laidalta löydy mitään vaihtoehtoa. Juurisyy on parin vuosikymmenen aikana velkarahalla kasvatettu mastodonttinen julkistalous, johon ei ole enää varaa. Julkinen sektori on vasemmistolle pyhä lehmä, joten äänestämällä heitä mennään ojasta allikkoon
Yksi hyvä keino on tehdä kaikki päinvastoin kuin hallitus. Jo sillä näköjään saadaan talous ja työllisyys nousuun. Yhtä tärkeää on palauttaa kansalaisten usko tähän valtioon, ja siihen auttaa hallituksen nostaminen korvista ulos oppositioon.
Jaaha, moderointi vissiin iskee. No sanotaan sama ilman nimiä tms.
Koko kohu on demareiden sisäistä valtakamppailua. Vene tulee keikkumaan kunnes nykyinen johto putoaa veneestä, sittenhän meille nousee johtoon ... joku semmonen minkä nimeä ei saa kirjoittaa ja joka ei ole kantasuomalainen. Sitten onkin jännää kyytiä tarjolla kaikille.
Tätä aika keksiryn tuntuista kohua ei muisteta vuoden päästä, sen sijaan kokoomusta ja persuja tullaan silloin tutkimaan samoista asioista ja luultavasti myös paremmin tuloksin.
Tämä onnajoitujsellisesti niin hyvä veto ettö olen melkein varma siitä että tämä on SDP:n tarkoituksella liikkelle laskema myrsky vesilasissa
Missä hallitus on muka onnistunut. Kaikki itse asetetut taloudelliset tavoitteet ovat menneet päin persettä!
Ja mua pitäisi kiinnostaa joku nimettömällä kyselylomakkeella tehty kysely?
Mitä tässä maassa oikein tapahtuu? Miksi tämä hallituksen kohtelu silkkihansikkain johtuu?
Itse olen pelkästään HS:n politiikka podin takia meinannut lopettaa koko tilauksen! Riikka Purraa haastatellaan tunteja ja pussaillaan sen peffaa, eikä kysytä mitään edes mahdollisesti ikäväää. Nyt sitten taas tuntikaupalla keskustellaan SDP:n väitetystä huutamisesta.
Miksi koko lehdistö on aivan kallellaan persujen ja Kokoomuksen nuolemiseen, vaikka kaikki menee taloudessa aivan päin persettä?
SDP on syyllinen siihen, että meidän pitää suorittaa esimerkiksi eettisten periaatteiden koulutus, tasa-arvo ja yhdenvertaisuuskoulutus viiden vuoden välein. Joten nauran partaani ja olen avoimen vahingoniloinen.
6% gallupkannatusrailo aiheuttaa kokoomuksessa peppukipua, jonka takia ajojahti.
Meno alkaa kyllästyttää jo puolueen rivijäseniäkin.
Puolueen kuntavaaliehdokkaanakin ollut Kari Hirvi kirjoitti missikohusta viestipalvelu X:ssä, että PS:n kansanedustajien ***tanan tyhmä käytös vetää maton puolueen imagon alta.
Ihan oikein, että persut eivät ole seuraavassa hallituksessa, koska ei olla sen arvoisia, Hirvi jatkaa harmittelua.
Hirvi summaa ongelman ytimen: hallituspuolue perussuomalaisille on poliittisesti elintärkeää leikkiä samaan aikaan oppositiopuoluetta ja näyttää, että se uskaltaa uhmata liberaalimpia hallituskumppaneita ja etenkin pääministeripuolue kokoomusta.
Hallituskumppanit nuhtelivat perussuomalaisia kuin kurittomia lapsia.
Lapsellista ja asiatonta, luonnehti kokoomuksen eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Pia Kauma.
Lapsellista, vastuutonta ja hölmöä, kuvaili RKP:n puheenjohtaja Anders Adlercreutz.
Vierailija kirjoitti:
SDP on syyllinen siihen, että meidän pitää suorittaa esimerkiksi eettisten periaatteiden koulutus, tasa-arvo ja yhdenvertaisuuskoulutus viiden vuoden välein. Joten nauran partaani ja olen avoimen vahingoniloinen.
Naura vaan. Niin moni meistä tekee.
Ei sun kokemuksesi silti oikeuta sitä, että Suomen talous on vedetty kölin alta.
Ihmiset haluavat töihin! Hallitus on pelkästään huonontanut työttömien tilannetta ja mahdollisuuta työllistyä.
Miten se auttaa Suomea, että nyt toimeentuloasiakkaidenkin on pakko hakea töitä, joita ei ole? Miten se ketään auttaa?
Pelkkiä huonoja päätöksiä tulee liukuhihnalla ja nyt halutaan jo muuttaa perustuslakia! En saatana suostu!
Joko sinua kiusaa ja nöyryyttää demari"toveri"kiho tai riistävä kapitalistisika... Siitä vain valitsemaan...
Ihan sama minulle mitä demarit tekee tai jättää tekemättä, mutta Tytin reaktio ei ainakaan parantanut asiaa. Olisi vaan sanonut, että en tunnista tai en ole tarkoittanut käyttäytyä kuvatulla tavalla, mutta pyydän anteeksi, jos joku on kokenut käytökseni olleen liian hyökkävää tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ainakaan talouden ongelmiin ei vasemmalta laidalta löydy mitään vaihtoehtoa. Juurisyy on parin vuosikymmenen aikana velkarahalla kasvatettu mastodonttinen julkistalous, johon ei ole enää varaa. Julkinen sektori on vasemmistolle pyhä lehmä, joten äänestämällä heitä mennään ojasta allikkoon
Yksi hyvä keino on tehdä kaikki päinvastoin kuin hallitus. Jo sillä näköjään saadaan talous ja työllisyys nousuun. Yhtä tärkeää on palauttaa kansalaisten usko tähän valtioon, ja siihen auttaa hallituksen nostaminen korvista ulos oppositioon.
ai ottaa entistä enemmän lainaa, kasvattaa julkista sektoria palkkaamalla tuottamattomiin töihin porukkaa? Sitä yritti Marinin hallitus
https://www.verkkouutiset.fi/a/hallitus-on-ostanut-tyollisyysasteen-nou…
"Julkisen talouden kannalta työllisyysasteen kasvun hyöty on kuitenkin kyseenalainen, koska 70 prosenttia uusista työpaikoista on hallituskauden aikana syntynyt julkiselle sektorille, mikä tarkoittaa julkisten menojen kasvamista entisestään. Hallitus on siis ostanut työllisyysasteen nousun velkarahalla"
sosialismin virheitä ei voi korjata lisäämällä sosialismia. Se on huomattu mm. Ruotsissa, jossa on suoritettu veronkevennyksiä (laskettu yli 80 k€ tienaavien verotusta sekä yritysverotusta) ja poistettu perintöverotus. Ovat saaneet yksityisen sektorin kasvuun ja kansankapitalismin kukoistamaan. Samalla on saatu kestävä maksupohja julkistaloudelle. Suomessa velkasuhde yli 80 %:ia, Ruotsissa 30 %:ia.
Onneksi tilanne on sellainen velkasuhteen takia, että jos emme itse tee rakenneuudistuksia, niin ne tehdään IMF:n vaatimuksesta. Siinä mielessä on aivan sama, että voittavatko demarit 🤣
Hölmö sdp:n sisäinen valtataistelu joka on nyt nolosti tuotu julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minulle mitä demarit tekee tai jättää tekemättä, mutta Tytin reaktio ei ainakaan parantanut asiaa. Olisi vaan sanonut, että en tunnista tai en ole tarkoittanut käyttäytyä kuvatulla tavalla, mutta pyydän anteeksi, jos joku on kokenut käytökseni olleen liian hyökkävää tmv.
Mä en hyväksy tätä kaksinaismoralismia. Milloin ikinä olet nähnyt oikeistolaisen pyytävät anteeksi? Vaikka kyse olisi ammuskelusta ympäripäissään kadulla, tet-tyttöjen viiittelystä, puhtaasta rasismista tai mistään?
Miksi vasemmiston pitäisi pyytää anteeksi ja pokkuroida joka paikassa heti, kun joku edes syyttää mistään?
Miksi oikeistolla ja vasemmistolla on eri säännöt? Miksi hyväksymme esim. persujen jatkuvan perseilyn, mutta kaikille muille on eri säännöt?
Ihan sama kiinnostaako jotain kiihkodemaria se, että puolueen sisällä on ahdistelun, vähättelyn, ylimielisyyden ja kiusaamisen kulttuuri. Todennäköisesti suurinta osaa äänestäjistä ei kiinnosta. Mutta se mikä kiinnostaa on Lindtmanin ja Tuppuraisen tapa hoitaa asiaa. Kun syytökset eivät kohdistuneet itseen, oltiin pitämässä vakavia keskusteluja ja vaadittiin anteeksipyyntöjä. Kun oma huono käytös tuli julkisuuteen, kielletään kaikki, uhkaillaan ja vaaditaan syyllisiä ilmoittautumaan. Kaiken huippuna vielä tönitään työntekijää kameroiden edessä kun ollaan niin ylimielisiä. Tämä tulee iskemään SDP:n kannatukseen. Veikkaan, että kesään mennessä SDP ja kokoomus alkaa olemaan samoissa lukemissa gallupeissa.
Miksi oikeistolla ja vasemmistolle on julkisuudessa eri säännöt?
Miksi oikeisto saa perseillä niin paljon kuin sielu sietää pyytämättä anteeksi, mutta vasemmiston pitää nöyristellä pelkästä epäilystä?
Ennemmin helvetti jäätyy, kuin persu pyytää rasismia anteeksi. Miksi muiden pitää toimia esimerkillisesti, mutta oikeisto saa perseillä minkä ehtii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten luulet tämän onnistuvan SDP:n ja Kokoomuksen yhteisessä hallituksessa? Sitä on nimittäin luvassa vaalien jälkeen.
Ansaittu karma! Olen niiiiiin iloinen!