Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa puolueeton mielipide riitaan

Vierailija
28.01.2026 |

Mies on sitä mieltä että en saa käyttää legginssejä julkisilla paikoilla, vain kotona.

Kun en ole näin tehnyt on vetänyt kamalat pultit aiheesta, kuulemma koska muut ihmiset tuijottavat. En ole kuunnellut koska koen että on oma asiani. Tänään kuitenkin raivostuu aamulla kun olen juoksuhousuissa lähdössä kouluun. Syyllistää minua etten hoida velvollisuuksiani ja välttelen vastuuta.(viittaa eiliseen aamuun kun sovimme illalla että käytän koiran ja aamulla kuitenkin kysyin että jaksaisiko hän käyttää sittenkin koiran kun menee samaan aikaan töihin kun minä kouluun. Oli silloin suostuvainen ja olin iloinen koska olin todella väsynyt. Noh tästä alkanut riita jatkui housuista vänkkäämiseen että täytyy laittaa paksummat housut päälle. Tähän vastasin kieltävästi ja olin lähdössä jo ulos päin ja aloin pukea ulkovaatteita koska kaverini odotti jo alaovella. Poikaystävä ottaa avaimeni etten pääse lähtemään ja jatkaa riitaa. Syyttää etten anna hänelle tarpeeksi huomiota enkä arvosta häntä ja hänen tekemistään riittävästi. Yritän jatkaa lähdön tekemistä ja sanoa että jutellaan asiasta myöhemmin. Kuitenkin jatkaa ja ottaa esiin että en anna hänelle tarpeeksi, se oli totta ettemme ole hetkeen makkarissa harrastelleet sitä. Samalla kuitenkin kahteen otteesee kouraisee kysymättä hyvin ikävällä tavalla joka tuntui ahdistavalta. En mielestäni vieläkään provosoitunut ja yritin edelleen tehdä lähtöä. Sanoin vain hänelle että en ole hänen omaisuutta ja tälläiset asiat eivät ole asia josta olisi syytä syyllistää. Kuitenkin koki tarpeelliseksi että syyttää minua siitä että kuulemma annan huomiota enemmän näillä vaatteilla muille kuin kotona hänelle. Pääsin onneksi lähtemään tilanteesta kun kaveri soitti että missä plet ala tulla. Poikaystävä vielä viimeiseksi sanoo ennen kuin lähden että odottaa että yllätän hänet positiivisesti jotenkin kun tulee kotiin ja odottaa anteeksi pyyntöä. Mielestäni kyseinen vaatimus oli vähintäänkin outo.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikeastaan aika ahdistavalta. Onko sinulla hyvä muuten olla tuossa suhteessa? 

Vierailija
2/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa provopaskaa samasta tuutista joka päivä.

0/5 💩💩💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. 

Vierailija
4/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas samalla tönköllä kirjoitustyylillä väkerretty mielikuvitukseton provoyritelmä

Vierailija
5/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niitä aikoja kun palstalla oli vielä älykkäitä provoka eikä tätä jäätävää paskaa

Vierailija
6/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te oikein olette? Kuulostaa lapselliselta. 

Vierailija
7/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te ootte yhessä kumppanin kanssa kuka kyttää kelle te puhutte ja päättää mitä te teette ja kenen kanssa tai miten pukeudutte niin te ootte väärän kumppanin kanssa, pelkurin kuka ei luota itseensä, sen takia se ei voi luottaa teihin, se tietää itsekin olevansa heikko ja sen että muualla on parempia, sikse kontroloi, pois vaan👍

Vierailija
8/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, voit pukeutua miten haluat. Ei, poikaystäväsi ei voi vaatia seksiä. Kyllä, kumpi vain teistä voi tehdä aloitteen eroon, jos suhde ei tunnu hyvältä 

Vierailija
9/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas samalla tönköllä kirjoitustyylillä väkerretty mielikuvitukseton provoyritelmä

Luitko oikeesti?

Vierailija
10/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin ensimmäisen lauseen ja se riittää jo mielipiteeseen. Mies voi työntää mielipiteensä sinne minne aurinko ei paista. Sinä pukeudut kuten haluat.

Vierailija
11/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä tässä olisikin provo, tällaisiakin parisuhteita on. Lähtekää, kun vielä voitte.

Vierailija
12/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kytkintä ja vähän äkkiä.

Vierailija
13/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLDR. Mies on oikeassa.

Vierailija
14/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ollaan oltu yhdessä, alle kaksikymppisiä vielä ollaan molemmat. Olen kyllä viihtyny miehen kanssa mutta ongelma ollut suhteessa rajoittaminen. En saa lähteä opiskelijabileisiin kavereideni kanssa, pakko tietää milloin tulen takaisin ja vaatii että vaikka kahteen mennessä oltava kotona. Kaverin luokse kun en saa jäädä yöksi. Koiraan vetoaa että en ota vastuuta jos en ole täällä siitä huolehtimassa vaikka miehellä olisi esim vapaapäivä. Nukun hänen mielestä liikaa (10h) teen kaikkea muuta hänen mielestä liikaa paitsi yhteistä tekemistä ja hänelle läheisyyden antamista. Mulla tosiaan on adhd ja välillä vaan on semmosia hetkiä kun ei halua sitä että toinen on kiinni enkä halua että muhun kosketaan. Ei ymmärrä sitä ja välillä tekee sitä välittämättä siitä tykkäänkö vaiko en. Kun raivostun ja sanon että enkö sanonut selkeästi ei niin käyttäydyn epäasiallisesti ja tunteettomasti häntä kohtaan

Lisäksi jos olen treeneissä soittelee että missä olen miksen ole kotona ja jos viestittelen jonkun kanssa niin kysyy mitä keskustelen ja kenelle viestittelen.

Vierailija
15/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit lihavalla on aivan kauheet

Vierailija
17/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ero olisi iso päätös ja vaatisi elämänmuutosta, kuten muuttoa ja raha-asioiden tarkastusta, mutta vaikuttaa ettet ole onnellinen etkä pysty tekemään miestä onnelliseksi. Tällöin on väärän ihmisen kanssa. Trikoopöksyt ovat asiattoman näköiset.

Vierailija
18/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olette väärässä. Mies riidassa ja sinä sen suhteen, että olet tuollaisen miehen kanssa parisuhteessa.

Vierailija
19/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa yhdessä, ei näy mitään hyvää tulevaisuudessa.  Leggingsit on pitkät alushousut, eikä niillä pitäisi kenenkään lähteä ulos, varsinkaan talvella.  Näyttävät naurattevilta.

Vierailija
20/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi edes oikeastaa lukea aloitusta kun riitti tuo alku että "mies on sitä mieltä" niin puolueeton vastaus on se että mies on väärässä kun miehet on aina väärässä ja me naiset ollaan aina oikeassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi