Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kroppa herättäisi ihastusta 50-luvulla, mutta ei nyt laihuuden aikakaudella

Vierailija
29.01.2026 |

Mulla on lyhyt kroppa, alle 160cm. Kapea vyötäröt, isohkot tissi, leveä lantio ja treenattu takapuoli. 

Käytän aika paljon mekkoja ja hameita, koska mulle ei vaan yksinkertaisesti sovi nykymuoti (isot farkut, neliskulmaiset jakut ym.) Tiedän olevani söpö ja naisellinen, mutta tunnen itseni paksuksi, kun laihuutta ihannoidaan niin voimakkaasti nyt. 

Onko muita joilla sama fiilis? 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, ette näe mua, mutta itse toivoisin, että laihuutta ei liikaa ihannoitaisi, kun meille naisille se rasva on tärkeää kropassa ja mulla on sitä jonkin verran.

Mitat mulla tällä hetkellä 88-61-92, mutta koska olen lyhyt niin johonkin sen rasvankin pitää mennä. ap

Vierailija
22/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit, kapea vyötärä ja leveä lantio ovat aina muodissa, jos asiaa miehiltä kysytään!

Alemman luokan työmiehien keskuudessa.  Koulutettuja miellyttää pitkät sääret ja kokonaisvaltainen hoikkuus pienine rintoineenkin. 

Googlaa englanniksi.

Ethän sä voi, kun et osaa.

Googlaa mitä englanniksi!? Olen palstalla paljon ihannoitu DI ja minun ja monen opiskelijakaverini mielestä seksikkäin naisvartalo on juurikin sellainen isotissinen ja kapeavyötäroinen! Toki naisessa on paljon muutakin kuin vartalo, mutta nyt tässä ketjussa puhuttiin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, ette näe mua, mutta itse toivoisin, että laihuutta ei liikaa ihannoitaisi, kun meille naisille se rasva on tärkeää kropassa ja mulla on sitä jonkin verran.

Mitat mulla tällä hetkellä 88-61-92, mutta koska olen lyhyt niin johonkin sen rasvankin pitää mennä. ap

Nyt menee kyllä provon puolelle juttusi. Pitkään on puhuttu, että naisen ns. ihanne mitat on 90/60/90

Vierailija
24/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole täällä kalastelemassa kehuja (ettehän te edes näe mua), vaan ennen kaikkea toivoisin, että sellainen naisellisen muodokas vartalo (esim. Marilyn Monroe, Scarlett Johansson) tulisi "muotiin". 

Miksi sen pitäisi tulla muotiin? Etkö kestä sitä, että SINÄ ET OLE MUODISSA? Etsi itsellesi terapiaa.

Vierailija
25/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko seuranneet tämän hetken trendiä oikeasti? Kyllä laihuus on tulossa kovaa vauhtia muotiin! 

Farkkumuoti on suunnattu tällä hetkellä pitkille ja hoikille. Näyttää hölmöltä 157cm naisella farkut jotka ovat miesten mallia. 

Käytän kotelo- ja kietaisumekkoja vastedeskin, ne sopivat tiimalasille, mutta tunnen olevani väärässä paikassa väärään aikaan. ap

Vierailija
26/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsih, mä oon  lyhyt 155 cm, 65 kg, pyöreähkö omena jolla eripari tissit:D ja kapeat lanteet, näytän tosi tyhmältä kun vatsaa on, paksut reidet, roikkuva takamus  hihattomassa paidassa, tiukoissa farkuissa yms. Pukeudun peittävästi ja 2-3 numeroa isoilla vaatteilla. 

Vierailija
27/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pick me!"

Vierailija
28/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1950-luvun naisilla ei ollut treenattu takapuoli ja se muodokkuuskin solahti hyvin pieniin vaatteisiin. Tämän voit todeta käymällä Vintage-liikkeessä. Olet varmasti hyvännäköinen, en sano sillä, mutta et kyllä kuulosta miltään 50-luvun ihanteelta.

-50 luvulla ihannoitiin naisten siroutta ja hoikkuutta, laiha on eri asia eikä ap olis ollut ihanne 50 luvulla vaan oltais pidetty jopa lihavana

Vierailija
29/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani jos joku ei nyt pitänyt aloituksesta. Mulle sopisi kutistetut plus koon malliset vaatteet, koska pluskoon naisille suunnataan kurveihin istuvia vaatteita.

Vierailija
30/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luvulla elettiin vielä pula-aikaa, ei silloin oltu mitään rasvamuodokkaita, vaan hyvinkin aneemisen laihoja täällä Suomessa.

Vierailija
31/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi sokea, emme  elä laihuuden aikakaudella vaan ihmiset on lihavempia kuin koskaan ennen,jopa pikkulapset ylipainoisia. Ennen muinoin jopa kauan ennen 1950 lukua lihavuutta pidettiin hyvinvoinnin ja rikkauden merkkinä,laihduttaminen köyhyyden ja sairauden merkkinä, sittemmin hoikkuus tuli muotiin 1900 luvuilla,nykyään lihavuus edustaa huonoja elämäntapoja ja sairauksia.

Vierailija
32/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojille kiitos Ozempic on karkottanut "kehopositiivisuus plusplusplus" -muodin sinne mihin se kuuluukin.

Vierailija
33/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luvulla ihmiset oli paljon hoikempia kuin nykyään, joten aloittajaa olisi pidetty punkerona, ei ihannoitu.

Vierailija
34/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani jos joku ei nyt pitänyt aloituksesta. Mulle sopisi kutistetut plus koon malliset vaatteet, koska pluskoon naisille suunnataan kurveihin istuvia vaatteita.

Pluskoon vaatteet ei oo kurveihin istuvia vaan pääasiassa telttoja. Kun kokoa tulee lisää niin esim paidat vaan levenee muodottomaks, mutta pituutta ei tuu lisää. Samoin housut vaan levenee joka puolelta.

On erikseen curvy mallistot ja niissä on pienempiäkin kokoja. 

Vierailija
35/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vasta olikin laihuuden aikakausi, vanhat vaatekoot ovat monta kokoa pienempiä kuin nykyiset. Onpa kurjaa olla naiseuden hyväksytty muoto (tiimalasi). Itselläni on leveät hartiat/leveä vyötärö/lyhyt ylävartalo/kapea lantio-yhdistelmä, kuinkakohan kauan pitäisi odottaa että se olisi trendikäs 😆

Vierailija
36/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsih, mä oon  lyhyt 155 cm, 65 kg, pyöreähkö omena jolla eripari tissit:D ja kapeat lanteet, näytän tosi tyhmältä kun vatsaa on, paksut reidet, roikkuva takamus  hihattomassa paidassa, tiukoissa farkuissa yms. Pukeudun peittävästi ja 2-3 numeroa isoilla vaatteilla. 

Niin? Mitä sitten?

Vierailija
37/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on outoa väittää, että laihuus ei olisi muka muodissa. Kyttämmehän koko ajan esim julkkiksien painonmuutoksia ja heti alkaa pahat kielet laulaa jos näyttää pikkuisen pyöreämmältä kuin ennen. Samoin katsokaa minkälaisia palkataan tehtäviin, missä pitää olla ns. edustava.

Ym. Ym.

Vierailija
38/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keho ei ole pikamuotia

Juu ei. Ei sitä voi trendien jatkuvasti muuttuessa muokata. Vaatteet, meikit ja kampaukset ovat sitä varten.

Vierailija
39/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lähes ketään ole edes laiha tänä päivänä. 90-luvulla kaikki olivat laihoja ihan yrittämättä. Nykyään suurin osa on pyöreitä (ainakin silloisten mittojen mukaisesti). 

Erikseen sitten nämä ozempic-julkkikset, joilla ei itsekuri riittänyt ja nyt vedetään doupattuna ozempic-sairas lookia. 

Vierailija
40/49 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on outoa väittää, että laihuus ei olisi muka muodissa. Kyttämmehän koko ajan esim julkkiksien painonmuutoksia ja heti alkaa pahat kielet laulaa jos näyttää pikkuisen pyöreämmältä kuin ennen. Samoin katsokaa minkälaisia palkataan tehtäviin, missä pitää olla ns. edustava.

Ym. Ym.

Mutta toisaalta saame jatkuvasti myös lukea näistä 300+ sohvaan kiinni kasvaneista yksilöistä, joita perhe pesee tikun nokkaan sidotulla sienellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi