Tatuoinnit lisäävät syöpäriskiä. Mitä järkeä on ottaa tatuointeja?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mitä joku ventovieras tekee ulkonäölleen? Eikö voi vaan katsoa muualle?
Tämä! Todellakaan ei huvita katsoa tatuoituja tai lävistettyjä, saatikka ees kuunnella mitä niillä ois sanottavaa.
Ne oon niin kuul.
Ja oon tosi sexy kumihuulien ja tatuointien kanssa.
Oon wait kräs kviin.
Tatuoidut miehet <3
Mitä enemmän kuvia, sen parempi
Terveisin; Tatuoimaton nainen joka rakastaa tatuointeja ja tatuoituja miehiä
OLEN PERSU JA MOLEMISSA PERSEPOSKISSA LUKEE ,,, TULE PERSU TOISESSA JA TOISESSA TULE KOKARI TÄNNE RUSKEAAN REIKÄÄN TUMMELIN KAMSSA
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä että et ymmärrä
Nykyiset tarkastetut tatuointivärit EIVÄT aiheuta syöpää tms.
Allergisia oireita saattaa tulla, mutta niin tulee monista muistakin aineista.
Tietty jos ostaa jostain Temusta pascaa niin sitten, mutta sen voi välttää sillä, että käy kunnon tatuoijalla
Mun tutut kävi Aasian lomalla tatuoinnit ja vieläpä valtavan suuret. Toivottavasti värit kuuluivat niihin tarkastettuihin.
Joissakin tatuointiväreissä voi olla vähän nikkeliä. Olen niin nikkeliallerginen, että mulle kävis huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Meidän poika noin 16 kun sanoi että haluaa tatskat. Sanoin että olet liian nuori tekemään päätöksiä tuollaisesta koko elämään vaikuttavasta asiasta. Kun täytät 18 niin sitten otat jos otat. Meni sanoma perille sillä hetkellä mutta ei ollut monta päivää 18v-synttäreiden jälkeen niin juniorilla Suomen leijonat 2 kpl rintakehässä. Tuli jäbästä kyllä aikanaan kunnon aviomies ja perheenisä. Pelkäsin aikoinaan että "tatska" automaattisesti olisi jonkinlaisen epämääräisen jengin merkki.
Äiti pojastaan persua toivoi.
Suoraan sanoen ne on ihan järkyttävän rumia!
Lapsillahan on tapana töhertää ihoa sun muita paikkoja.
on kaikkien etu että vähäjärkiset leimaavat itsensä. esim työ haastattelussa voi käännyttää heti ovelta pois.
Niin, syöpään se Ötzikin kuoli ... eiku ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mitä joku ventovieras tekee ulkonäölleen? Eikö voi vaan katsoa muualle?
Tämä! Todellakaan ei huvita katsoa tatuoituja tai lävistettyjä, saatikka ees kuunnella mitä niillä ois sanottavaa.
Et sitten välitä heistäkään, joilla on korvakorut? Mihin uskonlahkoon kuulut?
En ole nähnyt yhtäkään ihmistä, jonka tatuoinnit tekisivät tästä millään tavalla viehättävämmän näköisen tai oloisen.
Mun mielestä on uskomattoman noloa kantaa jossain olkavarressaan jotain perhanan kotkan tai intiaanin kuvaa tms. "Katsokaa, olen villi ja vapaa ja yksilöllinen". Samaan aikaan ollaan kunnalla raksahommissa ja asutaan vuokralla kerrostalossa, asioidaan Prismassa ja lomaillaan kerran vuodessa Kanarialla ylipainoisen puolison ja lasten kanssa, joilla on joku kirjainyhdistelmä-oireyhtymä. Siinäpä sitä on villeyttä ja vapautta ja yksilöllisyyttä.
Koulupoikana Kokkolassa Halkokarin uimarannalla näin miehen jolla oli olkapäästä toiseen ylettyvä siivet levällään oleva kotkatatuointi.
Kun hän sitten teki sellaisia "bodariliikkeitä" niin kotka ikäänkuin liikutti siipiään. Oli vaikuttava ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Sitten et. Suvussani on useita syöpädiagnoosi ihmisillä,joilla ei ole yhtään tatuointia.
Luultavasti siis saan syövän vaikka en olisi ottanutkaa tatuointeja.
Johan on loistavaa logiikkaa tatskatyypillä😄
Vierailija kirjoitti:
Sitten et. Suvussani on useita syöpädiagnoosi ihmisillä,joilla ei ole yhtään tatuointia.
Luultavasti siis saan syövän vaikka en olisi ottanutkaa tatuointeja.
Hiljaa typerä tatskah*ora. Kaikki tietävät että tatuoinnit lisäävät syövän riskiä. Tottakai syöpä voi ilmankin niitä tulla, mutta ne lisäävät riskiä. Syöpiä on useita erilaisia mitä voi tulla ei vain yhtä tyyppiä. Hohhoijaa, näkee taas tatuoitujen älykkyysosamäärän.
Vierailija kirjoitti:
Ne oon niin kuul.
Ja oon tosi sexy kumihuulien ja tatuointien kanssa.
Oon wait kräs kviin.
Vhiteträäsh sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Koulupoikana Kokkolassa Halkokarin uimarannalla näin miehen jolla oli olkapäästä toiseen ylettyvä siivet levällään oleva kotkatatuointi.
Kun hän sitten teki sellaisia "bodariliikkeitä" niin kotka ikäänkuin liikutti siipiään. Oli vaikuttava ilmestys.
Hyi mikä narsistinen äijä. Ja sinä vielä ihailet.
Naiset ottavat tatuointeja koska kiihottuvat tatuoiduista miehistä ja tyhmiä kun ovat niin luulevat että miehet kiihottuvat tatuoiduista naisista.
Naiset luulee jännämieheksi kun on tatuointeja ja pyrstöä tulee ovista ja ikkunoista.