Voinko ehdottaa naiselle tällaista?
Olen tapaillut erästä naista nyt vuoden ajan. Hän tekee työtä, jossa on paljon ulkona. Nyt kovilla pakkasilla kertoo usein, kuinka varpaat ja sormet on lähes tunnottomat kylmyydestä. Hänellä on jotkut halvat ja huonot kengät ja hanskat ja oikeastaan kaikki muutkin ulkoiluvaatteet, joten en ihmettele kun palelee. Hän saa pientä palkkaa ja elää käytännössä kädestä suuhun. Itse tienaan erittäin hyvin omassa työssäni. Me emme siis seurustele vielä ainakaan virallisesti. Mutta voinko ehdottaa, että veisin hänet kaupoille ja haluaisin maksaa hänelle kunnon ulkoiluvarusteet? Vai olisko se jotenkin outoa? En voi itse ostaa ja viedä lahjana, kun en tiedä mitkä olisi sopivat ja mieleiset.
Kommentit (11)
Olet vuoden tapaillut naista, mutta et seurustele? Mitä ihmettä?
Toki voit. Hän voi aina kieltäytyä. Pian on naistenpäivä, vie silloin
Vierailija kirjoitti:
Asiasta mitään tietämättömänä voisin joka tapauksessa todeta että eihän välttämättä kaikki tapailusuhteet johda parisuhteeseen
Tapailu ei taida olla sama asia kuin oikea vakituinen parisuhde
Kai siinä on kyse siitä mitä molemmat osapuolet haluaa
Miksi kaikkien tapailusuhteiden pitäisi johtaa parisuhteeseen
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Kysy naiselta, mitä mieltä hän on asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap satuilee, s. o. hän on TROLLI.
Vierailija kirjoitti:
Käyttänyt seksuaalisesti hyväksi siis, ilmaish uorana.
Laita naisen tilille rahaa ja anna tehdä sillä mitä haluaa. Miksi ylipäätään haluat, että rakas vaimosi jota panet, tekee raskasta ulkotyötä. Jos taas et välitä hänestä niin lopeta hänen panemisensa myös.
Ap yrittää hinnoitella pillua.
Kun on vuoden "tapaillut" jotakuta eikä homma ole edennyt, hän alkaa nyt olla hädissään ja miettii, millä hinnalla saisi tunkea yrpää illuun.
Selittelee itselleen, ettei ole säälittävä, nolo incel vaan ihan ok mies. Vaikka on säälittävä, nolo incel.
Ok mies olisi tuossa ajassa jo onnistunut tutustumaan naiseen siinä määrin että kättelystä olisi edetty suutelemisen kautta miettimään kummankin sukupuolitautitestejä ja sopivaa ehkäisyä. Ilmeisesti mitään intohimoa ei ole, hyvä jos kiintymystäkään.
Ällöttävä tyyppi.
Hanskat tai rukkaset nyt ainakin voi antaa vaikka ei tarkkaan tietäisi makua, kunhan koon tietää.
Tässä on vähän niin, että koska tapailu ja seurustelu on tosiaan eri asia, tähän vastaukseen voi vaikutta, millä tavalla ne aapeen ja hänen naisystävänsä mielestä ovat eri asia. Itse en haluaisi mitään kalliimpaa enkä välttämättä mitään henkilökohtaisempaa joltain tapailusuhteelta. Siinä on jotenkin huono maku - se helposti viittaisi suhteen maksullisuuteen tai saisi ikäänkuin velallisen asemaan. Ja tuntuisi,emttä mies haluaa +leimata+ omakseen hankkimalla jotain näkyvää, mitä minä sitten kannan päälläni jatkuvasti. Mutta pysyvämmältä seurustelukumppanilta ele olisi oikein kaunis ja osoittaisi vain huolenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vätys ja pelkuri. Ei kykene luomaan tunnesidettä. En tiedä onko nainen samanlainen vai onko ap ymmärtänyt täysin väärin suhteen luonteen.
Hei, ja kiitos kaikille kommenteista. Ihan todella kyllä välitän naisesta, ja ajattelin olisiko tämä ollut kiva ele. Mutta ilmeisesti ei siis ole. Hänellä on rankka avioero takana, ja kokee ettei ole ihan vielä valmis seurustelemaan. Itse kyllä olisin, mutta en halua painostaa ettei toinen säikähdä pois. Mutta jätän ehdottamatta tätä kenkä/vaate asiaa. En tietenkään halua, että hän kokisi itseään millään tavalla maksulliseksi naiseksi. Kun siitä ei todellakaan ole kyse. Harmitti vaan kun toinen joutuu palelemaan.
Onpa kaunis ajatus. Vaikea kuitenkin tietää, miten juuri tämä nainen asiaan suhtautuisi. Onko hänellä esimerkiksi syntymäpäivää lähiaikoina? Voisit naamioida hyväntahtoisen eleesi syntymäpäivälahjaksi.