Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies juo viinaa?

Vierailija
29.01.2026 |

Viina saa pään sekaisin ja tekemään tyhmiä asioita. Lopuksi on paha olo ja pää kipeä. Miksi kukaan juo viinaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
2/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas mies. Ja sellainen mies, joka on hauska ihminen. Olen itsekin mukava tyyppi, enkä mikään tiukkapipo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas mies. Ja sellainen mies, joka on hauska ihminen. Olen itsekin mukava tyyppi, enkä mikään tiukkapipo.

Minä arvostan enemmän ihmisiä jotka osaa olla mukavia ja hauskoja ilman apua.

Vierailija
4/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan juonti ei tarkoita aina mitään rähinää ja että jotain kamalaa tapahtuisi. Sitä kai tällä aloituksella haettiin.

Vierailija
5/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on järkevä mies, joka suhtautuu tekemiseensä rauhallisesti ja harkiten. Hän osaa katsoa asioita useasta näkökulmasta ja tekee ratkaisuja, jotka kestävät aikaa. Hänessä yhdistyvät selkeys ja tasapaino: hän ei hötkyile, vaan etenee määrätietoisesti ja luottavaisesti. Tällainen mies herättää ympärillään luottamusta, koska hänen toimintansa perustuu vastuullisuuteen ja rehelliseen ajatteluun.

Samalla hän on luotettava ja kypsä mies, joka seisoo sanojensa takana. Hän osaa kuunnella, oppia ja kehittää itseään ilman tarvetta korostaa egoaan. Hänen tapansa toimia kertoo sisäisestä vahvuudesta ja hyvästä arvomaailmasta. Tällainen mies ei tee asioita näyttääkseen hyvältä, vaan siksi että ne ovat oikein ja juuri siksi hänen tekemisensä tekee vaikutuksen.

Vierailija
6/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina - connecting people since forever! Ois monta lasta jäänyt tekemättä ilman viinaa. Sehän se nykyajan ongelma onkin, ollaan tiukkapipoisia suorittajia, optimoidaan elämää, eletään fittiä kiiltokuvafeikkielämää ja kauhistustellaan jotain viinaa. Kerran täällä vaan eletään, per$€€t olalle, hymyä huuleen ja lapsen tekoon!

Vierailija
7/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen mies joka sitten päihtyneenä laittaa tyhmiä rakkausviestejä tai soittelee tyhmiä puheluita.

Vierailija
8/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tulee kyllä joviaali persoona parin viinilasillisen jälkeen. Vaimokin tykkää.

Toki nuorempana oli tuttuja jotka alkavat kännipäissään räyhäämään ihan pikkuasioista.

Toisille sopii, toisille ei.

Vierailija
9/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta: viina on viisasten juoma. Eli viisaat miehet juo viinaa. - ja tekvät sitten tyhmyyksiä viinapäissään...

Vierailija
10/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina - connecting people since forever! Ois monta lasta jäänyt tekemättä ilman viinaa. Sehän se nykyajan ongelma onkin, ollaan tiukkapipoisia suorittajia, optimoidaan elämää, eletään fittiä kiiltokuvafeikkielämää ja kauhistustellaan jotain viinaa. Kerran täällä vaan eletään, per$€€t olalle, hymyä huuleen ja lapsen tekoon!

Säälin heitä jotka eivät osaa rentoutua ilman alkoholia.

Vierailija
11/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, jota alkaa v i t u t t a m a a n. Ottaa päähän muija, joka nalkuttaa yhdestä saunakaljasta. Menköön sitten samalla huutamisella vaikka vähän enemmänkin.

Vierailija
12/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä luuseri.

Vierailija
13/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti, kaappijuoppo, deeku, känniörvelö.

Vierailija
14/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies, jota alkaa v i t u t t a m a a n. Ottaa päähän muija, joka nalkuttaa yhdestä saunakaljasta. Menköön sitten samalla huutamisella vaikka vähän enemmänkin.

Tarkoitat siis vastuutonta ja lapsellista miestä?

Vierailija
15/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinan juonti ei tarkoita aina mitään rähinää ja että jotain kamalaa tapahtuisi. Sitä kai tällä aloituksella haettiin.

Ainakin minun kohdalla tarkoittaisi, jos olisin kunnon kännissä. Muutama tuttu on sellainen. Heti riitaa haastamassa, käymässä toisen kurkkuun kiinni tai hajottamassa paikkoja. Itse olen ollut absolutisti koko ikäni. Ei ole haluttanut tehdä testiä, kuinka hullu olisin. Ja alkoholi ei ole huokuttanut muutenkaan koskaan. Ei edes niin sanottu sivistyneesti juominen.

Vierailija
16/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa se juo samasta syystä kuin nainenkin. 

Vierailija
17/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen. Äläkä edes vastaa.

Vierailija
18/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen. Äläkä edes vastaa.

Tuossa viestissä ei ollut kysymystä ja täällä on kuule sananvapaus.

Vierailija
19/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei varmaan ole koskaan ollut katsomassa lätkän mm-loppuottelua baarissa...

Alkoholi yhdistää. 

Vierailija
20/31 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhmaikäinen tenava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän