Tajusin äsken etten omista kahvinkeitintä. Onko se noloa?
Juon pikakahvia vain ja en ole kokenut tarpeekseni hankkia tarpeettomia kodinkoneita kun vähemmälläkin pärjää.
Kommentit (47)
Onko sinusta noloa ettei minulla ole vedenkeitintä tai airfryeriä? Ei minustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksu se olisi noloa, jos pikakahvia nautit itse? Vierailkeko se keitin pitäisi ostaa vai vai koristeeksi?
Itse mietin, että mitä teen lahjaksi saamilkeni alkoholijuomapulloille, joita on useita erilaisia; ei vaan tee mieli tissutella yksin
M45+
Sama. Oma syy, kun en osaa avata suutani ja sanoa, etten juo viiniä, mutta mulla on kaapissa useampi pullo proseccoa ja yksi skumppa. Olen vain kiittänyt niinkuin lahjoista kuuluu.
N35+
Vierailija kirjoitti:
Siis tajusit ettet omista kahvinkeitintä?! Eli huomasit juuri, että kappas vaan, keittiössäni ei ole kahvinkeitintä? Onko sinulla sitten aiemmin ollut sellainen?
Ystävä pyysi kylään ja keitti kahvinkeittimellä kahvit ja palatessa kotiini tajusin etten omista kahvinkeitintä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kahvipannu ja kahvikone mutta ei kahvinkeitintä
Toimiihan se noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Huomattava sisustuksellinen puute ellei kahvinkeitintä ole. 😕
Montako moccamasteria sinulta löytyy nurkista?
Tunnen esteetikkoja, jotka suodattavat kauniiseen kannuun.
Voi keittää vaikka kattilassa kahvit. Ei mitään noloa ole, turha tavara on noloa mitä haalitaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiks pikakahvista ole jokin ongelma silmille.
Lisää silmänpohjanrappeuman mahdollisuutta tms.
On se suodatin- ja pannukahvikin vaarallista silmille jos jättää lusikan kuppiin.
Ei ole noloa, jos et tarvitse sitä.
Ei se ole noloa. Suodatinkahvia voit tehdä myös näin : osta suppilo, laita se mukin päälle suodatinpapereineen, kahveineen. Kuumenna vettä vedenkeittimessä tai kattilassa ja kaada suppiloon. Siinä suodatinkahvia.
Näin olemme tehneet mökkiolosuhteissa ja Kreikassa koska siellä ei ole juuri kahvinkeittimiä veden korkean kalkkipitoisuuden vuoksi. Kalkki tukkisi nopeasti kahvinkeittimen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mut pikakahvin maku ei oo niin hyvä kun suodatinkahvin
Makuasia. Mun mielestä on. Mullakaan ei ole keitintä enään koska kotona juon pikakahvia. Töissä suodatinkahvia koska en omia kahveja ala töihin viemään.
Ei ole ollut koskaan, en ole ikinä tykännyt kahvin mausta.
Työpaikalla saanee suodatinkahvia eli ei sitä ilman tarvitse elää.
Ei kenelläkään "pidä" olla kahvinkeitintä. Kukin tehköön kahvinsa miten haluaa, vaikka sitten pikakahvina, mutteripannulla, pressopannulla, vanhanaikaisella kahvipannulla tai sitten kahvinkeittimellä. Entä jos ei juo kahvia ollenkaan, tarvitseeko välttämättä kahvinkeitintä?
(omalla lapsellani ei ole myöskään kahvinkeitintä, koska hän ei kahvia juo, mutta olen ostanut hänelle pressopannu, että saan itse keitettyä itselleni aamukahvit, kun olen hänen luonaan käymässä)
Pikakahvi nostaa kolesteri arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksu se olisi noloa, jos pikakahvia nautit itse? Vierailkeko se keitin pitäisi ostaa vai vai koristeeksi?
Itse mietin, että mitä teen lahjaksi saamilkeni alkoholijuomapulloille, joita on useita erilaisia; ei vaan tee mieli tissutella yksin
M45+
Kutsu kaverit kylään ja pistä bileet pystyyn. Onhan nyt sentään perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Pikakahvi nostaa kolesteri arvoja.
Pikakahvi ei nosta kolesterolia, pannukahvi ja muu suodattamaton kahvi kylläkin.
Pikakahvi valmistetaan suodatetusta kahvista.
Jos et juo kahvia niin mihin sitä kahvinkeitintä tarvitsisi