Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ehdottaa naiselle tällaista?

Vierailija
28.01.2026 |

Olen tapaillut erästä naista nyt vuoden ajan. Hän tekee työtä, jossa on paljon ulkona. Nyt kovilla pakkasilla kertoo usein, kuinka varpaat ja sormet on lähes tunnottomat kylmyydestä. Hänellä on jotkut halvat ja huonot kengät ja hanskat ja oikeastaan kaikki muutkin ulkoiluvaatteet, joten en ihmettele kun palelee. Hän saa pientä palkkaa ja elää käytännössä kädestä suuhun. Itse tienaan erittäin hyvin omassa työssäni. Me emme siis seurustele vielä ainakaan virallisesti. Mutta voinko ehdottaa, että veisin hänet kaupoille ja haluaisin maksaa hänelle kunnon ulkoiluvarusteet? Vai olisko se jotenkin outoa? En voi itse ostaa ja viedä lahjana, kun en tiedä mitkä olisi sopivat ja mieleiset. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunis ajatus. Vaikea kuitenkin tietää, miten juuri tämä nainen asiaan suhtautuisi. Onko hänellä esimerkiksi syntymäpäivää lähiaikoina? Voisit naamioida hyväntahtoisen eleesi syntymäpäivälahjaksi.

Vierailija
2/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vuoden tapaillut naista, mutta et seurustele? Mitä ihmettä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit. Hän voi aina kieltäytyä. Pian on naistenpäivä, vie silloin

4/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta mitään tietämättömänä voisin joka tapauksessa todeta että eihän välttämättä kaikki tapailusuhteet johda parisuhteeseen

Tapailu ei taida olla sama asia kuin oikea vakituinen parisuhde

Kai siinä on kyse siitä mitä molemmat osapuolet haluaa

Miksi kaikkien tapailusuhteiden pitäisi johtaa parisuhteeseen

Hokka jankkis 36 vuotta ou jee

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Vierailija
5/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naiselta, mitä mieltä hän on asiasta.

Vierailija
6/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap satuilee, s. o. hän on TROLLI.

Vierailija
7/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttänyt seksuaalisesti hyväksi siis, ilmaish uorana.

Laita naisen tilille rahaa ja anna tehdä sillä mitä haluaa. Miksi ylipäätään haluat, että rakas vaimosi jota panet, tekee raskasta ulkotyötä. Jos taas et välitä hänestä niin lopeta hänen panemisensa myös.

Vierailija
8/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää hinnoitella pillua.

Kun on vuoden "tapaillut" jotakuta eikä homma ole edennyt, hän alkaa nyt olla hädissään ja miettii, millä hinnalla saisi tunkea yrpää illuun.

Selittelee itselleen, ettei ole säälittävä, nolo incel vaan ihan ok mies. Vaikka on säälittävä, nolo incel. 

Ok mies olisi tuossa ajassa jo onnistunut tutustumaan naiseen siinä määrin että kättelystä olisi edetty suutelemisen kautta miettimään kummankin sukupuolitautitestejä ja sopivaa ehkäisyä. Ilmeisesti mitään intohimoa ei ole, hyvä jos kiintymystäkään.

Ällöttävä tyyppi.

Vierailija
9/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskat tai rukkaset nyt ainakin voi antaa vaikka ei tarkkaan tietäisi makua, kunhan koon tietää. 

Tässä on vähän niin, että koska tapailu ja seurustelu on tosiaan eri asia, tähän vastaukseen voi vaikutta, millä tavalla ne aapeen ja hänen naisystävänsä mielestä ovat eri asia. Itse en haluaisi mitään kalliimpaa enkä välttämättä mitään henkilökohtaisempaa joltain tapailusuhteelta. Siinä on jotenkin huono maku - se helposti viittaisi suhteen maksullisuuteen tai saisi ikäänkuin velallisen asemaan. Ja tuntuisi,emttä mies haluaa +leimata+ omakseen hankkimalla jotain näkyvää, mitä minä sitten kannan päälläni jatkuvasti. Mutta pysyvämmältä seurustelukumppanilta ele olisi oikein kaunis ja osoittaisi vain huolenpitoa.

