Mitä on ne ällöt koholuomet, joita joillain on kaulassa valtava määrä?
Kommentit (38)
Hormonit ainakin vaikuttaa, raskausaikana tulee monelle ja voivat kutistua raskauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavia harmittomia kavereita. Ei niitä tarvitse poistaa. On hoikillakin.
Mukavia?
Onhan se hmeellistä kun ei syö sikoja silti on syyliä ja enteroviruksia kuin hepatiittia.
Käyn poistattamassa jos lyöt mulle muutaman satasen kouraan, julkisella eivät noita poista
Noita voi kuristaa pois ihan kotikonstein. Ei jää edes minkäänlaista arpea.
Vanhuus: varsisyylät, muut ihomuutokset, maksaläikät, verisuonet käsiselissä, kuiva iho, harventuva tukka, karvat vähenee muualtakin, parta kasvaa, jopa nenäkarvoja tuli 2 ( nainen), varpaan kynnet kopperoituu ja paksunee. Tissit lässähtää, rypyt. Ois sitä korjattavaa kun ois rahaa ja turhamaisuuttA.
Vierailija kirjoitti:
Ne saisi lääkäri helposti pois. Ne on ihon pinnassa. Miksi eivät mene lääkäriin?
Lääkäri ei niitä poista kun ei ole sairaus vaan lähinnä kosmeettinen haitta. Kuuluu kauneuskirurgian puolelle ja kustannukset itselleen maksettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne saisi lääkäri helposti pois. Ne on ihon pinnassa. Miksi eivät mene lääkäriin?
Esim terveyskeskus, vain hankaantuvissa paikoissa, esim rintaliivin reunojen kohdalla.
Nehän sais päivät pitkät poistaa jos rupeaisivat kosmeettisia haittoja poistamaan. Julkinen ei tee kosmeettisia hoitoja
Miten sua kenenkään luomet rassaa?
Kenellä niitä on, ei itse niitä joudu katselemaankaan. Muut niistä rasittuu.
Kaikki vanhuuden kosmeettiset vaivat on ihan perseestä. Sanotaan se nyt suoraan.
Solmi lanka tiukasti varsiluomen varteen. Näin se kuivuu ja tippuu, eikä jää arpea.
Vierailija kirjoitti:
Varsiluomia ne voi hirttää.
Jep. Kostutettua puuvilla lankaa ympärille, kuivuessaan lanka kiristyy ja estää veren kierron luomessa ja luomi "tippuu" pois. Toisena hyvänä vaihtoehtona isopullo viinaa ja saksilla pois, saattaa vuotaa runsaastikkin verta...
Kumma myös kun vanhetessa suu jotenkin kutistuu ja hampaat tulee ihan toisin esiin. Ja heltat kaulaan vaikken oo ees lihava.
Nyt kun katson peilistä naamaani olen kuin tätini samanikäisenä. Tok silloin kolmikymppisenä katsoi arvostellen vanhuksen naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kostutettua puuvilla lankaa ympärille, kuivuessaan lanka kiristyy ja estää veren kierron luomessa ja luomi "tippuu" pois. Toisena hyvänä vaihtoehtona isopullo viinaa ja saksilla pois, saattaa vuotaa runsaastikkin verta...
Apteekista saa kyllä ihan asiallisia sterilisointinesteitä. Itse en kyllä jaksais aikaani tuhlata ja kaikissa möllyköissä ees vartta, tiheemmässä keskittymässä, niin paljon. Kutinahan on se hankalin kun ne puhkeaa tai kuivuvat itsestään pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekista saa kyllä ihan asiallisia sterilisointinesteitä. Itse en kyllä jaksais aikaani tuhlata ja kaikissa möllyköissä ees vartta, tiheemmässä keskittymässä, niin paljon. Kutinahan on se hankalin kun ne puhkeaa tai kuivuvat itsestään pois
Minä käsitin tuon viinan sisäisesti nautittavaksi. voihan siitä tilkan ihollekin uhrata.
minä olen hirttänyt varsiluomia hiuksella, tätini opeilla. Joihinkin käyttänyt saksia ja ihan ilman viinaa ;)
Ei se nyt ihan helppoa ole tehdä löystymätöntä solmua pienestä langasta sen luomen juureen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavia?
On ne mukavampia kuin vaikka melanooma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavia?
On ne mukavampia kuin vaikka melanooma
Ja puhjennut silmä on mukavampi kuin puhjennut keuhko, silti se ei tee puhjenneesta silmästä mukavaa.
Vanhetessa niitä tulee niinkuin tulee muutakin ylimääräistä karvaa kuin lähtee hiukset kuin tulee harmaat hiukset ja rasvaa vatsaan . Kuin alkaa haista ja tulee vaikkua korviin. Tulee sienitautia vähän joka paikkaan. Kynnet kellastuu. Hampaat kellastuu ja silmäluomet roikkuu . Se on osa vanhenemista kaikilla. Nuoremmilla voi olla jonkun verran . Onhan joillain hirveitä syyliä kuin paiseita kuin isoja luomia jo lapsena ja nuorena. Jotkut syntyy mongoloidina. Toiset kääpiöitä .