Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin miesten ongelma pariutumisessa

Vierailija
28.01.2026 |

on katkeruus naisia kohtaan. Toki voi olla muitakin syitä, mutta niin monet miehet on luita ja ytimiä myöden täynnä negatiivista energiaa, että ei mikään ihme että naiset pysyy kaukana.

Vaikka olisit kuinka hieno ihminen hienoine saavutuksineen ~ jos olet kykenemätön näkemään naisen ihmisenä eikä minään hyödykkeenä ~ voit vaan katsoa peiliin ja ulista. 

Yksikään nainen ei ole sinulle mitään velkaa.

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilluahan saa kuka tahansa mies muutamalla kympillä, joten eipä sillä hirveästi pysty miehiä kiristämään. Mitä teillä on muuta tuoda suhteeseen kuin vittumainen luonne ja jatkuva kitinä ja valitus.

Äitistäsikö puhut vai mummostasi?

Vierailija
142/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan! Vttumainen mies saa vttumaisen naisen ja toisinpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tällaiset supisuomalaisia miehiä pilkkaavat ketjut saavat olla palstalla. Jossa naiset haukkuu miehiä sen minkä kerkeävät. Kokeilkaapa tehdä vastaava ketju naisista. Poistuu nimittäin saman tien! Vaikka naisissa se ongelma piilee ei miehissä.

Voi johtua myös siitä ettei miehet edes osaa ilmoittaa ketjua asiattomaksi ja sekin pitäisi naisten tehdä heidän puolestaan.

Tai sitten miehiä ei vaan kiinnosta. Naiset tuntuvat olevan nykyään niitä herkiksiä, ja haliavat "canceloida" kaiken, kuten Vilma Nissasen tapaus osoitti.

No mitä tuo ulina sitten on että ketju on ja pysyy? Päätä jo.

Se on vain kommentti, eikä niiden kirjoittajat oikesti ole pyrkinyt ilmoittamaan ketjua asiattomaksi kun eivät halua että hyvä uhriutuminen poistuu. Naiset hakkaa sormet känsillä ilmiantoa heti kun ei aloitus miellytä.

Vierailija
144/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilluahan saa kuka tahansa mies muutamalla kympillä, joten eipä sillä hirveästi pysty miehiä kiristämään. Mitä teillä on muuta tuoda suhteeseen kuin vittumainen luonne ja jatkuva kitinä ja valitus.

Totta, miesten on turha syyttää naisia seksillä kiristämisestä, koska kuka tahansa joka sitä oikeasti haluaa voi sitä saada kunhan ei käyttäydy kuin elukka ettei kukaan nainen maksustakaan anna.

Kannattaa muuttaa se vittumainen luonne ja lopettaa jatkuva kitinä ja valitus niin naisetkin ovat sinua kohtaan ystävällisiä ja lähestyttävissä. Kukaan ei tykkää inceleistä.

Vierailija
145/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kovaa uhoa. Vähän veikkaan, jos joku vähänkin söpö nainen ottaisi sua kädestä kiinni ja katsoisi sua syvälle silmiin, oisit heti vannomassa kuolematonta rakkauttasi.

Vierailija
146/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tällaiset supisuomalaisia miehiä pilkkaavat ketjut saavat olla palstalla. Jossa naiset haukkuu miehiä sen minkä kerkeävät. Kokeilkaapa tehdä vastaava ketju naisista. Poistuu nimittäin saman tien! Vaikka naisissa se ongelma piilee ei miehissä.

Voi johtua myös siitä ettei miehet edes osaa ilmoittaa ketjua asiattomaksi ja sekin pitäisi naisten tehdä heidän puolestaan.

Tai sitten miehiä ei vaan kiinnosta. Naiset tuntuvat olevan nykyään niitä herkiksiä, ja haliavat "canceloida" kaiken, kuten Vilma Nissasen tapaus osoitti.

No mitä tuo ulina sitten on että ketju on ja pysyy? Päätä jo.

Se on vain kommentti, eikä niiden kirjoittajat oikesti ole pyrkinyt i

Huutista mikä miehen uhriutuminen. Taas.

Vierailija
147/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen!Tee mulle ruokaa mulla on ollut pitkä päivä töissä ja pese mun työvaatteet!

Vierailija
148/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aa.. tämä selvensi paljon. Pidit tuosta äskeistä neutraalia viestiäkin raivona.  Naiset (ja miehet) eivät siis oikeasti raivoa tai provoudu silmittömän raivon valtaan, sä vaan kuvittelet omiasi."

Pidit silti tärkeänä kommentoida mulle jo toisen kerran, vaikka nää ei edes ollut mun parhaita provoja. Tykkäsit tai et, mutta mä pääsin jo sun ihon alle hanipuppeli. Vastapuolen vähettely kontrollointitarkoituksessa on muutenkin niin ćlishee😉😉

Vierailija
149/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta välttelen suomalaisia naisia, jotka on kasvatettu hyväkaikäyttämään ja helveksumaan miehiä. Omille pojille opetan lapsesta saakka, että pysyvät erossa suomalaisista naisista, ja valitsevat ulkomaalaisen kumppanin.

