Pösilöt taas jonottamassa, en v**** käsitä näitä
Siellä taas toimettomat jonottaa pakkasessa siinä toivossa että saisi jotain ilmaiseksi. Eikö näillä ihmisillä ole MITÄÄN sisältöä tai tekemistä elämässä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ämpärikansalta ei juuri kummosempaa voi odottaa, kun ei järki päässä pakota, humisee vaan päivästä toiseen.
Tuon ajan voisi käyttää vaikka työn etsimiseen.
Ei kukaan noin pönttöpäitä palkkaa. Töissä pitää osata lukea ja laskea. Esim. laskea, että tuntitolkulla jonottaminen on täyttä idiotismia. Sen ajan olisi voinut tienata oikeaa rahaa. Näille riittää joku keksipaketti.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ohjelmaa työttömälle, eläkeläiselle tai vapaapäivänä. Ei tarvitse kotona istua koko päivää.
Joillekin ihmisille tuntuu olevan ylivoimaista keksiä jotain tekemistä.
En itse mitenkään ymmärrä sitä. Päivätyöt häiritsevät muutenkin harrasteita niin paljon että moni projekti on venynyt vuosien, jopa vuosikymmenen mittaiseksi, kun koskaan ei tunnu olevan aikaa perehtyä kunnolla ja ruveta tosissaan tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkukahvien takia jonossa pakkasessa. Älykkyysosamäärä löytyy kengänpohjasta.
. . . Tai köyhyys. . .
4 tuntia seisot pakkasessa ja saat tavaraa korkeintaan 20e arvosta, eli 5e tunti tulee palkaksi.
Sitten samat huutelee täällä, en suostu alle 20e tunti menemään töihin?
Hah. Minä olen vakitöissä ja hyvinkin voisin mennä jonottamaan jos olisi vapaapäivä. Avajaiset on yleensä hauskoja tapahtumia niin en näe mitään syytä miksi sinne ei voisi mennä jonottamaan :D
Ainakin Espoon lukioissa on koeviikko. Jos ei satu olemaan koetta tänään, päivä on siis vapaa kokonaan.