Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen mielipide SDP kohusta

Vierailija
30.01.2026 |

Mun rehellinen mielipide SDP:n kohusta, Tytistä ja koko sirkuksesta on se, että mua ei voisi äänestäjänä vähempää kiinnostaa. 

Se mitä hallitus on saanut aikaan: massatyöttömyys, köyhien kurittaminen, veroale rikkaille, toimeentulotuki asiakkaiden nöyryytys, lapsiperheköyhyyden huima kasvaminen, työelämän muuttaminen työnantajalle kohtuuttoman suotuisaksi, ja lopulta, valtionvelan hillitön kasvu, on mulle liikaa, 

Mikään puolue ei voi hoitaa asioita huonommin kuin hallitus. Koko Tytti kohu on heikolla pohjalla, eikä edes luultavasti totta. 

Puhumattakaan siitä, että persut ottivat Rydmanin ministeriksi. Se kertoo, ettei heitä kiinnosta tyttöjen ahdistelu pätkääkään. Pelkkiä opportunisteja. 

Joten ei kiinnosta. Mä haluan tähän maahan inhimillisyyttä ja töitä. Piste! 

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massatyöttömyys, köyhät ym. johtuu siitä että meillä on ollut kohta 20 vuotta lähes olematonta talouskasvua. Mikään hallitus ei varsinaisesti luo talouskasvua. Hallituksen pitäisi ohjata valtiolaivaa mutta ongelmat johtuu enemmänkin kyse on siitä että laiva on väärin rakennettu.

Uusimman päätöksillä toiveita on.

Vierailija
202/209 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP ja vasemmisto ovat olevinaan pienen ihmisen asialla

Todellisuudessa he haalivat maahamme uusia äänestäjiä. Voidaan puhua maahanmuuttoäänistä! Taistelevat jo nyt olemassaolostaan. Mitä enemmän tuota populaa maahan tulee, sitä paremmin demukoilla ja vassuilla menee.

Ei demuja suomijontet kiinnosta!

Persujen masinoima väestön vaihto etenee suunnitellusti..

Vähenee hitaasti mutta varmasti.Poistot kiihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Suomi kestää vuoden tätä sekopää hallitusta.

Vierailija
204/209 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pelaa vaalipeliä amerikan tyyliin. Siltä tuo haiskahtaa.

Vierailija
205/209 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rehellinen mielipide on se, että ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
206/209 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nyhjää tyhjästä.

Vierailija
207/209 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
208/209 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole muut rikki kuin demarit!

Eikä sillä ole merkitystä, siis tässä yhteydessä, nyt emme puhu mitä tapahtuu muissa puolueissa tai mitä hallistu on tehnyt tai jättänyt tekemättä.

Tässä kohussa on kyse VAIN SDP:tä ja keskitymme vain heidän tekemisiin, sitten voidaan aloittaa uusi kohu erikseen jonkun toisen puoleen muista tekemistä, nyt käsitellään tämä loppuun ja selväähän on, että mm Antti ja Tytti vetävät vahvasti tuollaista valkoisten valheiden linjaa, ei suoraan valehdella mutta totuus jätetään kertomatta.

Vierailija
209/209 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että Marko Asell olis saanut tarpeeksi puristella painimolskilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän