Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko huomasitte, kuinka Lindtman työntää avustajan sivuun videolla?

Vierailija
29.01.2026 |

Tämä tapahtuu aivan tiedotustilaisuuden alussa, parivaljakon saapuessa pöydän ääreen. Törkeää töniä avustajaa fyysisesti. Itse en hyväksyisi, että minuun kosketaan tuolla tavalla. Mielestäni esiintyminen todistaa myös Tuppuraisen syyllisyyden. Vai onko syyttömän käytöstä alkaa uhkailemaan toimittajia? 

Linkki videoon: https://areena.yle.fi/1-77194644

Kommentit (360)

Vierailija
161/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustaja sanoo jääneensä siihen, kun ei tiennyt puheenjohtajien tulevan niin lähellä takanaan. Ja sanoi, ettei tilanteessa ollut mitään ihmeellistä. Puheenjohtajat saapui ja hänen ei ollut tarkoituskaan olla siinä. Lindman osoitti olevansa paikalla koskemalla käsivarteen.

Ei mun mielestä kohun hoitaminen ole ihan nappiin mennyt, varsinkaan tuo täys kieltoreaktio, mutta tuon tilanteen kauhistelu on kyllä median ja tilanteen lukutaidottomuutta. 

Vierailija
162/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se äijä! Nainen lähtee nyt siitä kun Antti tulee puhumaan Tytin kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt viitsikö 😅 ihan nätisti ohjaa sivuun ja kädellä vielä saattaa. Mikit auki, joten ei varmaan halunnut puhua siinä ääneen ja pyytää siirtymään.

Mua ei ainakaan tartte työkavereiden tulla työntelemään mihinkään. Kohteliasta on odottaa, että toinen saa hommansa tehtyä. Ällöttävä itseriittoinen äijänkuvarus

Lindtman taitaa sanoa jotain tullessaan naisen selän taakse eli ilmoittaa, ett- on tulossa paikalle.

Mielestäni millään elekielen analyysilla ei saa hänen elettään sellaiseksi kuin työntäisi roskan tieltään halveksivasti. Ele on hidas ja rauhallinen ja hän kädellään saattelee henkilöä vielä ikään kuin ystävällisesti pois. Nainen ei näytä loukkaantuneelta. 

Mutta traumatisoitunut mieli näkee kaiken vääristyneesti ja löytää loukkauksia harmittomista tilanteista. Se on  yleinen ongelma nuorilla naisilla, tältäkin palstalta huomaa sen: että oma päänsisältö sekaantuu reaalitodellisuuteen. Mikä heitä on traumatisoinut?

Opettaja olen oppinut, että enää  ei voi koskea oppilaan olkapäähänkään, kun kumartuu häntä neuvomaan, tai missään muussakaan tilanteessa, koska joukossa on yksilöitä, joilla on jokin trauma tai erityisherkkyys, että ei saa koskea. Joillekin se olisi ihan ok.

Vierailija
164/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin järjetöntä väittää, että on yleisten käytöstapojen ja etiketin mukaista, että henkilö voi tulla takaapäin, ja vieläpä yhtään mitään (kuten esim. anteeksi) sanomatta, suoraan fyysisesti kajoamalla siirtää toisen sivuun. 

Sellaista käytösetiketin saloihin perehtynyttä tapakouluttajaa, joka tuollaiselle toiminnalle antaisi siunauksensa, ei ainakaan länsimaista varmaankaan ihan äkkiä löydy. 

Tämä!! Liittyy vahvasti myös sukupuoleen. Tuo on vallankäyttöä.

Vierailija
165/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:n nykyiselle imagolle olis ollu paras ratkaisu Antilta ottaa velikultamainen ilme naamalle, ja yllättää viestintäpäällikkö takaapäin yllätys kutituksella! :D Meidän muksuista ainakin maailman hauskin vitsi. 

Miettikää, tunnelma olisi vapautunut kerrasta ja kaikki olis ymmärtäny että meillä SDP:ssä ollaan kuin yhtä perhettä 

Tai joku yllätys kermakakku naamaan

Vierailija
166/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta tuon tilanteen kauhistelu on kyllä median ja tilanteen lukutaidottomuutta. 

Eli sulle ois ok naisena, että mies työkaveri tulee sanaakaan sanomatta vaan työntämään sut sivuun? Yleensä tommosessa tilanteessa koputetaan olkapäälle tai muuten sanotaan hei sori voitko siirtyä. 

Vierailija
167/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuo mielestäni piittaamaton ja tarpeettoman tyly ele.

