Montako runebergintorttua olet jo syönyt tai arvioit tulevasi syömään tänä vuonna?
Kommentit (32)
En yhtään, liikaa kaloreita. Yhessä oli joku yli 400 kaloria muistaakseni, järkyttävä määrä. Voisin syödä 8 omenaa samalla kalorimäärällä.
Jos voisin, niin söisin niitä vuoden jokaisena päivänä. Runebergin tortut ovat mielestäni parhaita ikinä. Yritän kuitenkin syödä terveellisesti ja pitää painoindeksin lukemassa 21,5 joten syön Runebergin torttuja vuodessa vain 2 kpl.
Syötyjä 0, tulen syömään 2, koska ne myydään kahden kappaleen pakkauksissa.
Noin olen syönyt elämäni aikana.. en tykkää mausta. kuudellakympillä olen. Sama juttu myös mämmi, pasha pääsiäisen aikaan🤮
Nämä ovat makuasioita😀
Mä en ole kovin leivosten ystävä, mutta neljä runebergintorttua olen tänä vuonna syönyt. Mulle ne maistuu.
Huomenna ostan 2pakettia=neljä, lauantaina/sunnuntaina haen vielä toisen satsin. Merkkiä jokioisten joka oli raadin mielestä paras, niitä olen ostanut joka vuosi, todella hyviä.
Aion syödä monta!!! Fazerin tortut on parhaita, ja Runebergintorttu-sesonki on vuoden kohokohta.
En laihduta enkä laske kaloreita koska mulla ei oo ongelmaa mun kropan kanssa. Kun syö enimmäkseen kaikkea kohtuudella pysyy kuosissa.