Apua! Miten pääsen lomamoodiin kotona?
Loma alkoi juuri, mutta ei tunnu siltä. Kerrostalo pikkukylällä ja kissa seurana vaan, olen viisikymppinen sinkku. Viikon päästä lähden vuokramökille viikoksi ja kesälomani olikin siinä. Mitä tekisin nyt ja tulevan tulevan viikon, että tuntuisi lomalta? Ideoita?
Kommentit (33)
Onko parveketta? Siivoa se ja hanki joku aurinkotuoli, tai tuoli- ja pöytäsetti ja aurinkovarjo yms ja pari kukkaa. Syö kaikki ateriat parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Onko parveketta? Siivoa se ja hanki joku aurinkotuoli, tai tuoli- ja pöytäsetti ja aurinkovarjo yms ja pari kukkaa. Syö kaikki ateriat parvekkeella.
Kiitos, tämä on ihan hyvä idea, parveke tosiaan laittamatta. Ap
Lähde fillaroimaan. Kyl se siitä. Kissa pärjää sen aikaa.
Käy uimassa.
Kesäteatterissa.
Valvo myöhään. Nuku pitkään.
Etsi tapahtumia paikkakunnilla ja mene katsomaan meininkiä.
Onko mahdollisuus käydä jollain sisävesiristeilyllä? Onko paikkakunnallasi tai muualla lähellä kesätoritapahtumia, sinne kahville ja pullalle. Entä lavatanssit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tämä on ihan hyvä idea, parveke tosiaan laittamatta. Ap
Jos on lasitettu, niin kissankin kiva oleilla siellä. Jos ei, niin asentaisin verkon (jos saa). Minun ja kissani yhteinen harrastus on parvekkeella hengailu.
Keksi jokin lomanaloitusrituaali. Jotain mukavaa, mitä ei arkena tule tehtyä.
En tunnista ongelmaa. Pääsin moodiin heti, kun ei ollut kelloa soimassa aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Käy uimassa.
Kesäteatterissa.
Välillä kello soimaan, ettei päivä vain kulu johonkin.
Ekalla viikolla lepoa ja rästitöitä vuoronperään. Antaa stressin poistua kehosta ja mielestä.
Puolivälissä lomaa käy yön yli jossain.
Minulla alkoi myös loma. Itse kävin eilen kakkukahveilla.
Siinä se, ei muita suunnitelmia.
Lue se kirja, mikä on lukematta.
Etsi netistä vanha suosikkisarja.
Tee kirpputorikierros, myy omia vanhoja pois.
Minun loma alkaa niin käyn kävelymatka päätteeksi ostamassa jäätelön kioskilta tai leivoskahvilla kahvilassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy uimassa.
Kesäteatterissa.
Välillä kello soimaan, ettei päivä vain kulu johonkin.
Ekalla viikolla lepoa ja rästitöitä vuoronperään. Antaa stressin poistua kehosta ja mielestä.
Puolivälissä lomaa käy yön yli jossain.
Mulle sopii tämä. Ehkä muillekin.
Kerää luonnonkukkia maljakkoon.
Pyöräile johonkin tapahtumaan lähialueella. Tai museoon, kirkkoon, uimarannalle...
Osta jotain hyvää ja kutsu ystävä vierailulle. Keksikää jotain yhteistä lomaohjelmaa
Miten voikin olla noin avuton ihminen? Osaatko edes pyllyäsi pyyhkiä ennen kuin kysyt vauvapalstalta neuvoa?
Ole päivittäin ulkona auringossa. Puistossa, rannalla. Jos on pilvistä, tee joku kiva metsälenkki ja otat eväät mukaan. Käy jossain sinulle uudessa museossa tai taidenäyttelyssä. Ei suorittamista. Kivaa pientä tekemistä.
Siivoain makkariin ja vaihtoon verhot ja lakanat jo eilen
nyt juon aamukahvin sängyssä
Ihan kuin minä paitsi olen hiukan nuorempi. Loma lopuillaan ja siinä se meni kerrostalossa kissan kanssa istuessa. Ei tuntunut lomalta eikä kesältä, mutta ei onneksi tarvinnut töissä olla.
No tietenkään ostat mansikoita ja uusia perunoita
haet kirjoja kirjastosta
Nuku pitkään ja laita pitsiverhot makkariin