Antakaa puolueeton mielipide riitaan
Mies on sitä mieltä että en saa käyttää legginssejä julkisilla paikoilla, vain kotona.
Kun en ole näin tehnyt on vetänyt kamalat pultit aiheesta, kuulemma koska muut ihmiset tuijottavat. En ole kuunnellut koska koen että on oma asiani. Tänään kuitenkin raivostuu aamulla kun olen juoksuhousuissa lähdössä kouluun. Syyllistää minua etten hoida velvollisuuksiani ja välttelen vastuuta.(viittaa eiliseen aamuun kun sovimme illalla että käytän koiran ja aamulla kuitenkin kysyin että jaksaisiko hän käyttää sittenkin koiran kun menee samaan aikaan töihin kun minä kouluun. Oli silloin suostuvainen ja olin iloinen koska olin todella väsynyt. Noh tästä alkanut riita jatkui housuista vänkkäämiseen että täytyy laittaa paksummat housut päälle. Tähän vastasin kieltävästi ja olin lähdössä jo ulos päin ja aloin pukea ulkovaatteita koska kaverini odotti jo alaovella. Poikaystävä ottaa avaimeni etten pääse lähtemään ja jatkaa riitaa. Syyttää etten anna hänelle tarpeeksi huomiota enkä arvosta häntä ja hänen tekemistään riittävästi. Yritän jatkaa lähdön tekemistä ja sanoa että jutellaan asiasta myöhemmin. Kuitenkin jatkaa ja ottaa esiin että en anna hänelle tarpeeksi, se oli totta ettemme ole hetkeen makkarissa harrastelleet sitä. Samalla kuitenkin kahteen otteesee kouraisee kysymättä hyvin ikävällä tavalla joka tuntui ahdistavalta. En mielestäni vieläkään provosoitunut ja yritin edelleen tehdä lähtöä. Sanoin vain hänelle että en ole hänen omaisuutta ja tälläiset asiat eivät ole asia josta olisi syytä syyllistää. Kuitenkin koki tarpeelliseksi että syyttää minua siitä että kuulemma annan huomiota enemmän näillä vaatteilla muille kuin kotona hänelle. Pääsin onneksi lähtemään tilanteesta kun kaveri soitti että missä plet ala tulla. Poikaystävä vielä viimeiseksi sanoo ennen kuin lähden että odottaa että yllätän hänet positiivisesti jotenkin kun tulee kotiin ja odottaa anteeksi pyyntöä. Mielestäni kyseinen vaatimus oli vähintäänkin outo.
Kommentit (37)
0/5 provo ja/tai olet mielisairas.
Niin? Koulussa joudumme harjoittelemaan mm elvytystä yms tunneilla jolloin tarvitsee olla sopivat housut siihen tarkoitukseen ja jos on paksummat tulee kuuma. Kylmä ei ehdo tulla kun autolla liikkuu
Mustasukkainen mies ei halua muiden katsovan kumppaninsa legginssi takamusta. Red flags
Leggingsit eivät ole koulu-tai työvaate ilman mekkoa tai hametta. Sinulla on kuitenkin täysi oikeus käyttää asiattomia vaatteita. Se ei ole laitonta Suomessa.
Sen sijaan mies on kirjoittamasi mukaan rikkonut lakia useampaan otteeseen. On koskenut suhun ilman sun lupaa, ja vieläpä sun kieltoa vastaan. Sillä ei ole merkitystä, että sulla on adhd. Jokaisella on oikeus olla rauhassa, jos haluaa.
Toisen lähdön estäminen on rikos. Hänellä ei ole oikeutta ottaa avainta. Nyt tarkkana: Pääsetkö kotoa pois ilman avainta? Itse olisin tuossa tilanteessa lähtenyt ja soittanut 112, että mies varasti kotiavaimen.
Mies syyllistyi myös rikokseen, kun kouraisi "riitanne" yhteydessä. Riitanne lainausmerkeissä siksi, koska tuo toisen pukeutumisen vahtaaminen on henkistä väkivaltaa.
Eli mies on syyllistynyt seksuaaliseen häirintään, henkiseen väkivaltaan, sun rajoittamiseen ( sekin on henkistä väkivaltaa), estänyt sun liikkumista. Sillä ei ole merkitystä, että ne leggingsit ovat asiaton kouluvaate. Sulla on oikeus pukeutua niihin silti.
Lähde, eroa, soita äidillesi/isällesi, tee rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Legginssit talvipakkasella?!?
Eikä kukaan pidä legginsejä, enää. Talvisin ja kesäisin kulkevat fanellihousuissa tai leveissä farkuissa
Legginssit näyttää hirveiltä, mauttomilta! Itse ainakin katson inhoten kun joku esittelee sukuelimiään julkisilla paikoilla. Yök. Ymmärrän poikaystävääsi. Olen toki nainen, mutta yök.
Legginssit on lasten housuja, ei aikuisten naisten. Kotona käy mekon tai pitkän paidan kanssa. T. Mies
Ei 13v ole vielä mikään mies. Edes pallit laskeutunu kunnolla
No just. Olisi entinen mies samantien, jos käyttäytyisi noin mun kanssa. Epävarma inisijävauva, eikä mikään mies.
N48
Kontrollifriikki narsisti. Poistu takavasemmalle ennen kuin pahenee enempää. Vaatetuksen vahtiminen on yksi oire ja toinen, että edellytetään jotenkin hyvitettävän jotakin oletettua, ihan mitä hän nyt sattuu keksimään.
Pidä pääsi saat pukeutua ihan miten haluat. Yrittää herra painostaa omaan muottiin varo ettei tule seuraavaksi nyrkkiä elkeet viittaa siihen noin se alkaa.
Olet joka asiassa väärässä, vainoharhainen ja tussusi haisee, varsinkin legginsseissä.
Olette kovin nuorira vielä mutta mies vaikuttaa todella epävarmalta, ja tuollainen kontrollointi ja rajoittaminen on aina epätervettä. Eipä taida olla koko loppuiän suhde tämä, enkä myöskään suosittele sitä. Liikaa red flags.
Ongelma ei ole todellakaan leggingsit vaan tämä: "Poikaystävä ottaa avaimeni etten pääse lähtemään ja jatkaa riitaa. "
Alle kaksikymppinen ja "mies"? :D No ei ole.
Ja valittaa että et "anna hänelle tarpeeksi"?? Toivon todella, että tämä on provo.
Mitä mieltä olisit itse jos mies lähtisi kaupingille pitkissä kalsareissa?