Voinko ehdottaa naiselle tällaista?
Olen tapaillut erästä naista nyt vuoden ajan. Hän tekee työtä, jossa on paljon ulkona. Nyt kovilla pakkasilla kertoo usein, kuinka varpaat ja sormet on lähes tunnottomat kylmyydestä. Hänellä on jotkut halvat ja huonot kengät ja hanskat ja oikeastaan kaikki muutkin ulkoiluvaatteet, joten en ihmettele kun palelee. Hän saa pientä palkkaa ja elää käytännössä kädestä suuhun. Itse tienaan erittäin hyvin omassa työssäni. Me emme siis seurustele vielä ainakaan virallisesti. Mutta voinko ehdottaa, että veisin hänet kaupoille ja haluaisin maksaa hänelle kunnon ulkoiluvarusteet? Vai olisko se jotenkin outoa? En voi itse ostaa ja viedä lahjana, kun en tiedä mitkä olisi sopivat ja mieleiset.
Kommentit (30)
Ja minusta tuo ele on kaunis ja kun kohta on ystävänpäivä ja sitten naistenpäivä niin se voisi olla vaikka ystävänpäivä tai naistenpäivä lahja
Ja mitä tähän tapailuun tulee niin en oikein ymmärrä miksi sain niin paljon alapeukkuja mun vastaukseen
Mutta anyway itse en ainakaan ala ikinä tapailusuhteeseen joka johtaa parisuhteeseen koska tapailusuhde ilman virallista parisuhdetta taitaa olla enemmän mun juttu
Kukin tyylillään se suotakoon kaikille
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on sellainen työ jossa ollaan paljon ulkona pakkasessa, mutta työnantaja ei kustanna kunnollisia työvaatteita?
Varhaiskasvatuksen opettaja/lastenhoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Olet vuoden tapaillut naista, mutta et seurustele? Mitä ihmettä?
Nainen pitää friendzonella!
Tottakai voit ehdottaa, että voisitko ostaa nuo hänelle lahjaksi. Ei lahjan saaminen tai tarjoaminen tee kenestäkään maksullista, muutenhan kaikki miehet ovat maksullisia (naiset ylipäätänsä ostavat ja tekevät miehille enemmän lahjoja kuin toisinpäin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää, mitä tarkoittaa "en ole vielä valmis parisuhteeseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä valmis parisuhteeseen = En halua parisuhdetta sinun kanssasi. Olen valmis parisuhteeseen sitten, kun tapaan oikean henkilön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä valmis parisuhteeseen = En halua parisuhdetta sinun kanssasi. Olen valmis parisuhteeseen sitten, kun tapaan oikean henkilön.
Väärin. Kun sanotaan, ettei ole vielä valmis parisuhteeseen, se tarkoittaa, ettei ole vielä valmis parisuhteeseen, koska haluaa kehittää ja päästä yli edellisestä suhteesta. Ne ihmiset, jotka hyppää heti suhteesta toiseen ilman, että käy sen henkisen kasvun yleisemmin ajautuvat toiseen huonoon suhteeseen, vaikka se henkilö olisikin oikeanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kun sanotaan, ettei ole vielä valmis parisuhteeseen, se tarkoittaa, ettei ole vielä valmis parisuhteeseen, koska haluaa kehittää ja päästä yli edellisestä suhteesta. Ne ihmiset, jotka hyppää heti suhteesta toiseen ilman, että käy sen henkisen kasvun yleisemmin ajautuvat toiseen huonoon suhteeseen, vaikka se henki
Mielestäni jos ei ole valmis parisuhteeseen niin on sitten yksin niin kauan että on valmis. Tuollaiset säädöt ovat sellaista itsepetosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kun sanotaan, ettei ole vielä valmis parisuhteeseen, se tarkoittaa, ettei ole vielä valmis parisuhteeseen, koska haluaa kehittää ja päästä yli edellisestä suhteesta. Ne ihmiset, jotka hyppää heti suhteesta toiseen ilman, että käy sen henkisen kasvun yleisemmin ajautuvat toiseen huonoon suhteeseen, vaikka se henki
Myös tapailusuhde on suhde. Jos ei ole valmis suhteilemaan, niin sitten pitää olla yksin eikä säätää ja leikkiä muiden tunteilla. Käytännössä aina kun oikea ihminen osuu kohdalle, niin sitten ollaankin valmiita suhteeseen.
Tuokin nainen on roikottanut ap:ta vuoden löysässä hirtessä, mutta oikean miehen tavatessaan onkin valmis sitoutumaan kuukauden tapailun jälkeen.
Anna ihmisten tapailla, jos haluavat.