Eronneet, onko tavallista ettei kiinnosta enää miehet?
Vaikka olen taloudellisesti aika lujilla niin en vain halua uutta miestä. Ei oikein kiinnosta seksi kuin satunnaisesti, saati joku jatkuva yhdessäolo. Tuntuu että tarvitsen tilaa hengittää ja vapautta. Muuttuukohan tämä enää?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
16 vuotta naimisissa, parisuhteessa yhteensä 19 vuotta.
Mies jätti toisen naisen takia 5 vuotta sitten, neljänkympin kriisissään.
Siitä asti olen ollut täysin yksin omasta halusta, en halua miehiä millään tavoin. Ei yhden illan juttuja, ei kahvitteluja, ei siis yhtään mitään, koska en halua. Haluan asua ja elää ilman miehiä. Kokemusta niistä on ajalta ennen avioliittoa, joten tiedän mitä olisi tarjolla. Ei kiitos. Olen niin tyytyväinen helppoon ja rauhalliseen arkeeni sekä omannäköiseeni elämään, etten edes enää pystyisi kuvittelemaan tähän asuntoon ketään miestä. Näillä mennään.
Ihanaa, tuntuu niin samalta <3. Välillä tässä vyöryy yksinäisyys kun lapset lentää pesästä, mutta täytteeksi en kyllä miestä kaipaa :D
Miesten pitäisi muuttua, että kelpaa naisille?
Vierailija kirjoitti:
Yhä useampi nainen valitsee nykyään sinkkuuden. Miesten pitää todella alkaa miettimään asenteitaan, jos mielivät parisuhteeseen naisen kanssa. Osa miehistä kykenee tähän, mutta vääjäämättä epäkurantti aines, jonka ennen joku nainen kelpuutti vain päästäkseen suhteeseen taloudellisen hyödyn ja turvan takia, karsiutuu pois ulistuaan ensin keuhkonsa riekaleiksi, miten naisista on tullut nirsoja.
Naisten on aina käsketty valita paremmin ja pitää haarat kiinni. Miehet, olkaapa hyvä.
Miehet on millenaalinaisten ovimattoja?
Ajan myötä opit seulomaan nämä ongelmat jo ennen treffejä. Paskalla on tapana puskea pintaan ihan itsestään kun sille antaa tilaa. Ei tarvitse kuin olla hiljaa niin mies yleensä kertoo ongelmansa ihan itse, toki usein muita syyttäen ja haukkuen, mutta kuitenkin
---
Nimenomaan, siksi siis käynkin treffeillä niin harvoin. 99% miehistä ei läpäise edes sitä "on kiinnostunut aidosti persoonastani" filtteriä että pääsisi treffeille asti. Olen mm oppinut olemaan kannattelematta keskustelua yksin, jolloin ne kuolevat itsestään kun palautan vaan saman energian mitä mies keskusteluun tuo (ts aika lailla nolla).
Ja loput feilaavat siinä kohtaa, kun pitäisi saapua ajoissa paikalle / näyttää samalta kuin kuvissa / olla kiinnostunut myös sen jälkeen kun ulkonäköni on tsekattu riittäväksi. Todella moni olisi kyllä kiinnostunut tapailemaan, kukaan ei näytä olevan kiinnostunut tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Wanhoille ämmílle ei kelpaa kuin tapailumies (aseksuaali maksajamies).
Vierailija kirjoitti:
Yhä useampi nainen valitsee nykyään sinkkuuden. Miesten pitää todella alkaa miettimään asenteitaan, jos mielivät parisuhteeseen naisen kanssa. Osa miehistä kykenee tähän, mutta vääjäämättä epäkurantti aines, jonka ennen joku nainen kelpuutti vain päästäkseen suhteeseen taloudellisen hyödyn ja turvan takia, karsiutuu pois ulistuaan ensin keuhkonsa riekaleiksi, miten naisista on tullut nirsoja.
Naisten on aina käsketty valita paremmin ja pitää haarat kiinni. Miehet, olkaapa hyvä.