Vierailija
10/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on vätys ja pelkuri. Ei kykene luomaan tunnesidettä. En tiedä onko nainen samanlainen vai onko ap ymmärtänyt täysin väärin suhteen luonteen.

Vierailija
11/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ja kiitos kaikille kommenteista. Ihan todella kyllä välitän naisesta, ja ajattelin olisiko tämä ollut kiva ele. Mutta ilmeisesti ei siis ole. Hänellä on rankka avioero takana, ja kokee ettei ole ihan vielä valmis seurustelemaan. Itse kyllä olisin, mutta en halua painostaa ettei toinen säikähdä pois.  Mutta jätän ehdottamatta tätä kenkä/vaate asiaa. En tietenkään halua, että hän kokisi itseään millään tavalla maksulliseksi naiseksi. Kun siitä ei todellakaan ole kyse. Harmitti vaan kun toinen joutuu palelemaan. 

Vierailija
12/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ja kiitos kaikille kommenteista. Ihan todella kyllä välitän naisesta, ja ajattelin olisiko tämä ollut kiva ele. Mutta ilmeisesti ei siis ole. Hänellä on rankka avioero takana, ja kokee ettei ole ihan vielä valmis seurustelemaan. Itse kyllä olisin, mutta en halua painostaa ettei toinen säikähdä pois.  Mutta jätän ehdottamatta tätä kenkä/vaate asiaa. En tietenkään halua, että hän kokisi itseään millään tavalla maksulliseksi naiseksi. Kun siitä ei todellakaan ole kyse. Harmitti vaan kun toinen joutuu palelemaan.  

Oi, kirjoititpa kauniisti. Toivon kaunista tulevaisuutta teille.

Vierailija
13/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies vie minut joka vuosi alennusmyynteihin ja maksaa ostokset. Tänä vuonna valitsin lämpimät kengät ja toppahousut. Muita lahjoja ja muistamisia  en halua enkä tarvitse . 

Vierailija
14/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on sellainen työ jossa ollaan paljon ulkona pakkasessa, mutta työnantaja ei kustanna kunnollisia työvaatteita? 

Vierailija
15/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano naiselle, että haluaisit ostaa hänelle ystävänpäivälahjan jonka hän voi itse valita. Vaikka jotain lämmintä puettavaa kun nyt pakkasetkin jatkuu ja ulkoilet paljon tms mitä ap keksii. 

Vierailija
16/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mukava ajatus. Varmaan nainen sinua jo sen verran tuntee, että osaa suhtautua asiaan oikein. Kunhan et odota vastapalveluksia etkä yritä vaikuttaa ostopäätökseen.

Vierailija
17/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pieni valkoinen valhe tuntuisi helpommalta. Sano että voitit hiukan lotossa haluat jakaa sen rahan hänen kanssaan, ja voi mielestäni sanoa suoraan että ostetaan vaikka lämpimämmät varusteet kun on niin kylmä talvi.

Vierailija
18/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin yhtä itseä yli 10 vuotta nuorempaa melkein 10 kk eikä koskaan sovittu seurustelusta. Sitten lopetin kun ei kiinnostanut. Käytiin treffeillä ja vietettiin aikaa yhdessä. 

Vierailija
19/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen nainen ja se nuorempi oli mies. Pitää olla omaa ikäluokkaa.

Vierailija
20/30 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pieni valkoinen valhe tuntuisi helpommalta. Sano että voitit hiukan lotossa haluat jakaa sen rahan hänen kanssaan, ja voi mielestäni sanoa suoraan että ostetaan vaikka lämpimämmät varusteet kun on niin kylmä talvi.

Miksi valehteleminen tuntuisi helpommalta kuin totuus? Mikäli ei ole mielisairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän