Kuikahan paljon aseksuaalisuus on yleistynyt viimeisen 5v aikana!
Naisia eroaa parisuhdepelleilystä kuin sieniä sateella ja harvempi heistä naisistakaan on kiinnostut. Aseksuaalisuuteen liittyy vielä stigmaa ja jopa suoranaista vihaa, kuten kaikkeen muuhun kuin miesten seksipalvelemiseen. Mutta veikkaan, että naisista jopa 15% saattaa elää aseksuaalisesti, vaikka teoriassa olisivatkin heteroita. Ehkä jopa enemmän, jos lasketaan vaihsevuodet ohittaneet ja poistetaan laskuista ne, jotka syövät seksihormoneita.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiinnostaisi ainoastaan aseksuaaliset impinaiset, ei itseäänantaneet ja eroilleet
Sua kiinnostaa ainoastaan naiset, joiden kanssa et saisi lainkaan seksiä?
En minä monien kanssa tarvi seksiä, vain aviovaimoni kanssa (jos sellainen olisi luotu ja saisin ilmoituksen missä hän on)
No sitten ei kannata toivoa vaimoksi aseksuaalia. Ei aseksuaali halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiinnostaisi ainoastaan aseksuaaliset impinaiset, ei itseäänantaneet ja eroilleet
En minä monien kanssa tarvi seksiä, vain aviovaimoni kanssa (jos sellainen olisi luotu ja saisin ilmoituksen missä hän on)
Jos se luuli että a-seksi tarkoittaa avioliittoseksiä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se luuli että a-seksi tarkoittaa avioliittoseksiä xD
Onko edes muuta olemassa kuin avioliittoseksiä. AU-hääräilyn saa mielestäni laskea huorinteoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten deittikäytös, sikailu ja seksin perässä juokseminen ("etsin vaan jotain casual säätöä") on saanut omatkin jalat ristiin vaikka seksistä tykkäänkin. 🙄
Ja oman sepaluksen on saanut ylös kaltaisesi jalkojaan jokaiselle levittelevä nainen. Tällaisiin naisiin pitäisi sitten sitoutua ja löytää jotain sitoutumisen arvoista :D
Heikko luetun- ja muun ymmärrys on miehessä myös aika epäseksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun katsos miesten aivoissa aseksuaalit sekä lesbot ovat juuri niitä ihanimpia, kun eivät halua seksiä muiden miesten kanssa :D "Mutta MINUN kanssani kyllä tekevät ihan mitä vaan, koska ovat koko elämänsä odottaneet minua ja taikakaluani, joka saa heidät sekaisin halusta!"
Eihän naisen oma suuntautuminen ole mikään oikea juttu, kullista kaikki kuitenkin haaveilevat ja kuka tahansa peräkammarinpera voi tilata haluamansa kokemattoman nymfonaisen esim. Tinderistä kotiinsa, siellä ne vain odottavat malttamattomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen aseksuaalisuuden syntyvän siinttä että on jo kyllästynyt seksiin tahi liijan montten kanssa häärännyt, eli avioitumistahtoisissa immeissä en usko edes olevan todellisia aseksuaalistuneita. Parempi että tällainen nollabodikanttilainen kohtaisi toisen nollabodikantin, kah voisimme sitten yhdessä täysin yhtä puusilminä ja poropeukalina alkuatomeista asti harjoitella mestareiksi. Toki pitäisi ensinnä se avioitumiskutsu ja lisääntymis- ynnä isääntymistahto saaja sieluunsa jotta olisi ylipäätään olemassa lupa mennä naimisiin. Ja vielä sitähhi enenn laittaa psyykkeensä niin reilaan että yleensä kannattaa hynttyyntyä yhteen jonkun kanssa. Aikas pitkässä kuusessa siis ompi naimaanpääsy, t impisälli 42
No, luulet väärin. Kirjoitustyylisi kertoo jo, että et tule ikinä saamaan naista, huonompi juttu sinulle.
Seksi on yliarvostettua ja se on nykymaailmassa saanut sairaita muotoja (esim onlyfans, seksiaddiktiot, pakkomielteisyydet jne), itse olen ollut neljä vuotta ollut ilman seksiä ja olen paljon onnellisempi näin. Kannattaa jokaisen kokeilla selibaattia. Mielestäni seksi myös voi kahlita helposti vääriin ihmisiin mikä voi aiheuttaa ihan hirveän vangin kaltaisen tunteen. Lisäksi jotkut kokevat hirveää puutteen tunnetta kun eivät saa seksiä / seksikumppania, tuokin on seksipakkomielteisyyden aiheuttama vankila. Vahinkoraskauksista ja muista lieveilmiöistä puhumattakaan.
Aivan helvetin mahtavaa elää ilman seksiä !
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua ja se on nykymaailmassa saanut sairaita muotoja (esim onlyfans, seksiaddiktiot, pakkomielteisyydet jne), itse olen ollut neljä vuotta ollut ilman seksiä ja olen paljon onnellisempi näin. Kannattaa jokaisen kokeilla selibaattia. Mielestäni seksi myös voi kahlita helposti vääriin ihmisiin mikä voi aiheuttaa ihan hirveän vangin kaltaisen tunteen. Lisäksi jotkut kokevat hirveää puutteen tunnetta kun eivät saa seksiä / seksikumppania, tuokin on seksipakkomielteisyyden aiheuttama vankila. Vahinkoraskauksista ja muista lieveilmiöistä puhumattakaan.
Aivan helvetin mahtavaa elää ilman seksiä !
Totta ainakin suurin osa, mutta aseksuaalisuus ei ole sama kuin selibaatti. Monella menee täällä käsitteet sekaisin, mukaan lukien ap:lla. Aseksuaali elää tyyytväisenä ilman seksiä, koska ei ole sitä ikinä halunnutkaan.
Yksin tykkään leikkiä vaikka useamman kerran päivässä mutta muiden kanssa en jaksa säätää koska nautinto tuppaa jäämään vähäisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen aseksuaalisuuden syntyvän siinttä että on jo kyllästynyt seksiin tahi liijan montten kanssa häärännyt, eli avioitumistahtoisissa immeissä en usko edes olevan todellisia aseksuaalistuneita. Parempi että tällainen nollabodikanttilainen kohtaisi toisen nollabodikantin, kah voisimme sitten yhdessä täysin yhtä puusilminä ja poropeukalina alkuatomeista asti harjoitella mestareiksi. Toki pitäisi ensinnä se avioitumiskutsu ja lisääntymis- ynnä isääntymistahto saaja sieluunsa jotta olisi ylipäätään olemassa lupa mennä naimisiin. Ja vielä sitähhi enenn laittaa psyykkeensä niin reilaan että yleensä kannattaa hynttyyntyä yhteen jonkun kanssa. Aikas pitkässä kuusessa siis ompi naimaanpääsy, t impisälli 42
No, luulet väärin. Kirjoitustyylisi kertoo jo, että et tule ikinä saamaan naista, huonompi juttu sinulle.
Ei tarvitse olla häijy. Vakkoja ja kansia on moneen lähtöön ja sokeakin kana voi löytää jyvän. Eri
Oli niitä ennenkin ne oli vanhoja piikoja ja peräkammarin poikia.
Vierailija kirjoitti:
Oli niitä ennenkin ne oli vanhoja piikoja ja peräkammarin poikia.
Ehkä, jos hyvin kävi. Mutta uskon, että moni oikeasti aseksuaali nainen myös pakotettiin naimisiin ja äidiksi, sillä eihän ennen ollut mitään väliä mitä nainen itse halusi, ja mies+perhe oli pakko olla. Ihmiset ajattelevat, että kaikki eri suuntautumiset ym. ovat jotenkin oudosti lisääntyneet viime aikoina, mutta oikeasti nykyään kaikilla on vain enemmän päätösvaltaa omaan elämäänsä ja vapautta olla omanlaisensa.
Kerrataas nyt että aseksuaalisuus ei tarkoita ihmistä joka ei harrasta seksiä. Aseksuaalisuus tarkoittaa ihmistä joka ei koe seksuaalista halua/vetovoimaa muihin ihmisiin. Tai kokee sitä todella vähän.
Aseksuaalisuuden kirjo on laaja ja joukkoon mahtuu heitä jotka eivät halua seksiä missään muodossa koskaan ikinä, sekä heitä jotka harrastavat sitä vaikka joka päivä. Aseksuaalilla voi olla myös libido, se halu vaan ei kohdistu kehenkään ihmiseen. Jotkut acet ovat myös aromanttisia, jotkut ovat todella romanttisia. Jotkut pitävät seksistä teoriassa ja esim lukevat romanssikirjallisuutta mutta eivät halua mitään oikeassa elämässä, jotkut eivät edes ajattele koko asiaa. Jne jne.
Jokainen on erilainen ja meitä siis yhdistää se perusmääritelmä. Alloseksuaali, joka juuri nyt (tai vaikka todella pitkäänkin) ei halua harrastaa seksiä, ei ole aseksuaali. Selibaatissa eläminen ei ole aseksuaalisuutta - ha monet acet siis eivät elä selibaatissa
Eikö aseksuaali ole sellainen, jota ei kiinnosta ollenkaan, ei kukaan eikä mikään?
Sitten se on seksuaalinen suuntautuminen yhtä paljon kuin ateismi on uskonto tai kalju on hiusten väri.
Elän avioliitossa ja olemme molemmat pitkän suhteen ja iän myötä tulleet paljon vähemmän seksuaalisiksi. Miehen halut ovat lähes nollissa pari vuotta vasektomian jälkeen. Minulle erittäin ok kunhan kumppanuutta ja läheisyyttä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas nyt että aseksuaalisuus ei tarkoita ihmistä joka ei harrasta seksiä. Aseksuaalisuus tarkoittaa ihmistä joka ei koe seksuaalista halua/vetovoimaa muihin ihmisiin. Tai kokee sitä todella vähän.
Aseksuaalisuuden kirjo on laaja ja joukkoon mahtuu heitä jotka eivät halua seksiä missään muodossa koskaan ikinä, sekä heitä jotka harrastavat sitä vaikka joka päivä. Aseksuaalilla voi olla myös libido, se halu vaan ei kohdistu kehenkään ihmiseen. Jotkut acet ovat myös aromanttisia, jotkut ovat todella romanttisia. Jotkut pitävät seksistä teoriassa ja esim lukevat romanssikirjallisuutta mutta eivät halua mitään oikeassa elämässä, jotkut eivät edes ajattele koko asiaa. Jne jne.
Jokainen on erilainen ja meitä siis yhdistää se perusmääritelmä. Alloseksuaali, joka juuri nyt (tai vaikka todella pitkäänkin) ei halua harrastaa seksiä, ei ole aseksuaali. Selibaatissa eläminen ei ole aseksuaalisuutta - ha monet acet siis eivät elä selibaatissa
Jos on seksuaalista kiinnostusta, miten voi muka olla aseksuaali? Ihan puppua. Etuliite a- tarkoittaa ei.
Mutta tätähän tää on, että jokaisen pitää olla joku ihmeen erikoisuus ja spesiaali, vaikka olisi ihan tavallinen. Eihän muuten pääse erikoislipun alle marssimaan kulkueessa!
Tässä jotain miesten logiikkaa kun seksin lopettanuttakin naista tullaan haukkumaan jalkojen levittelijäksi 🙄
Olen jopa perunut treffejä miesten kanssa kun ne alkoivat jankkaamaan seksistä tai niiden asunnolle tulemisesta jo ennen kuin ollaan ekaa ensimmäistä kertaa edes nähty. Sellaista jalkojen availua siis. 🙄
Vuoden lopulla tuli taas yksi vuosi täyteen. Taisi olla neljäs tai viides vuosi ilman. Ei voi muistaa enää, kun touhussa ei ole ollut mitään mieleen jäävää koskaan. Ikää alkaa olla jo sen verran, että perhe jää perustamatta, joten ei ole tarvetta edes yrittää muuttaa asioiden tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et ole ikinä oppiva lauseenvastikkeita, poikaseni
Masennuslääkkeillä on taipumus hävittää halut ja kyvyt. Masennuksellakin toki.