IS: Tästä videosta some kohahti Lindtman työnsi viestintäpäällikön tieltään
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun SDP teki välikysymyksen kun Rydman oli kyseenalaistanut mediaa? Nyt Lindtman ja Tuppurainen syyttävät mediaa valehtelusta.
Kun fasistidemarit uhkaavat median vapautta, niin se on #eriasia!
Tilanne alkaa selviämään. Tytti ei ole tiuskinut avustajilleen ikinä, sen todistaa Lindmanin Antti, joka ei ole kuullut kertaakaan Tytin edes huutavan. Tytin ja Antin viesti on selvä, STT puhuu paskaa. Tämä vei uskon suomalaisesta mediasta ja romuttaa Suomi-kuvan ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Marinilaiset siellä yrittävät vallankaappausta demareissa.
Saattaa olla myös keskustalaisilla lusikkansa sopassa. Niille jäi melkoisesti hampaankoloon viime hallituskaudelta ja etenkin lindtmanilainen SDP on potentiaalinen uhka omalle kannatukselle eli sieltä pitäisi saada äänestäjiä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne alkaa selviämään. Tytti ei ole tiuskinut avustajilleen ikinä, sen todistaa Lindmanin Antti, joka ei ole kuullut kertaakaan Tytin edes huutavan. Tytin ja Antin viesti on selvä, STT puhuu paskaa. Tämä vei uskon suomalaisesta mediasta ja romuttaa Suomi-kuvan ulkomailla.
Itseasiassa Antti sanoi ettei ole nähnyt Tytin huutavan ikinä. Tyttikään ei varmaan ole koskaan kuullut Antin työntävän avustajia edestään.
Jotenkin hölmön oloinen Antti yllättävissä tilanteissa.
Ellei demarit olisi aina arvostelemassa muita ja vaatimassa anteeksipyyntöjä, niin tilanteen voisi laittaa villasella.
Nyt on vain vahingoniloinen olo, kun nämä hurskastelevat demarit paljastavat todellisen karvansa.
Vierailija kirjoitti:
Antti on paljon smoothimpi kuin edellisen sukupolven Jukka "Hiljaa!" Gustafsson. Demarit tietävät, kuinka alempiarvoisia käsitellään.
Tai Kimmo Kiljunen joka alkossakin mylvii että ettekste tiedä kuka mä olen.
Kannatan Matiaksen ja Nasiman dynaamista duoa demarijohtoon! Boratin talousosaaminen ja Nasiman tunnevetoiseen uhriutumiseen perustuva kokovartalomarttyrismi olisivat parasta mitä SAKSDP:n hautajaisille voisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Eiköhän kaikilta löydy vitsikkäitä kännikuvia, tai kuvia tai ei, ovat tehneet humoristisia asioita kännissä. Olisipa Lindtman todellinen nat si, mutta ei, oikeasti on vain SDP-soijapoika, eli kaikkea muuta.
Sinultakin? Minulta ei löydy mitään vastaavaa. Olen aina pitänyt Holokaustia hirveänä tekona. Te demarit ette ilmeisesti pidä.
Holokaustia ei tapahtunut, urpo. Aika herätä fantasioistasi.
Kuka on Sdp:n empaattisin naisjohtaja?
a) Tytti
b) Tavja
c) Sanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on paljon smoothimpi kuin edellisen sukupolven Jukka "Hiljaa!" Gustafsson. Demarit tietävät, kuinka alempiarvoisia käsitellään.
Taavetissa vai missä Luumäellä etsittiin viime syyskesällä kadonnutta naista joka sittemmin löytyi metsästä ja hänen epäillään joutuneen henkirikoksen uhriksi. Vähemmän yllättäen teosta epäillään naisen aviomiestä.
Huhujen mukaan tämä kyseinen aviomies on tuon Kiljusen bestis.
Vierailija kirjoitti:
a) Tytti
b) Tavja
c) Sanna
Nasima on naiselle susi.
Kukaan ei vain kohahda vaikka miten yrität:)
Huomasin saman, enkä ollut uskoa silmiäni. Suorassa lähetyksessä vielä. Lisää törkyä pesään! Ihania mokia. Kannatus laskee kuin lehmän häntä.
Vierailija kirjoitti:
a) Tytti
b) Tavja
c) Sanna
Ketä kiinnostaa?
Kameli haluaa, että tästä tehdään rikossyyte. Ketäköhän vastaan🤣
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kokoomuslaisen Sanoman toiminta mennyt jo ala-arvoiseksi. Kohuotsikoita revitään jokaisesta SDP:n kansanedustajan liikkeestä.
Joo kyllä siinä on vaan se että väkivaltakin on pelkkää liikettä SDP:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavetissa vai missä Luumäellä etsittiin viime syyskesällä kadonnutta naista joka sittemmin löytyi metsästä ja hänen epäillään joutuneen henkirikoksen uhriksi. Vähemmän yllättäen teosta epäillään naisen aviomiestä.
Huhujen mukaan tämä kyseinen aviomies on tuon Kiljusen bestis.
Kohtaatko metsässä mieluummin karhun vaiko demarin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun SDP teki välikysymyksen kun Rydman oli kyseenalaistanut mediaa? Nyt Lindtman ja Tuppurainen syyttävät mediaa valehtelusta.
Kun fasistidemarit uhkaavat median vapautta, niin se on #eriasia!
"Välikysymyksen taustalla Rydmanin toiminta muun muassa mediaa kohtaan
Opposition välikysymys liittyy etenkin Rydmanin toimintaan mediaa ja yksittäisiä henkilöitä vastaan.
Hän on ministeriasemassa hyökännyt toistuvasti mediaa ja hänen toiminnastaan kertoneita naisia vastaan, Tuppurainen sanoi aamun tiedotustilaisuudessa."