Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tästä videosta some kohahti Lindtman työnsi viestintäpäällikön tieltään

Vierailija
29.01.2026 |

Antti työntää naisen sivuun kuin roskan!

Kommentit (235)

Vierailija
161/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä työntänyt, vaan ohjasi/kertoi täältä tullaan ja nyökkäys kiitokseksi kun siirtyi. 

Tässä maailman ajassa ohjataan sanallisesti, jos nyt aikuista ihmistä ylipäätään tarvitsee ohjata. Kertoo myös jotain asenteesta, jos kuvittelee, että avustaja ei itse löydä tietään pois tilanteesta.

Vierailija
162/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kestä valtaa, alkaa herkäsi väärinkäyttämään sitä. Oma ego paisuu ihan huomaamatta, että oma huono käytös normaalistuu. Tarkoitan siis Tyttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit on toksisia rottia, mikä tässä on vielä epäselvää?

Vierailija
164/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen henkilö itse:

"MTV Uutiset tavoitti Rytkyn aamupäivällä. Hän on erittäin pahoillaan tilanteen saamasta huomiosta.

Siinä tilanteessa ei ollut yhtään mitään. En vain heti huomannut, että pääesiintyjät olivat jo tulleet kun olin selin. "

On tottunut tälläiseen kohteluun siis todella hyvin. Se on normi.

Niinhän vuosia nyrkin ja hellan välissä eläneet selittelee jopa poliisille "kun minä sanoin tai jotain väärin ja se vähän suuttui, minun oma vika" 

Vierailija
165/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kestä valtaa, alkaa herkäsi väärinkäyttämään sitä. Oma ego paisuu ihan huomaamatta, että oma huono käytös normaalistuu. Tarkoitan siis Tyttiä.

Naiset ajattelevat että vahva johtaminen tarkoittaa samaa kuin kusipäisyys. Huutaminen on heikkoutta eikä vahvuutta.

Vierailija
166/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, patriarkkaalista alistamista. Osoitetaan naiselle paikka. Et kuulu tähän, mene pois. Tuo on sanatonta viestintää

Vierailija
167/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututtaa suomalaiset oikeisto-öyhöt ja setämiehet, jotka näkevät nykyään häirintää ja epäasiallista käytöstä ihan missä tahansa. Kun katselin tiedotustilaisuutta, näin, miten isokokoinen ja johtavassa asemassa oleva mies otti kiinni organisaatiossa alemmalla tasolla olevasta naisesta ja siirsi hänet sivuun. Siinä ei ole mitään väärää eikä mitään epäilyttävää. 

Todella surullista, miten SDP:n vastustajat ovat ottaneet tämän viattoman videopätkän ilkkumisen kohteeksi. Nyt jopa Ilta-Sanomat on nostanut asian uutiseksi, vaikka siinä ei ole mitään epäilyttävää. Kamalinta tässä tapauksessa on, että oikeisto-setien propagandan seurauksena tämä puolueen luottosoturi, alemmalla tasolla oleva mutta silti arvokas palkansaaja, joutuu todistamaan lojaalisuutensa esimiehelleen ja kertomaan, että häntä ei ole koskettu epäsopivasti vaan ihan tavallisesti. 

Päivittäin puolueen piirissä työnnetään ihmisiä sivuun, ja se o

No en ole tuollaista nähnyt koskaan oikeiston puolelta 

Vierailija
168/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se video on. Lidtman ohjaa viestintäpäällikön sivulle viemällä käden tämän käsivarrelle. Ja tästä joku teki asian 🤣
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852.html

Vierailija
169/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa onneksi abustajalla oli kypärä päässä.

Vierailija
170/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois alta, täältä tulee Antti.

Voi luoja mitä käytöstä

Vierailija
171/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä työntänyt, vaan ohjasi/kertoi täältä tullaan ja nyökkäys kiitokseksi kun siirtyi. 

Tässä maailman ajassa ohjataan sanallisesti, jos nyt aikuista ihmistä ylipäätään tarvitsee ohjata. Kertoo myös jotain asenteesta, jos kuvittelee, että avustaja ei itse löydä tietään pois tilanteesta.

Jep. Pahalta ja sopimattomalta näyttää tuo käsiksi käyminen. Ylimielistä ja töykeää.

Vierailija
172/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutkin nyt Me Too mielensäpahoittajia. Ei saa hipaistakaan ketään 🤣

Vierailija
173/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinilaiset siellä yrittävät vallankaappausta demareissa.

Marinistit vallankahvaan Naziman ja Boratin johdolla!

Vierailija
174/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, patriarkkaalista alistamista. Osoitetaan naiselle paikka. Et kuulu tähän, mene pois. Tuo on sanatonta viestintää

Kyllä. Hän ei edes katso koko henkilöä. Yleensä jos lähestyy ja koskettaa toista ihmistä takaapäin, toinen ihminen hiukan yllättyy. Tämän vuoksi voisi katsoa silmiin ja vaihtaa pari sanaa, vaikka tuossa ei jäädä jaarittelemaan.

Vierailija
175/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Antti taas tuuppia itsensä katsomoon, vaan mistä löytyy seuraava Sanna? Onko jo Naziman vuoro?

Vierailija
176/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisesta asiasta tulee poru, niin voi hyvää päivää. Ihan asiallisesti ja lempeästi Antti siirtää hänet sivuun. Ei mitään ihmeellistä. Kyllä olette lapsellisia ja moukkia. Tässä palstan taso. Hei hei moukat, ei täällä voi olla. 

Älä yleistä muihin, jos sä rakastat olla setämiesten riepoteltava räsynukke. Se ei kuulu työelämään.

Vierailija
177/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen henkilö itse:

"MTV Uutiset tavoitti Rytkyn aamupäivällä. Hän on erittäin pahoillaan tilanteen saamasta huomiosta.

Siinä tilanteessa ei ollut yhtään mitään. En vain heti huomannut, että pääesiintyjät olivat jo tulleet kun olin selin. "

HÄNESTÄ tehtiin syyllinen tilanteen törkeyteen???

Niin, kun ei huomannut olisi iso herra Lindtmanin pitänyt kohteliaasti ilmaista että tässä ovatkin jo tai tulla avustajan vieraan niin että tämä ihan näkisi että paikalla ovat. Moukkia tuntuu olevan Suomi täynnä, ketjun puolustelijoistakin päätellen. Ei yhtään arvosteta tai edes ymmärretä hyviä käytöstapoja ja toisten huomioimista/arvostamista, oli sen toisen status sitten mikä vain.

Tärkeintä

Kunnon demarin ja puolueen uskollisen soturin tulee aistia kuningattaren ja suuren johtajan lähestyminen ja ymmärtää väistää näkemättäkin!

Vierailija
178/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisesta asiasta tulee poru, niin voi hyvää päivää. Ihan asiallisesti ja lempeästi Antti siirtää hänet sivuun. Ei mitään ihmeellistä. Kyllä olette lapsellisia ja moukkia. Tässä palstan taso. Hei hei moukat, ei täällä voi olla. 

Olisin suuttunut kuin pippuri jos mua joku alkaisi tuolla tavalla siirtelemään. Olen aikuinen ihminen kuten oletettavasti se viestintäpäällikkökin, ja mulle voi sanoa, että anteeksi siirtyisitkö tms. Käsiksi ei ole sopivaa käydä.

Vierailija
179/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SALALIITTO! 

Maalituskampanja.

Vierailija
180/235 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinilaiset siellä yrittävät vallankaappausta demareissa.

Marinistit vallankahvaan Naziman ja Boratin johdolla!

Borat sulle vallankahvan näyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi