Sinä jotka ennen äänestit SDP:tä, aiotko enää?
Kommentit (91)
Mitä se viimenen vastausvaihtoehto tekee tuolla, jos kysymys on niille jotka on äänestäneet sdp:tä.
Minä äänestän ensi vaaleissakin. Ei oo muuta vaihtoehtoa.
Missä on vaihtoehto: En oke ennen äönestönyt SDP:tä, mutta nyt äänestän?
Kuulun tähän porukkaan.
EXpersu
Varmasti äänestän. Ikäni olen äänestänyt koska olen duunari, kaikki 3 lasta puolisoineen äänestää myös, koska ovat tavan työläisiä. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
No en minkään oikeiston vaahtoaman "skandaalin" takia äänestä tai ole äänestämättä mitään puoluetta.
Enempi painaa arvomaailma.
Mutta olenkin mies.
Jos joku käyttäytyy huonosti niin se ei minun mielipidettä muuta. Rakkaus miehenä edelleen äänestä SDPeetä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku käyttäytyy huonosti niin se ei minun mielipidettä muuta. Rakkaus miehenä edelleen äänestä SDPeetä.
Korjaan...RAKSA MIEHENÄ
Aion. Vieläkö itse äänestä Orpoa? Joka petti jokaisen vaalilupauksen ja vienyt kaiken hyvän tavallisilta ihmisiltä. Rikkaille antaa.
En ikinä enkä koskaan. Joidenkin demariluopioiden luikertelu hallituksen paskametsästyslain taakse naulasi kantani. Vaikka osa demareista äänesti vastaan, se ei pese verta pois näiden joidenkin tap.pajapsyk.opaattien käsistä. Hyi helvetti. Hävetkää.
Olen aiemmissa vaaleissa äänestänyt Perussuomalaisia mutta seuraavaksi ääneni saa SDP.
En äänestä enää. Ole kuitenkin wokettaja ja hyvesignaloija, joten äänestän Vihreitä tai Vasemmistoliittoa.
Vihervasureiden äänestäminen on maanpetokseen verrattavaa toimintaa. Ne tuhoaa Suomea sisältäpäin. Vihervasemmisto suuri saatana ja suuri uhka Suomelle. Jotain ICE:n tyylistä porukkaa tarvittaisiin heittämään ne hevon helvettiin Suomesta vaikka vaatisi aseellista toimintaa.
Aion. Ei tämä kokkareiden ja persujen tilaama feikkikohu vaikeuta äänestämiskäyttäytymiseeni lainkaan.
Kuinka monta näitä johdattelevia gallupeja samasta aiheesta aiot luoda tuntia kohti, ja kuinka monesta muusta viestistäkin olet täällä vastuussa kun näitäkin niin tehtailet?
Oletko tuntipalkalla vai ilman tätä tekemässä?
Äänestän taas Sdp:tä, kävin Marinin takia pienen harhaloikan persuissa, mutta oon selkä taas! 👷
Vierailija kirjoitti:
Vihervasureiden äänestäminen on maanpetokseen verrattavaa toimintaa. Ne tuhoaa Suomea sisältäpäin. Vihervasemmisto suuri saatana ja suuri uhka Suomelle. Jotain ICE:n tyylistä porukkaa tarvittaisiin heittämään ne hevon helvettiin Suomesta vaikka vaatisi aseellista toimintaa.
Hakeudu hoitoon tai muuta Yhdysvaltoihin, kun niitä niin kovasti ihailet. Sinne vaan suoraan ICE:n palkkalistoille.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä enkä koskaan. Joidenkin demariluopioiden luikertelu hallituksen paskametsästyslain taakse naulasi kantani. Vaikka osa demareista äänesti vastaan, se ei pese verta pois näiden joidenkin tap.pajapsyk.opaattien käsistä. Hyi helvetti. Hävetkää.
Mee muualle hybridivaikuttamaan.
Totta maar sdp saa ääneni edelleen. kuka muut ajaa minun etua ja kohta palaa taas kunnon vuokratuet ynnämuut tuet kun sdp palaa valtaan.
jep. lauri lyly, asuu samalla suunnalla tampereella