Tatuoinnit lisäävät syöpäriskiä. Mitä järkeä on ottaa tatuointeja?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Jos aikoo Kokiksi onko pakko tatuoida toinen käsivarsi kokonaan?
Kysyy Jemina 15v
On. Mene siivoojaksi.
Paljon pyllykipeitä tatuoituja ketjussa huomaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin.
Haluan olla uniikki ja persoonallinen ja siksi minulla ei ole yhtään tatuointeja. Luometkin on minulta laseroitu, jäädytetty tai leikattu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tahtovat ilmentää niillä persoonallisuuttaan.
Tunnen aivan ihanan neljän lapsen eronneen äidin, jolla on paljon tatuointeja. Ne rumat tatuoinnit ovat täysin ristiriidassa hänen niin mukavan persoonansa kanssa. Olisi ihan kymppi, ilman niitä tatskoja.
No onneksi selviät näin pälkähästä perhehelvetin suhteen. Siitähän se vain kiinni oli, eikö? Voi, voi nyt lapset on ilman isäpuolta....
Kyllä niillä lapsilla on jo isäpuoli.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikoo Kokiksi onko pakko tatuoida toinen käsivarsi kokonaan?
Kysyy Jemina 15v
Ei kannata ryhtyä kokiksi. Se on matalapalkka-alaa ja työolosuhteet aivan hirveät.
Tarkka lista olisi kätevä. Sekä liikkeen että kuluttajan / palvelun ostajan oma.
Nykyään on tosiaan paljon persoonallisempaa olla täysin tatuoimaton. Terveys edellä kannattaa muutenkin mennä.
Aurinko, ylipaino, lihajalosteet, tupakka, alko ja stressi. Eikö sitä kuole mieluummin syöpään kuin kuihdu vanhuksena jossain attendolla?
Mulla ei ole yhtään tatskaa, mutta jos niistä tykkää niin, antaa mennä vaan. Kaiken kivan voi kieltää syöpäriskin nojalla. Eletään kun kerran voidaan!
Meidän poika noin 16 kun sanoi että haluaa tatskat. Sanoin että olet liian nuori tekemään päätöksiä tuollaisesta koko elämään vaikuttavasta asiasta. Kun täytät 18 niin sitten otat jos otat. Meni sanoma perille sillä hetkellä mutta ei ollut monta päivää 18v-synttäreiden jälkeen niin juniorilla Suomen leijonat 2 kpl rintakehässä. Tuli jäbästä kyllä aikanaan kunnon aviomies ja perheenisä. Pelkäsin aikoinaan että "tatska" automaattisesti olisi jonkinlaisen epämääräisen jengin merkki.
Minulle on tärkeää viestittää vaatteideni alla maailmalle kuinka uniikki ja kapinallinen olen. Olen myös piirtänyt asuntoni seiniin intiaaneja ja kotkia samasta syystä.
Olipas kaunista kun uimahallissa oli kolme nuorta naista eikä yhtäkään tatuointia näkynyt iholla.
Kyllä puhdas iho on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Olipas kaunista kun uimahallissa oli kolme nuorta naista eikä yhtäkään tatuointia näkynyt iholla.
Kyllä puhdas iho on kaunis.
Ne Tatuoinnit kuuluu 40-50v Röökimuijille. Ei Nuoret halua heihin samaistua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tahtovat ilmentää niillä persoonallisuuttaan.
😂
Pimeässä huoneessa haalean kaalikeiton syöminen myös lisää syöpäriskiä, tosin vähemmän kuin moni muu asia. Kannattaisi kokeilla eikä tarvitse tulla ulos kertomaan että miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mitä joku ventovieras tekee ulkonäölleen? Eikö voi vaan katsoa muualle?
Näin sen pitäisi olla, mutta silti jostakin syystä nämä tosipersoonallisuuttaan ilmentävät tyypit reagoivat heti, kun joku kritisoi tai haukkuu tatuointeja.
Tatuoinnit ottaminen on signalointia. Ottaja signaloi "pysy kaukana".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin.
Tautointikipeitä pyllyjä?
Tatuoinnit haittaavat ihosyövän havaitsemista. Minulla on pienehkö tatuointi ja olisin ottanut varmasti lisää ellei kaksosveljeni olisi sairastunut melanoomaan. Haluan kuitenkin pitää ihoni puhtaana, jotta havaitsen muutoksen ihossani ajoissa.