Muutimme yhteen ja nyt puoliso ei siedäkään kissaa
Mikä eteen? Ero? Kissasta on tullut vanhemmiten tuhrija. Tulee kakkavahinkoja, kakka liimautuu pyllyyn kiinni ym. ja se sitten kulkee ympäriinsä kakkapyllynsä kanssa. Parissakin eläinlääkärissä on käytetty, muttei kissassa ole mitään vikaa. On vaan vähän sottapytty, sanottiin.
Kommentit (46)
Paljonko ikää kissalla? Jos on jo vanha ja sairastamaankin on aloittanut niin veisin kissan piikille. Kyllä sellanen 10+ vuotta tämän maan päällä on ihan hyvä ikä lähteä kissalle.
Onhan kissan hiekkalaatikkoasiat kunnossa, useampi ja puhtaudesta huolehditaan?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään eläimistä mutta pöydillä ja sängyssä pyörivä kakkapylly kuulostaa oksettavalta.
N40
Mulla on pitkäturkkinen kissa ja yleensä sujuu ongelmitta kakkaaminen, mutta jos on vatsa löysällä niin silloin se putsataan kostealla paperilla tai pahimmassa tapauksessa huuhdellaan pylly juoksevan veden alla.
Mun kämppiksen kissalla oli joskus tuota ongelmaa, en mä siitä mitään meteliä nostanut vaan siivosin jos oli sattunut kakkaamaan lattialle ja kissa antoi myös nätisti mun pyyhkiä hänen takamuksensa. Olen itse todella siisti ihminen, mutta ymmärrän, että tuo ei ollut vanhan kissa vika.
Olen siis tuo puoliso ja olen nainen. Ap
Kunpa joku viskaisi sinut lopullisesti ulos palstalta.