Tytti Tuppurainen käyttäytynyt epäasiallisesti
SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on toistuvasti kohdellut avustajiaan ja toisia kansanedustajia epäasiallisesti, kertoo il.fi.
Kommentit (755)
Pellejä täynnä koko Arkadianmäki. Kansa saa joka päivä sirkusta koko rahalla.
Tytti Tuppuraisen mies on onneksi eduskunnan hallintojohtaja ja tytär on Tyttiä puolustava eduskunta-avustaja. Demokratia ja ***kaus pelaa. Eihän nyt eduskuntaryhmäläisetkään paljon muuta voi tehdä, kuin osoittaa lojaalisuuttaan ryhmän johtajattarelle?
Veikkaan, että tylterveyslaitoksella teetätettävässä selvityksessä vastaajat ei voi olla nimettömiä ja sit naulataan ne, jotka kritisoi ilmapiiriä. Eli ilmapiiri lienee selvityksennperusteella erinomainen, kun ei kukaan uskalla sanoa mitään.
Nämä "epäasiallisesta käytöksestä pitää puhua suoraan ja omalla naamalla sille henkilölle, joka on niin toiminut ja asia pitää selvittää" eivät ole varmaan ikinä itse joutuneet työpaikkakiusaamisen kohteeksi. Yleensä uhri voi vaan hävitä ja lähteä pois. Kiusaaja on tyyppinä sen verran vaikea, että ei myönnä tai tiedosta omassa käytöksessään mitään väärää. Ja kyse ei todellakaan ole siitä, että uhri on vain saanut negatiivista palautetta tai ei kestä jos joku puhuu vähän kovempaa.
Näin se menee ja voi olla, että tämä TTn tapaus sen myös taas kerran osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tytti Tuppuraisen mies on onneksi eduskunnan hallintojohtaja ja tytär on Tyttiä puolustava eduskunta-avustaja. Demokratia ja ***kaus pelaa. Eihän nyt eduskuntaryhmäläisetkään paljon muuta voi tehdä, kuin osoittaa lojaalisuuttaan ryhmän johtajattarelle?
Ilmeisesti väärä luulo tai tieto että tytär on eduskunta avustaja. Se on tyrmätty muilla foorumeilla. Ei pitäs olla sen nimistä tytärtä Tytillä.
Vierailija kirjoitti:
Yritetäänköhän tämäkin lakaista pikaisesti maton alle täällä palstalla?
Tytti Tuppurainen paasisunnan akka hän on opetellut liturgian kaikista hallituksen tekemisistä että ne on väärin lisäksi hän suojelee tyhjäpää lindholmia ettei se pääse pääsisi munaamaan sdp:n korkea kannatusta
En tiedä pitävätkö kiusaamisväitteet paikkaansa, mutta kyllä Tuppurainen on hyvä sumuttamaan tur vapai kanhakijoi ta koskevissa keskusteluissa.
Voi hyvänen aika minkalaisia ihmisiä on Eduskuntaan äänestetty taas.
Tytti Tuppurainen, marko asell ja sit vielä nämä silmien venyttäjät Eerola Tynkkynen ja se blondi ....
Skarpatkaa ihmiset ees vähä🤣
Mikä ihmeen pitsinen minimekko Tytillä oli päällä aamu-TV:ssä eilen? Pakkasta oli yli 20 astetta ja hän oli pukeutunut kuin cocktailkutsuille.
SDP vie asian JSN. Varma voitto kun kiinnitetään huomio vaan yhteen sanaan, sanamuotoon tms ja Tytti saa myönnön että STT oli väärässä.
Hän on ollut jämäkkä, ei niinkään asiaton. Joidenkin mielestä johtaja ei saisi olla jämäkkä. Minuakin on joskus syytetty asiattomuudesta vaikka kyse oli vain omien puolien pitämisestä. Ja kun pyysin tarkennusta siihen, että miten olen ollut asiaton ei hän keksinytkään mitään oikeaa syytä vaan hän sanoi etten ollut tervehtinyt häntä, mikä sekään ei pitänyt paikkaansa. Siellä taitaa joku havitella puheenjohtajan paikkaa, koska toisten mielestä Tytti on ollut oikeudenmukainen ja jämäkkä johtaja. Olen noita tilanteita itsekin nähnyt, jossa kateelliset tai samaa paikkaa havittelevat turvautuvat kaikenlaiseen kieroiluun.
Tytti Tuppurainen edelleen haluaa lisää Mehmettejä, Ahmedeja ja Mohammedeja Suomeen. Se on hänen arvojensa mukaista.
"Minusta aika ylimielistä kieltää kaikki. Olisi hyvä nörtyä sen verran kuten Kumpula- Natri älysi eli pyysi anteeksi, jos on toiminut väärin, vaikka tuskin hänkään myöntää suoraan toimineensa väärin. Kun toinen/joku on kokenut epäasiallista käytöstä, niin se on ainoa fakta."
Anteeksi pitää pyytää oikein. Nämä eivät ole anteeksipyyntöjä:
"Anteeksi, jos olen loukannut." (Anteeksipyynnön idea on, että anteeksi pyytäjä käsittää toimineensa väärin. Anteeksipyyntö ei ole ehdollinen. )
"Anteeksi, jos olet pahoittanut mielesi." (Jälleen: anteeksipyytäjän pitää kertoa ymmärtävänsä oma toimintansa vääräksi, ei spekuloida sillä, onko joku pahoittanut mielensä.)
Oikea anteeksipyyntö kuuluu tähän tapaan:
"Pyydän anteeksi, että olen tehnyt sitä ja sitä. Käsitän, että olen toiminut väärin enkä vastedes toimi niin."
Minusta aika ylimielistä kieltää kaikki. Olisi hyvä nörtyä sen verran kuten Kumpula- Natri älysi eli pyysi anteeksi, jos on toiminut väärin, vaikka tuskin hänkään myöntää suoraan toimineensa väärin. Kun toinen/joku on kokenut epäasiallista käytöstä, niin se on ainoa fakta.