Hauska kommentti, huomioiden että suomalainen nainen on globaalisti sieltä itsenäisemmästä päästä. Kouluttautuu, käy töissä, maksaa puolet laskuista ja kulttuurin puolesta luonnekin on vaatimattoman puoleinen eikä miehiltä odoteta ihmeempää lahjomista tai romantiikkaa. :D 

LOL :D

Vierailija
150/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit, kivat miehet löytävät yhä ihan hyvin naisia. Inselit eivät. Se mitä en ymmärrä on se, että  nää inselit selvästi vihaavat naisia. Miksi he sitten edes haluavat naisen itselleen? Näyttääkseen muille miehille ja maailmalle?

Vierailija
151/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä valitsen ihmisen siksi että se oikeasti haluaa olla mun kanssa, en siksi että se alistuisi osaansa vain rahan takia, väkivallan pelossa tai suvun painostamana. Että se olisi mun kanssa pakosta, kun olisin tuonut sen tänne "heikon sosioekonomisen aseman maasta".

Vierailija
152/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että täälläkään enää kukaan mies oikeasti luulisi että vielä löytää jonkun naisen? Tärkeintä on vaan lietsoa vastakkainasettelua ja saada nuoret miehet katkeriksi. Välillä voi esiintyä naisenakin ja kirjoittaa ilkeästi miehistä. Tai vain spämmätä ihan tilastotietoja ja uutisia miesten vaarallisuudesta ja rikoksista naisia kohtaan. Se näkyy ärsyttävän miehiä parhaiten. Naiset on melko paksunahkaisia täällä, joten heihin ei kannata tuhlata aikaa ja suora naisvi ha aloitus poistuu nopeasti.

Jaa, mä saan kyllä useinkin provottua naiset ihan silmittömän raivon valtaan. Mielipuolinen haukkuminen naisilta ei ole vahvuutta, se on vain egon heikkoutta.

Kuulostaa mielipuoliselta, tuo mitä teet ja kuvittelet.

Siinä oli ensimmäinen ragebaitattu, ja pelkästään yhden kommentin jälkeen😆😆

Lol. Poju runkkaa sille että kukaan edes vastaa sille. Oujee, naiset ragebaitattu, peisettiä, kyllä ulilaudalla nyt incelit ihailee mua! Äiti, tuu pyyhkimään!

Vierailija
153/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aa.. tämä selvensi paljon. Pidit tuosta äskeistä neutraalia viestiäkin raivona.  Naiset (ja miehet) eivät siis oikeasti raivoa tai provoudu silmittömän raivon valtaan, sä vaan kuvittelet omiasi."

Pidit silti tärkeänä kommentoida mulle jo toisen kerran, vaikka nää ei edes ollut mun parhaita provoja. Tykkäsit tai et, mutta mä pääsin jo sun ihon alle hanipuppeli. Vastapuolen vähettely kontrollointitarkoituksessa on muutenkin niin ćlishee😉😉

Ja taas meni metsään. 

Vierailija
154/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, miesten on turha syyttää naisia seksillä kiristämisestä, koska kuka tahansa joka sitä oikeasti haluaa voi sitä saada kunhan ei käyttäydy kuin elukka ettei kukaan nainen maksustakaan anna.

Kannattaa muuttaa se vittumainen luonne ja lopettaa jatkuva kitinä ja valitus niin naisetkin ovat sinua kohtaan ystävällisiä ja lähestyttävissä. Kukaan ei tykkää inceleistä.

Kyllä naiset on minua kohtaan useimmiten ystävällisiä. Kelpaan kuskaamaan, auttamaan ja lainaamaan rahaa mutta minkäänlaiseen suhteeseen en. Jos yritän lähestyä ja ehdottaa treffejä niin tulee hymyn kera että olen ihan kiva, mutta ei me ehkä kuitenkaan..... Niin mitä paskaa te oikein täällä syötätte? Se että on ystävällinen naisille ja he miehelle ei tarkoita vielä yhtään mitään. 

Vierailija
155/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan! Vttumainen mies saa vttumaisen naisen ja toisinpäin. 

Vittumainen mies TEKEE jokaisesta naisesta ennemmin tai myöhemmin vittumaisen.

Enkelit ei viihdy helvetissä.

Vierailija
156/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kerroit ap. Nyt mieleni kääntyi täysin ja voin jatkossa nauttia täydellisistä suominaisista, joilla luettelemiasi vikoja ei ole. Paitsi ehkä sinulla itselläsi, tekstistä päätellen. 

Vierailija
157/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olet kohdannut torjuntaa, mutta se on elämää, et vain ole vielä kohdannut sitä joka lähtee treffeille.

Vierailija
158/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehenä osallistu lastenhoitoon se on naisen homma

Vierailija
159/159 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lol. Poju runkkaa sille että kukaan edes vastaa sille. Oujee, naiset ragebaitattu, peisettiä, kyllä ulilaudalla nyt incelit ihailee mua! Äiti, tuu pyyhkimään!"

Heh, älä luule, että toi oli läheskään mun paras trolli, nythän te tiedätte mun motiivit, ja pystytte niihin varautumaan, mutta taas pian mä katoan muiden keskusteluiden joukkoon😉😉 Trollailukin on taiteenlaji, ja se joka osaa painella naisten nappuloita osaa myös saattaa ne silmittömään kiimaan ja himoon tarvittaessa😏😏

Niinhän sä inceli kuvittelet, olet kyllä niin omahyväinen paskapää.