Kuinka paljon tekstailette/s.postittelette miehenne kanssa ja "hempeilettekö" paljon?
Ihan mielenkiinnolla kysyn, että kauanko on yhteisiä vuosia takana?
Me ollaan miehen kans oltu vasta 1,5v yhdessä ja me ollaan varmaan aika "ällöjä" joidenkin mielestä. Me paljon hempeillään (pidetään toisia käsistä, suukotellaan ja tekstaillaan). Joka aamu hyvät työpäivät ym lässyä. Kun ollaan vaikka yks yö erossa ikävä vaivaa ja laitellaan viestejä, Ei toki kokoajan, muutaman vaan.
Niin eli pointtini oli, että jos on esim. 5v takana voisko tämä tämmöinen säilyä.. Mulla on parisuhteita takana jotka ovat kestäneet 3v, 2v, 5v ja en muista, että tällaista vastaavaa tunnetta olisi ollut..
Kommentit (9)
ei aina ole aikaa hempeillä.
Mutta jos ollaan yö erossa niin illalla aina viestitellään pusut, halit ja olisitpa tässä vieressä jne...
Olen huomannut, että meillä hempeily on vahvasti liittyväinen minun kuukautiskiertoon eli hormonien mukaan välillä hempeillään enemmän tai vähemmän.
Ja yhteisiä vuosia reilu 11v, kaksi leikki-ikäistä lasta. Kun lapset olivat pienempiä ei tosiaan toiselle meinannut riittää aikaa.
Nyt kun lapset viihtyvät keskenään ja ovat isompia, olemme ikäänkuin lähentyneet uudelleen.
Tekstiviestit ovat 99% kauppalistoja. Ei kyllä muutenkaan paljon tekstailla, soitella eikä ikinä olla lähetelty sähköpostia.
IRL kyllä suukotellaan kun toinen lähdössä yms.
ei ihan joka päivä sähköisesti hempeillä mutta viikoittain kyllä tulee puolin ja toisin lähetettyä ihan vaan pusipusi-viestejä sekä tekstarina että meilinä. Kovasti hempeillään muutenkin:)
Työpäivän aikana lähetellään ihan arkisia ja käytännön asioihin liittyviä viestejä. Jos on pakko. Muuhun ei olisi aikaakaan. Ikävää valitellaan ehkä silloin jos toinen on jossain reissussa. Ja myönnettävähän se on, että 12v sitten oli hieman erilaista=) Ja hyvä niin.
Viestit on yleensä aika hmmm rohkeita, harvemmin niinkään hempeitä. Soittaessa enemmänkin hempeillään, siis sen asian lisäksi. Aamupusut ja hyvän työpäivän toivotukset kuuluu asiaan ja tietysti iltahempeilyt. Joskus istutaan sylikkäin, joka päivä halitaan monta kertaa ja pussaillaan.
"Rakkaus on hellyyttä, muuten se on mennyttä, sitä pitä vaalia..."
Ja yhdessä ollaan oltu reilut 20 v, lapsia kolme. Harvoin ollaan yön yli erossa, mutta kun ollaan niin on vähän ikävä, toisaalta se on ihan kivaakin olla vähän erillään. Sitten yhdessäolo maistuu taas entistäkin paremmalta.
Minulla on mennyt jossain vaiheessa usko parisuhteisiin, mutta tämä "uusi" suhde on kyllä näyttänyt uusia puolia suhteista ja itsestäni. Enpä ole ennen tiennyt mitä ikävä on...
Ap
alamme riitelemään jos olemme minkäänlaisessa kanssakämisessä toistemme kanssa.
Tekstiviestin ja mesen kautta lähetellään hempeilyviestejä ja sydämiä tms.
Aamusin aina halataan ja suukotetaan ja toivotetaan hyvää työpäivää. Iltaisin suukotetaan ja toivotetaan hyvää yötä. Muutenkin välillä halitaan ja kainalokkain katsellaan tv:tä lasten mentyä nukkumaan.
neljä vuotta ja edelleen soitellaan työpäivän aikana ja tekstaillaan ja posteillaan.