Vierailija
168/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt viitsikö 😅 ihan nätisti ohjaa sivuun ja kädellä vielä saattaa. Mikit auki, joten ei varmaan halunnut puhua siinä ääneen ja pyytää siirtymään.

Niin se lyöntikin saatetaan loppuun asti

Vierailija
169/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin häntä fiksuna. Huomaa imperfekti.

Vierailija
170/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ironista. Ukko oli tuli kertomaan, ettei hänen työkaverinsa ole käyttäytynyt epäasiallisesti, koska hän itse ei ole sellaista nähnyt. Sitten hän käyttäytyikin itse epäasiallisesti. Eli uskottavuus on nolla. 

Vierailija
171/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä töni Antti.

Vierailija
172/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi talviolympialaiset alkaa, tulee medialle jotain muutakin uutisoitavaa kuin nämä hakemalla haetut jutunaiheet.  

Vierailija
173/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta näin videon. Ei tuo kovin röyhkeä työntö ollut mutta paremminkin sen olisi voinut hoitaa esim sanomalla "anteeksi, tullaan tähän haastateltavaksi" ja sitten olisi voinut odottaa että tulee tila hänelle. Äänettömyys tuossa tilanteessa teki sen hämmentävän näköiseksi. Suomalaista junttiutta. Ja kirsikkana kakun päällä  totaalikieltäminen kun ei mitään ole koskaan tapahtunut. Ei tulisi kuuloonkaan vanhoissa sivistusvaltioissa tuollainen junttimaisuus. Nämähän menee käytöksellään ihan Trumpin tasolle. 

Vierailija
174/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ironista. Ukko oli tuli kertomaan, ettei hänen työkaverinsa ole käyttäytynyt epäasiallisesti, koska hän itse ei ole sellaista nähnyt. Sitten hän käyttäytyikin itse epäasiallisesti. Eli uskottavuus on nolla. 

Jep. Harvoin sitä näkeekään noin tylyä käytöstä. Ihan kuin se nainen olisi ollyt joku laosi, joka siirretään pois tieltä kun aikuiset puhuu.

Vierailija
175/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta tuon tilanteen kauhistelu on kyllä median ja tilanteen lukutaidottomuutta. 

Eli sulle ois ok naisena, että mies työkaveri tulee sanaakaan sanomatta vaan työntämään sut sivuun? Yleensä tommosessa tilanteessa koputetaan olkapäälle tai muuten sanotaan hei sori voitko siirtyä. 

Jos näit työntämistä kannattaa tarkastuttaa näkö..

Vierailija
176/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avustaja sanoo jääneensä siihen, kun ei tiennyt puheenjohtajien tulevan niin lähellä takanaan. Ja sanoi, ettei tilanteessa ollut mitään ihmeellistä. Puheenjohtajat saapui ja hänen ei ollut tarkoituskaan olla siinä. Lindman osoitti olevansa paikalla koskemalla käsivarteen.

Ei mun mielestä kohun hoitaminen ole ihan nappiin mennyt, varsinkaan tuo täys kieltoreaktio, mutta tuon tilanteen kauhistelu on kyllä median ja tilanteen lukutaidottomuutta. 

Tyhmä avustaja, kun ei ole tajunnut ruuvata ohimoonsa sivupeiliä siltä varalta että Antti voi olla tulossa takaa kiireellä kuin hälytysajoneuvo, mutta ilman valoja ja sireeniä. 

Vierailija
177/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin heti eilen, että tuo tiedotustilaisuus maksoi Lindtmanille pääministerin paikan.

Vierailija
178/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Harvoin sitä näkeekään noin tylyä käytöstä. Ihan kuin se nainen olisi ollyt joku laosi, joka siirretään pois tieltä kun aikuiset puhuu.

Persikan lapsi kommentit kertoo mitä he ajattelevat naisista.

Vierailija
179/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin heti eilen, että tuo tiedotustilaisuus maksoi Lindtmanille pääministerin paikan.

Sitten tajusit että et sinä päätäkään asiasta.

Vierailija
180/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat eivät huudat tai rähjää he eivät myöskään tee niitä kiusaamisia missään kokouksissa tai muissa vastaavissa tilanteissa, ne tapahtuvat jossain käytävillä tai hisseissä tai jossain kun ollaan kahden.

Kiusaaja ei välttämättä edes sano mitään kiellettyä, ettei häntä voida syyttää, pelkkä äänen sävy tai ilmaisutapa riittää siihen, että toinen ymmärtää, että hän on "idiootti ja typerys ja minä olen parempi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä