Tatuoinnit lisäävät syöpäriskiä. Mitä järkeä on ottaa tatuointeja?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Papalle oli melanooma
Tädillä munasarjasyöpä
Äidillä rintasyöpä.
Ja nyt minulla mahdollisesti kohdunkaulan syövän esiaste.
Papalla, Tädillä ja äidillä 0 tatuointia,minulla 2. En jotenkin usko että tatuointimuste on mennyt pill"uun ja tehnyt sinne syövän..
Saitko klamydian jossain vaiheessa, mikä jäi hoitamattomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ja raskasmetallit nostavat syöpäriskiä merkittävästi enemmän.
Älä syö suklaata, jossa on molempia.
En tiennytkään, että suklaassa ON ylipainoa. 😆
Tatuoiduthan ovat myös lähes poikkeuksetta myös ylipainoisia, joten paha sanoa kumpi sen syövän aiheuttaa vaiko molemmat.
FUCK YES jos pitää paikkansa, itsellä n. 70 tatuointia. Syöpää olen toivonut 16-vuotiaasta asti, saa tulla, otan vastaan ja mielelläni kuolen. N37
Vierailija kirjoitti:
FUCK YES jos pitää paikkansa, itsellä n. 70 tatuointia. Syöpää olen toivonut 16-vuotiaasta asti, saa tulla, otan vastaan ja mielelläni kuolen. N37
Mikä päävika on ihmisellä joka toivoo itselleen syöpää?!? Jos et halua elää, niin tapa itsesi. Ei kukaan pakota sua elämään.
Mulla on ollut syöpä kaksi kertaa ja vituttaa sun kaltaiset idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä päävika on ihmisellä joka toivoo itselleen syöpää?!? Jos et halua elää, niin tapa itsesi. Ei kukaan pakota sua elämään.
No onhan sillä selvästikin päävika, kun on ottanut 70 tatuointia. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sillä selvästikin päävika, kun on ottanut 70 tatuointia. 😆
Huoh. Kyllä se päävika on se, että haluaa itselleen syövän. En kirjoittanut tatuoinneista yhtään mitään. Sä tollo takerruit tatuointeihin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä että et ymmärrä
Nykyiset tarkastetut tatuointivärit EIVÄT aiheuta syöpää tms.
Allergisia oireita saattaa tulla, mutta niin tulee monista muistakin aineista.
Tietty jos ostaa jostain Temusta pascaa niin sitten, mutta sen voi välttää sillä, että käy kunnon tatuoijalla
Tarkoitat et kunnon tatuoijan erottaa siitä et hän sanoo et ei tilaa "temu-värejä"? Ostaa vain tunnetulta välittäjältä Saksasta?
Tiirsk, tiiiirsk. Se on kuule ihan sama kun meet ja otat tatskasi Teneriiffalla rannalla, ovat edullisia. Osin osa käyttää rotanmyrkkyjä värin syventämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri, mutta kyllä ihmiset voi toivoa kuolemaa ilman, että haluais tehdä sitä edistääkseen liian aktiivisesti mitään. Päävikana varmaan jonkinasteinen masennus ainakin, mutta voi olla vaikka mitä muutakin. Tavallaan täällä on pakko elää, jos ei ole niin sairas, että im olis oikeasti realistinen vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tahtovat ilmentää niillä persoonallisuuttaan.
Miksi ne sitten on kaikilla samanlaisia. Yhden kerran olen nähnyt oikeasti omalaatuisen tatuoinnin josta tykkäsin. Kaikki muut samaa kakkaa vähän eri paketeissa.
Tarkemmin voisi moni kyseisen artikkelin lukea. Siinä kylläkin kerrottiin että tatuoinnit " saattaa" aiheuttaa ihosyöpää. Mistään muusta syövästä ei ollut mitään mainintaa. Lukeminen ja ymmärtäminen melko harvoin tuntuu toisiaan kohtaavan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin voisi moni kyseisen artikkelin lukea. Siinä kylläkin kerrottiin että tatuoinnit " saattaa" aiheuttaa ihosyöpää. Mistään muusta syövästä ei ollut mitään mainintaa. Lukeminen ja ymmärtäminen melko harvoin tuntuu toisiaan kohtaavan.
Eikun sitä katsos luetaan niin, että sitä tekstiä tulkitaan niin että nähdään se mitä halutaan, vahvistamaan niitä omia jo valmiiksi olemassaolevia näkemyksiä
Mitäpä tuolla asialla päätään vaivaamaan.Eiköhän jokainen saa tehdä iholleen mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei siis haittaa mitään että ihoon hakkaa miljoona reikää neulalla, vaan pelkästään ne värit?
Saattaahan auringostakin saada ihosyövän vaikka siinä ei mitään värejä tulekaan.
Nyt olisi vertailun vuoksi kinnostaavaa saada tietää, kuinka yleinen syöpä on maorien keskuudessa.
Maorit eivät varmaankaan hakanneet ihoon kemikaaleja vaan käyttivät jotain luonnonvärejä?
Tuhkaa, nokea ja hiiltä. Siinä ne luonnonvärit.
Kun katsoo ympärilleen, niin melko pientä näyttää syöpään kuoleminen olevan tatuoiduilla, kun joka puolella pyörii käveleviä "tauluja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tahtovat ilmentää niillä persoonallisuuttaan.
Tunnen aivan ihanan neljän lapsen eronneen äidin, jolla on paljon tatuointeja. Ne rumat tatuoinnit ovat täysin ristiriidassa hänen niin mukavan persoonansa kanssa. Olisi ihan kymppi, ilman niitä tatskoja.
No onneksi selviät näin pälkähästä perhehelvetin suhteen. Siitähän se vain kiinni oli, eikö? Voi, voi nyt lapset on ilman isäpuolta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papalle oli melanooma
Tädillä munasarjasyöpä
Äidillä rintasyöpä.
Papalla, Tädillä ja äidillä 0 tatuointia,minulla 2. En jotenkin usko että tatuointimuste on mennyt pill"uun ja tehnyt sinne syövän..
Seksitaudit onkin huomattavasti yleisempi syövän aiheuttaja kun auringosta saatu melanooma.
Jos aikoo Kokiksi onko pakko tatuoida toinen käsivarsi kokonaan?
Kysyy Jemina 15v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papalle oli melanooma
Tädillä munasarjasyöpä
Äidillä rintasyöpä.
Kohdukaulan vaaralliset muutokset ovat erittäin yleisiä ja vaikka ne liittyvätkin seksuaaliseen aktiivisuuteen,ei sukupuolitaudit välttämättä kuulu asiaan. Pitkässä avioliitossa olleilla kuusikymppisilläkin on todettu tätä syöpää.
Eivät ehkä enää tee näillä nopeammin haalistuvilla luonnonväreillä? Tuliko tällainen mieleen?