Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Merinen: kaikki kakka ei ole noussut vielä pintaan!

Vierailija
28.01.2026 |

SDP:n Ville Merinen povaa, että vielä nousee paskaa demarin pöntöstä. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9136cd4a-77a1-4735-b39d-e47d635eb…

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on merisen yhteys mariniin ja nurmiseen? Tuskin pelkkä tamperelaisuus ja puolue.

Politiikassa pahin vihollinen on oman vaalipiirin oman puolueen edustaja. Hehän ovat kilpailuasetelmassa keskenään. 

Vierailija
102/129 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa puhdas puolue olisi homo/lesbo puolue.

Vihreissä varmasti somaa!

Ei siltä näytä, koska yksi Merisen esiin nostama demarien häirintätapaus oli, että demarien homoseksuaali kansanedustaja Kokko häiritsi homoseksuaalista avustajaa puolueen tilaisuudessa.

Toinen oli kaapissa ja Kokko mölisi kännissä kovaan ääneen hänen kuuluvan seksuaalivähemmistöön. Alkoholi vaikuttaa olevan vahvasti läsnä näissä demareiden tapauksissa. 

Milleniaali-Ville mulkoili pimeässä nurkassa kuivin suin kun muut piti hauskaa humalassa, mm. tanssilattialla heiluivat. Katkerana nynny-narsistina tietysti hautoi kostoa, kun hänen seurassa ei viihdytty tms. {

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Villellä keulii ja pahasti. Kohta napsahtaa omaan leukaan.

Miten niin? Tuskin hän siellä ketään on ahdistellut.

Vierailija
104/129 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville pääsee helpolla. Roiskii vaan juttuja ilman nimiä ja todisteita. Muut setvii

Onko siinä jokin ongelma, että epäkohdat nostetaan esiin? On ollut puhetta jopa seksuaalirikoksista. 

Merinen "vähän värittynyt"?

Ne jutut mitä tuli ilmi ei ole rikosta nähneetkään.

Ja yhdelle sanottu pahasti "ei ketään kiinnosta", joka on totta kun äänestetään ja yksi äänestää vastaan.

Ärsyttää nämä omissa tunteissaan märehtivät milleniaalit.

Olen itsekin milleniaali,mutta toi merinen on vaan ihan oksettava minä minä, minulle kerrotaan,  minä minä, minulla on vielä tietoa etc. Kuulostaa melkein kiristykseltä. Narsku"terapeutti".

Vierailija
105/129 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAUTIN NAUTIN Demarit upottavat ihan itse itsensä. Demarit ovat KIUSAAJAPUOLUE, SEKSUAALIHÄIRIKÖINTI PUOLUE, KOKSU PUOLUE, RIKOLLISPUOLUE JNE JNE.........................

Terveisin Nainen56 Perussuomalainen

Persun tunnistaa kirjoitustaidottomuudesta.

Vierailija
106/129 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville saa kakkajutuilla somehuomiota. Onko millään muulla väliä? 

Vierailija
107/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon ruoditaan Villen kakkaa,onko kiinteä vai löysä

Vierailija
108/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi perseilijä lisää: Miapetra Kumpula-Natri. Näkee jo otsallaan, että on täysin feikki ja hyvin teennäinen tapaus kyseessä. Hymyilee typerää pakkohymyään, vaikka ei sopisi aiheeseen mitenkään. Ihan samanlainen teeskentelijä kuin Tuppurainen. 

Vierailija
109/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se Ville siitä kakasta ? Eikös toi mene jo vähän perverssin puolelle.

Vierailija
110/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti työelämässä on vuoroin kaltoin kohdeltu uhri ja vuoroin vain nostaa asioita esille. Narsisti levittää käytäväpuheita ja vihjailee tavalla, joka saa muut epäilemään toisiaan. Tätä kutsutaan trianguloinniksi.

Narsisti muodostaa aina hovin joka kritiikittä asettuu hänen puolelleen, kun muut alkavat nähdä hänen käytöksensä läpi. Hän saa muut raivon partaalle, ja sen jälkeen syyttää heitä aiheuttamastaan tunnereaktiosta.

