Mun kroppa herättäisi ihastusta 50-luvulla, mutta ei nyt laihuuden aikakaudella
Mulla on lyhyt kroppa, alle 160cm. Kapea vyötäröt, isohkot tissi, leveä lantio ja treenattu takapuoli.
Käytän aika paljon mekkoja ja hameita, koska mulle ei vaan yksinkertaisesti sovi nykymuoti (isot farkut, neliskulmaiset jakut ym.) Tiedän olevani söpö ja naisellinen, mutta tunnen itseni paksuksi, kun laihuutta ihannoidaan niin voimakkaasti nyt.
Onko muita joilla sama fiilis?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En ole täällä kalastelemassa kehuja (ettehän te edes näe mua), vaan ennen kaikkea toivoisin, että sellainen naisellisen muodokas vartalo (esim. Marilyn Monroe, Scarlett Johansson) tulisi "muotiin".
On ollut fitnesskroppien, yltiösuurten perseiden ja nyt laihuuden ihannointia viime vuosikymmenillä, mutta koska ihaillaan taas luonnollisesti muodokasta naisellista vartaloa, jossa on myös nähtävästi rasvaa ja lihaksia, mutta ei liikaa läskiä. Ap
Miten se siis sinun elämääsi oikeasti vaikuttaa, onko vartalotyyppisi juuri nyt "muodissa" vai ei? Täytyykö sinun odottaa kotona pimeässä peiton alla kunnes se "tulee taas muotiin"? Kenen ihailua siis tarvitset siihen, että voisit elää normaalisti ja olla tyytyväinen itseesi?
Voisin minäkin koko elämäni voivotella pieniä tissejäni, mutta miksi niin tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen huomaavinani, että laihuus on nyt se juttu! Lihavuus on asia erikseen, mutta tämä ennen ihailtu vartalonmalli ei ole mitenkään taivoiteltu. ap
Höpö höpö, nykyään hän pitää olla iso booty. Ei tässä nyt missään 90-luvun heroin chick-tyylissä olla.
Iso pepou on kyllä jo pois muodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit, kapea vyötärä ja leveä lantio ovat aina muodissa, jos asiaa miehiltä kysytään!
Alemman luokan työmiehien keskuudessa. Koulutettuja miellyttää pitkät sääret ja kokonaisvaltainen hoikkuus pienine rintoineenkin.
Googlaa englanniksi.
Ethän sä voi, kun et osaa.
Googlaa mitä englanniksi!? Olen palstalla paljon ihannoitu DI ja minun ja monen opiskelijakaverini mielestä seksikkäin naisvartalo on juurikin sellainen isotissinen ja kapeavyötäroinen! Toki naisessa on paljon muutakin kuin vartalo, mutta nyt tässä ketjussa puhuttiin siitä.
Kenellä todella rahamiehellä on lyhytsäärinen isotissi?
Kyllä ne ovat hoikkasäärisiä. Toki myös kapeavyötäröisiä. Yleensä pienirintaisia. Esimerkkejä riittää, otetaan nyt aluksi vaikka Britannian Catherine.
Vierailija kirjoitti:
En ole täällä kalastelemassa kehuja (ettehän te edes näe mua), vaan ennen kaikkea toivoisin, että sellainen naisellisen muodokas vartalo (esim. Marilyn Monroe, Scarlett Johansson) tulisi "muotiin".
On ollut fitnesskroppien, yltiösuurten perseiden ja nyt laihuuden ihannointia viime vuosikymmenillä, mutta koska ihaillaan taas luonnollisesti muodokasta naisellista vartaloa, jossa on myös nähtävästi rasvaa ja lihaksia, mutta ei liikaa läskiä. Ap
Ei kaikki mistään yltiösuurista perseistä välitä, sellanen normaali peppu on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen huomaavinani, että laihuus on nyt se juttu! Lihavuus on asia erikseen, mutta tämä ennen ihailtu vartalonmalli ei ole mitenkään taivoiteltu. ap
Höpö höpö, nykyään hän pitää olla iso booty. Ei tässä nyt missään 90-luvun heroin chick-tyylissä olla.
Apn juttu on humble brag "harmi kun mulla on tiimalasivartalo, en selviä tästä".
Tai sitten ap kattelee liikaa noita ilmapalloperseitä ja yliajattelee että nyt kukaan mies ei tule ikinä tykkäämään hänen perseestään.
Et noilla isoilla ryntäilläs ja treenatulla tarakalla mahtuis yhteenkään 50 luvun vaatteeseen. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit, kapea vyötärä ja leveä lantio ovat aina muodissa, jos asiaa miehiltä kysytään!
Alemman luokan työmiehien keskuudessa. Koulutettuja miellyttää pitkät sääret ja kokonaisvaltainen hoikkuus pienine rintoineenkin.
Googlaa englanniksi.
Ethän sä voi, kun et osaa.
Googlaa mitä englanniksi!? Olen palstalla paljon ihannoitu DI ja minun ja monen opiskelijakaverini mielestä seksikkäin naisvartalo on juurikin sellainen isotissinen ja kapeavyötäroinen! Toki naisessa on paljon muutakin kuin vartalo, mutta nyt tässä ketjussa puhuttiin siitä.Kenellä todella rahamiehellä on lyhytsäärinen isotissi?
Kyllä ne ovat hoikkasäärisiä. Toki myös kapeavyötäröisiä. Yleensä pienirintaisia. Esimerkke
Se on harhakuva. Yleensä noissa miehet hakee ulkonäöltään status-symbolinaista itselleen, jossa nainen täyttää mallin mitat. Eli pitkä ja laiha. Trumpin Melania yksi esimerkki lisää. Mallimaailman naisihanne on taas tullut sitä pyörittäviltä homomiehiltä. Naisen pitää siellä olla anorektinen ja laiha. Vartalon muistuttaa enemmän nuorta teinipoikaa, kuin naista.
Te olette kaikki sekaisin. Kyllä iso pylly saa vehkeen aina jäykäksi ihan vilkaisemalla. Laihat ihmiset ovat luonnottomia. Jotain keskitysleirivankeja. M40