Ei miehetkään halua, koska nainen raastaa häneltä sosiaalisen ja henkisen liikkumatilan. Vai miksi sinä luulet, että nykyaika ajaa osan nuorista miehistä turvautumaan vaarallisiin ideologioihin, jotka tarjoavat yksinkertaistettuja ratkaisuja? Miestä yritetään ajaa nyt vuorostaan nyrkin ja hellan väliin koska voimaantunut naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä. Sori. Yksikään ei mene siihen miinaan, jossa he ovat nähneet vanhemman saapumiserän riutuvan sukupolvesta toiseen.
En halua enää ikinä olla miesten kanssa. Ikinä en ottaisi asumaan samaan asuntoon. En halua edes panoja. En halua mitään. Olen onnellisin ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hölmö mies joka huolii jätetyn naisen, yleensä palettiin kuuluu lisäksi taakka tai useampi, ja nainen on jo vanha, pian vaihdevuosivaivoissaan.
Buahhhah, viisikymppisillä miehillä on monilla vielä taaperoikäisiä lapsia, ehkä samaan aikaan kun on jo lapsenlapsia, mutta viisikymppisellä naisella ei taaperoita ole. Ja mites ne miesten alhaiset testot ja monesti jo nelikymppisenä alkavat potenssiongelmat...?
Ymmärsin että kyseessä olisi jätettyjen naisten pääosa, eli 30+ ikäiset ylijäämänaiset. Seksuaalisuutensa menettäneet wahnusnaiset, 50+, ovat täydellisesti arvottomia parinvalintamarkkinoilla.
Nykynainen ei kuulemma tarvitse prinssiä pelastamaan itseään pulasta vaan nykynainen hoitaa itse itsensä ulos ilkeän äitipuolen ikeen alta. Näin siis meille väitetään ja näin nykynaisten oletetaan käyttäytyvän. Pitää olla itsenäinen ja omavarainen. Enää nainen ei tarvitse miestä pitämään itsestään huolta.
Jos tämä maailma on kerran naisten leikkikenttää, mikä on sitten miehen rooli tässä naisen itsenäisessä maailmassa? Kyllä nainen mitä ilmeisimmin sen ukon siihen viereen kuitenkin kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehetkään halua, koska nainen raastaa häneltä sosiaalisen ja henkisen liikkumatilan. Vai miksi sinä luulet, että nykyaika ajaa osan nuorista miehistä turvautumaan vaarallisiin ideologioihin, jotka tarjoavat yksinkertaistettuja ratkaisuja? Miestä yritetään ajaa nyt vuorostaan nyrkin ja hellan väliin koska voimaantunut naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä. Sori. Yk
Eikä yritetä. Päin vastoin mitä kauempana mies on sekä nyrkeistäni että hellastani sen parempi. Se miten hän siellä jossakin pärjäilee taas ei kuulu minulle. Paritteluasiat eivät toki kuulu tällaisille miehille mutta muuten saatte viipottaa ihan vapaasti ja sekoilla niin paljon kuin pystytte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun kohdallani on noin, että kun miettii sitä, että tässä kuvioissa olisi joku mies, niin alkaa ahdistamaan. Lähinnä siksi, että kun on tottunut itse aikatauluttamaan menonsa ja tekemään päätökset itse, niin ei kyllä kaipaa yhtään sitä, että pitäisi joku toinen ottaa huomioon.
Ja en ihan ymmärtänyt tuota, että miten taloudellinen tilanne liittyy tähän ollenkaan? Minä en tarvitse miehen rahoja mihinkään, vaan omat riittävät.
Taloudellisen tilanteen mainitsin, koska minulla on monta naispuolista tuttua jotka eivät eroa koska "tarvitsevat miehen rahoja". Eli en halua senKÄÄN takia. Itsellä muuten tuo sama, en jaksa huomioida toista, toisen tarpeita ja haluja.
Ikävä kyllä huonontunut työllisyystilanne on johtanut siihen, että monen naisen (
Päästäsikö tämän keksit? Aina voi asua sukulaisten tai kämppisten kanssa, ei todellakaan tarvitse alkaa s eksiorjaksi rahan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä on ihan luonnostaan, vaivattomasti ja yrittämättä luonteeltaan sellaisia, että naiset tykkäävät. Toisenlaisillakin miehillä on vaihtoehtoja - voi vaikka löytyä sellainen nainen, joka itse järjestää kaikenlaista ikävää ja etsii kaltaistaan. Myös muuttumatta ja kelpaamatta jättäminen ja itsekseen eläminen on ihan hyvä vaihtoehto. Tai sitten tosiaan se sosiaalistuminen, kasvaminen, kypsyminen, itsetutkiskelu, huonoista tavoista eroon oppiminen.
Todella moni olisi kyllä kiinnostunut tapailemaan, kukaan ei näytä olevan kiinnostunut tutustumaan.
Tapaileminen koodisanana seksuaaliselle hyväksikäytölle. Hyväksikäyttöretoriikka ei mene läpi niin pitää käyttää sivistyssanoja munantappinsa verhona.
Olet löytänyt hyvän miehen korvikkeen, kun olet päätynyt vauva-palstalle. Vähempikin karkottaa miehet.
Vierailija kirjoitti:
Nykynainen ei kuulemma tarvitse prinssiä pelastamaan itseään pulasta vaan nykynainen hoitaa itse itsensä ulos ilkeän äitipuolen ikeen alta. Näin siis meille väitetään ja näin nykynaisten oletetaan käyttäytyvän. Pitää olla itsenäinen ja omavarainen. Enää nainen ei tarvitse miestä pitämään itsestään huolta.
Jos tämä maailma on kerran naisten leikkikenttää, mikä on sitten miehen rooli tässä naisen itsenäisessä maailmassa? Kyllä nainen mitä ilmeisimmin sen ukon siihen viereen kuitenkin kaipaa?
Ihan voit elää omaa elämääsi ja harrastella omia juttujasi määrittämättä itseäsi ja merkitystäsi naisten kautta. Opiskele vaikka joksikin asiantuntijaksi jos merkityksettömyys vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se sanonta menee, että jos naiset eivät alenna standardejaan niin me saadaan kuolla yksin kauniissa, siisteissä ja puhtaissa kodeissamme, hyvien ystävien kanssa ilman toksista ilmapiiriä nalkuttavasta miehestä.
Nauttia elämästä, vapaudesta ja tilasta hengittää. Ei kiinnosta ei.
Kyllä. Ja tää koskee varmaan myös naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hölmö mies joka huolii jätetyn naisen, yleensä palettiin kuuluu lisäksi taakka tai useampi, ja nainen on jo vanha, pian vaihdevuosivaivoissaan.
Buahhhah, viisikymppisillä miehillä on monilla vielä taaperoikäisiä lapsia, ehkä samaan aikaan kun on jo lapsenlapsia, mutta viisikymppisellä naisella ei taaperoita ole. Ja mites ne miesten alhaiset testot ja monesti jo nelikymppisenä alkavat potenssiongelmat...?
Ymmärsin että kyseessä olisi jätettyjen naisten pääosa, eli 30+ ikäiset ylijäämänaiset. Seksuaalisuutensa menettäneet wahnusnaiset, 50+, ovat täydellisesti arvottomia parinvalintamarkkinoilla.
Seksuaalisuuteni toimii täydellisesti. Siemen sisään ja vauva ulos. Se on naisen seksuaalisuus. Ei kuitenkaan juuri nyt kiinnosta tuollainen vaan elämässä on muuta tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on millenaalinaisten ovimattoja?
Sä oot jo melkein hauska! Nythän miesten ei 1) tarvitse olla ovimattoja ja mikä parasta b) naiset ei tarvitse miehiä, joiden anti suhteelle on olla ovimatto.
Haluatko vielä ulista kelpaamattomuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wanhoille ämmílle ei kelpaa kuin tapailumies (aseksuaali maksajamies).
Kas, inceli ilmestyi kommentoimaan. Seuraavaksi koittaa "loukata" naisia sillä, miten rikolliset ja vangit kelpaa naisille tajuamatta ampuvansa sillä omaan polveensa 😂
Ikävä kyllä huonontunut työllisyystilanne on johtanut siihen, että monen naisen (ja miehenkin) on jaksettava vaikka huonoa kumppania, koska rahat eivät tahdo riittää, etenkin, jos on työelämän ulkopuolella. Heikko työllisyystilanne on osunut myös naisvaltaisille aloille.