Millainen mies juo viinaa?
Viina saa pään sekaisin ja tekemään tyhmiä asioita. Lopuksi on paha olo ja pää kipeä. Miksi kukaan juo viinaa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina - connecting people since forever! Ois monta lasta jäänyt tekemättä ilman viinaa. Sehän se nykyajan ongelma onkin, ollaan tiukkapipoisia suorittajia, optimoidaan elämää, eletään fittiä kiiltokuvafeikkielämää ja kauhistustellaan jotain viinaa. Kerran täällä vaan eletään, per$€€t olalle, hymyä huuleen ja lapsen tekoon!
Säälin heitä jotka eivät osaa rentoutua ilman alkoholia.
Säälin heitä, jotka ottaa kaiken niin tosissaan. Raskaita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Typerä luuseri.
Terve! 👋
En juo viinaa,vain hyvä punaviini ja laadukas konjakki ovat nautintoaineeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas mies. Ja sellainen mies, joka on hauska ihminen. Olen itsekin mukava tyyppi, enkä mikään tiukkapipo.
Minä arvostan enemmän ihmisiä jotka osaa olla mukavia ja hauskoja ilman apua.
Et vastannut kysymykseen. Äläkä edes vastaa.
Tuossa viestissä ei ollut kysymystä ja täällä on kuule sananvapaus.
Joiltakin tiukkapipoilta se pitäisi ottaa pois.
Sellainen joka haluaa päihtyä. Naiset juo samoista syistä. Alkoholi on ainoa sallittu/laillinen päihde. Yhä useampi viittaa kinttaalla sille laille ja käyttää vähemmän haitallista vaikka se on laitonta. Onhan se jo monessa maassa sallittua tai laillista. Mitään todellista syytä sen kieltoon ei ole koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina - connecting people since forever! Ois monta lasta jäänyt tekemättä ilman viinaa. Sehän se nykyajan ongelma onkin, ollaan tiukkapipoisia suorittajia, optimoidaan elämää, eletään fittiä kiiltokuvafeikkielämää ja kauhistustellaan jotain viinaa. Kerran täällä vaan eletään, per$€€t olalle, hymyä huuleen ja lapsen tekoon!
Oi, taidat olla se ns. parempi ihminen. Onhan teitä.
Säälin ihmistä joka niuhottaa muiden juomisista. Suomalainen ihminen on usein aivan helvetin tylsää seuraa ilman alkoholijuomia. M40
En ole tehnyt mitään tyhmää päissäni. Selvin päin jokusen. En tee isoja ratkaisuja kännissä, kuten perheen perustaminen tai talon rakentaminen, ja niissä niitä tyhmiä päätöksiä on joskus tehty.
Hetki pois stressistä --- luulisi naisten tietävän itsestään.
Arjen sankarit sellaiset supermiehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli niinpaljon kun lystää. Toiset vaan otta rentoutuakseen, 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aina se ei liity hauskanpitoon, eikä kyseinen juoja ole supliikki seuramies.
Kaverin mies joi miesluolassaan yksin, vuodesta toiseen, sitten levisi maksa.
aika monenlainen mies ja nainen. Eipä taida yhtä universaalia syytä löytyä.
Vierailija kirjoitti:
En juo viinaa,vain hyvä punaviini ja laadukas konjakki ovat nautintoaineeni.
Samoin asialla on suuri ero. Juopot ovat erikseen,,😊😊😊😊
Mun mies. Tykkäisi viineistä, mutta vatsa ei kestä. Tykkää juoda Gintonicia silloin kun alkoholia käyttää. Eipä oikein muut juomat uppoa, ehkä kesällä joku sokeroimaton selzer helteellä
Eksäni voi viinaa ja sen persoona muuttui täysin ja oli agressiivinen. Jätin sen heti kun alkoi uhkailee.
Nykyinen kiltti mieheni ei juo viinaa olutta juo joskus eikä luonne muutu vaan on hiljainen ja kiltti humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni voi viinaa ja sen persoona muuttui täysin ja oli agressiivinen. Jätin sen heti kun alkoi uhkailee.
Nykyinen kiltti mieheni ei juo viinaa olutta juo joskus eikä luonne muutu vaan on hiljainen ja kiltti humalassa.
Mun exäni oli aggressiivinen joi se mitä tahansa alkoholia, nykyinen taas on hiljainen kuin huopatossutehdas joi mitä tahansa. Mun äitini on kiukkumaakari kun juo punaviiniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exäni oli aggressiivinen joi se mitä tahansa alkoholia, nykyinen taas on hiljainen kuin huopatossutehdas joi mitä tahansa. Mun äitini on kiukkumaakari kun juo punaviiniä
Kyllä hiljainen mies on parempi kumppani. Mieheni kyllä puhuu välillä paljonkin ja sanoo mielipiteensä joka asiata kuten hallituksen tekemisistä. Osaa kyllä olla hiljaakin.