Kuinka te lihavat menette sovituskoppiin xxxl tai koko 56 vaatteiden kanssanne?
Kommentit (20)
tankojen väliinkään. Yleensä etin mahdollisimman alavan tilan kaupasta, pyydän myyjän tuomaan suurimmat teltat ja alan sovittelemaan.
En yleensä yritä ryömiä sen oviaukon alta vaan ihan oviaukosta menen.
Ps. Minua ainakin inhottaa huomattavasti enemmän toisten ihmisten ilkeä asenne kuin jonkun liikakilot - varsinkin kun eihän niitä muiden liikakiloja tarvitse itse kantaa, mutta toisten ilkeydet tuntuvat muillekin asti.
Sitten vedän verhot eteen ja alan sovittaa vaatteita. Pois tulossa päinvastaisessa järjestyksessä. Kerron ensin jollekin myyjälle, että olen menossa sovittamaan.
Sitä paitsi, oletko ajatellut koskaan, että me saamme samalla rahalla enemmän kangasta kuin te RIUKUKEPIT!
Kopissa ei ole ketään. Varmistan sen sillä, että kerron etukäteen myyjälle aikeistani ja hän sanoo missä on vapaa koppi.
Olen muuten tosi hyvännäköinen. Jos mies saisi valita minun ja kolkytkiloa kevyemmän välillä, valitsisi takuulla minut. Jos siis olisi sellainen mies, jolle ulkonäkö merkitsee paljon. Itse olen sitä mieltä, että ei kauneus yksistään paljon merkitse. Mutta minä olen todella kaunis ja hyvännäköinen tässä koossa 56. Eipä hoikemmilla juuri ole mahiksia, kun olen paikalla, mutta sattumaahan se on kuka mitäkin saa lahjaksi. Minä nyt olen saanut kauniit kasvot ja komean vartalon ja kyllä minä tavallaan ylpeäkin olen saamastani huomiosta ja kehuista.
...yleensä vallan mukavat ja harvinaisen kärsivälliset isokokoiset ihmiset, joille ei löydy liikkeestämme yhtään sopivaa vaatetta. Olen aina lähellä etten lähde ompelemaan heille vaatteita. Itse olen hiki päässä, naama punaisena kun jotkut sinänsä ihan ok vaatteet jotka mahtuvat päälleni puristavat yhdestä ja roikkuvat toisesta paikasta. En voi kuvitellakkaan miten raivostuttavaa ostoksilla käynti voi olla isokokoisille henkilöille.
On totta, että pitää vähän etsiä liikettä, josta löytää haluamansa vaatteet tarpeeksi isossa koossa. En käykään missään rupuliikkeissä, joissa on ammattitaidottomia myyjiä. Katson tarkkaan mihin menen. Jonkin verran myös teetän vaatteita.
Silloin jos ne ovat auki, en vedä niitä auki. 10 selittää asiaa ymmärtämättömälle.
sitten kiipeän portaita ylös asti. Vaivalloisesti kampean itseni sovituskopin yläosasta kopin sisään. Mieheni on luonnollisesti aina mukana ostoksilla, koska minun roikkuessani kopin yläosassa, hän siirtää tikkaat koppiin sisälle, jotta pääsen alas koppiin. Kopista poistuessa sama prosessi toisin päin.
Niissä kaupoissa, joissa koppiin ei ole pääsyä yläkautta, tulevat apuun käsilaukkuun piilotettu työkalupakki. Muutamalla yksinkertaisella liikkeellä poistamme kopista oven, ja sitten hivuttaudun erittäin vaivalloisesti aukosta sivuttain sisään. Mieheni ruuvaa oven takaisin paikoilleen, kokeilen vaatteet ja taas sama prosessi toisinpäin.
Ne kaupat, jotka omaavat hyvin hankalat kopit, jätän yleensä käymättä tai sitten käytän rinkastani löytyvää telttaa. Puolijoukkueteltta vain pystyyn keskelle vaateosastoa ja avot, henkilökohtainen koppini on valmis.
T. Onnellinen perheenäiti kokoa 52, ennen viimeisen neljän kuukauden aikana tullutta 15kg painonpudotusta kokoa 56, jolle aivan sama, miltä TOISET ihmiset näyttävät
Taidat olla hyvä ystäväni Aleksandra. : ))) t: 10
kuin muun kokoisetkin. en ole kyllä ikinä miettinyt,että täytyisikö sinne koppiin mennä eri tavalla riippuen siitä, minkä kokoisia vaatteita sovittaa. Olenpa ollut ajattelematon........
täytyykin seuraavalla kerralla ottaa vaikka kokoa 38 ja yrittää mennä sovittamaan sillä tavalla ikään kuin olisi sitä kokoa! Elämässä täytyy etsiä erilaisia kokemuksia. Kiitos, että sait minut pohtimaan tätäkin asiaa, mitä olen tähän asti pitänyt ihan itsestäänselvyytenä
t. koko xxxxxxxxxxxxL
Vierailija:
...yleensä vallan mukavat ja harvinaisen kärsivälliset isokokoiset ihmiset, joille ei löydy liikkeestämme yhtään sopivaa vaatetta. Olen aina lähellä etten lähde ompelemaan heille vaatteita. Itse olen hiki päässä, naama punaisena kun jotkut sinänsä ihan ok vaatteet jotka mahtuvat päälleni puristavat yhdestä ja roikkuvat toisesta paikasta. En voi kuvitellakkaan miten raivostuttavaa ostoksilla käynti voi olla isokokoisille henkilöille.
Olet kyllä ihana. :)
t. koko 54 ja mistään ei sopivia vaatteita löydy.
enhän mä mahdu sinne koppiin