Kuulostaako tutulta?

Vierailija
111/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ville osasi ennustaa nämä? Ensin Asell, Kokko ja Berg, sitten Tytti Tuppurainen ja nyt Mia-Petra Kumpula-Natri. Aika kova ennustaja 👍

Vierailija
112/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta, että häirintä koskee eduskuntaa isommin, mutta oma joukkue pitää saada ensimmäisenä kuntoon.

Niin, persut on olleet kuolemanhiljaa ja keskittyneet lokaamaan muita. Kakka nousee pintaan. Purran rännittämisen on pakko loppua ennen ensi viikolla olevia eduskunnan istuntokauden avajaisia.

Eikä ole varmaa, että Halla-aho enää jatkaa puhemiehen pestissä. Hänellähän pitää kiirettä kun pitää käräjillä etsiskellä olematonta kunniaansa.

Voi katkeraa punikkia. Ottaahan se koville kun hyvesignaloijien puolueen paskat tulevat kaiken kansan nähtäville. Jalustalta on pakko tulla alas jossain vaiheessa kuolevaisten joukkoon, naamarit on poistettu. 

Vierailija
113/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville pääsee helpolla. Roiskii vaan juttuja ilman nimiä ja todisteita. Muut setvii

Onko siinä jokin ongelma, että epäkohdat nostetaan esiin? On ollut puhetta jopa seksuaalirikoksista. 

Merinen "vähän värittynyt"?

Ne jutut mitä tuli ilmi ei ole rikosta nähneetkään.

Ja yhdelle sanottu pahasti "ei ketään kiinnosta", joka on totta kun äänestetään ja yksi äänestää vastaan.

Ärsyttää nämä omissa tunteissaan märehtivät milleniaalit.

Olen itsekin milleniaali,mutta toi merinen on vaan ihan oksettava minä minä, minulle kerrotaan,  minä minä, minulla on vielä tietoa etc. Kuulostaa melkein kiristykseltä. Narsku"terapeutti".

Jos sala kohu koskisi persuja, sinä huutaisit turpa suurena kuinka Merinen on kansallissankari, joka tuo totuuden esiin. Nyt ulistaan kun demareiden kaksinaamaisuus tulee kansalle esiin. Hyvä niin .

Vierailija
114/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella osuvat sanavalinnat Villeltä.

Vierailija
115/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinen vaikuttaa sellaiselta, että ensin sohasee muurahaispesää ja sen jälkeen häipyy takavasemmalle jakelemaan almun omaisesti tietojaan.

Vierailija
116/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla uusi "uppotukki" lyö Antti Lindtmania leukaan porealtaassa 😉

Vierailija
117/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihan kaikki pissa vielä päähän. Villelläkään. 

Vierailija
118/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko Ville ilmoittaa milloin on finaali

Vierailija
119/129 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon ruoditaan Villen kakkaa,onko kiinteä vai löysä

Demarin tunnistaa kirjoitustaidottomuudesta. 

Vierailija
120/129 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa puhdas puolue olisi homo/lesbo puolue.

Vihreissä varmasti somaa!

Ei siltä näytä, koska yksi Merisen esiin nostama demarien häirintätapaus oli, että demarien homoseksuaali kansanedustaja Kokko häiritsi homoseksuaalista avustajaa puolueen tilaisuudessa.

Toinen oli kaapissa ja Kokko mölisi kännissä kovaan ääneen hänen kuuluvan seksuaalivähemmistöön. Alkoholi vaikuttaa olevan vahvasti läsnä näissä demareiden tapauksissa. 

Milleniaali-Ville mulkoili pimeässä nurkassa kuivin suin kun muut piti hauskaa humalassa, mm. tanssilattialla heiluivat. Katkerana nynny-narsistina tietysti hautoi kostoa, kun hänen seurassa ei viihdytty tms. {

Oliko tämä kilttiksen kosto? Outo savoa haastava ukkeli??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän