Uusperheet joilla molemmilla viikko-viikko lapset? Bussissa kuultua :)
Jos Maija Matti menevät kimppaa ja molemmilla on viikkoviikko lapset niin varmaan haluavat, että kaikki lapset on kerralla että saavat myös kahdestaan olla viikkoja ? Onko tämä tuottanut ongelmia järjestelyssä?
Bussissa olin tänää pidemmän matkaa niinku myös viereisen penkin mies. Ihan asiallinen mies joka puhui puhelimessa asiallisesti vuoroin nyksän ja vuoroin eksän kanssa ja kun selvittelivät miten saavat viikko viikon, kun pitää kysyä heidän nyksien exien ja heidän exien ja nyksien ja exän ja oliko vielä jonkun exä tai nyksä myöskin miten saavat viikko-viiko että jokaiselle sopii ettei ketju katkea. Ihan hirvee säätö ku jokainen ketjun ihminen soitti jollekin.
Kommentit (3)
Outoa.
Mä ainakin haluaisin tuossa tapauksessa että mun lapset on vaan rauhassa mun kanssa sen yhteisviikon jos joudun kerran olemaan ilman heitä sen joka toisen viikon. Tekisin lyhyttä päivää ja olisin niin paljon lasteni kanssa voisin.
Nyksä voisi sitten ottaa omat lapsensa meille seuraavalla viikolla ja mä voisin tehdä töissä pitkää päivää.
Ystävällä on 6 soppa. Hän asuu miehen kanssa, hänen, omat ja yhteiset, sama juttu miehen ex llä uuden kanssa yhteinen, kummallakin omat ja tämän miehen ex llä on myös sama.
Niillä menee kaikkien lapset samaasa kaaviossa.
Bonuksena ketjuj kaukaisimpien lapset seurustelee.
Jokainen tajuaa jos haluaa muuttaa suunnitelmia, vaikuttaa moneen.
Ahdistavaa tuollainen säätö.