Kun katson vastaantulevaa koiraa näen eläimen joka vei minulta mahdollisuuden parisuhteeseen
Naiset vaan katsoo sitä koiraa ja juttelee sille. Minä olen täysin ilmaa tässä maailmassa.
Kommentit (73)
Joo. Koira haluaa tuottaa minulle enemmän iloa kuin sinä, joka olet aina vain vaatimassa. Koira kunnioittaa minua ja eikä valehtele menoistaan. Kummankohan kanssa haluan elämäni jakaa?
No nyt täällä kadehditaan jo koiriakin 😅
Saa se koira parempaa ruokaakin kuin sinä, mieti sitä.
Miksi kuvittelet että kukaan olisi sinut parisuhteeseen ottanut vaikka ei olisikaan koiraa hankkinut? Minulle lemmikkini on rakas ja tärkeä eikä suinkaan mikään tuikituntemattoman vastaantulijan korvaaja. Ja muuten, koirani ei ole ollut este parisuhteelle kun elämään on tullut ihminen josta olen kiinnostunut ja johon olen ihastunut/rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa.
Ap
Tätäpä en ole vielä kuullutkaan, että naisettomuus on koiran vika. Kekseliästä!
Sellainen ihmismieli ei sovi suhteeseen, joka on kateellinen koiralle.
Ap on näkymätön, hajuton, väritön ja mauton, ja syyttää siitä eläintä. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Ja viedään lääkäriin kun se on kipeä. Kukaan ei vie ap:ta lääkäriin vaikka sillä oli lähete psykiatrian polille vuosia sitten jo.
Miksi haluaisit suomalaisen naisen? Pelkkä ajatuskin siitä saa pahan olon, niin mietipä millaista olisi olla sen kanssa? Kannattaa ottaa ulkomaalainen nainen puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihmismieli ei sovi suhteeseen, joka on kateellinen koiralle.
Tai köyhille, vammaisille, eläkeläisille, työttömille, yksinhuoltajille.
Valkoinen nainen ja koira. If you know, you know.
Vierailija kirjoitti:
Ap on näkymätön, hajuton, väritön ja mauton, ja syyttää siitä eläintä. Selvä.
Todennäköisemmin ap näyttää pulsulta, haisee eritteilleen, pukeutuu mauttomasti ja käyttäytyy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit suomalaisen naisen? Pelkkä ajatuskin siitä saa pahan olon, niin mietipä millaista olisi olla sen kanssa? Kannattaa ottaa ulkomaalainen nainen puolisoksi.
Ap keksii itselleen vastauksia, kun muuten se on jäämässä ketjussa alakynteen.
Ilmeisesti olet niin täyttä roskaa, että koira on parempaa seuraa kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap keksii itselleen vastauksia, kun muuten se on jäämässä ketjussa alakynteen.
Mielisairas natsilehmä luulee että täällä on vain yksi miespuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen nainen ja koira. If you know, you know.
Tämä kertoo lähinnä sinusta kaiken tarpeellisen.
Hankipas nyt oma hyvä harrastuskoira ja liity johinkin koiraharrastuslajiin. Niiltä vastaantuleviltakin voit kysyä, että mistä hän on hankkinut kivan koiransa. Kehu sitä koiraa siitä sydän sulaa ja pääset juttelemaan toistekin.
Siellä ne naiset on harrastamssa tokoa, agilityä, tottista, valjakkohiihtoa, jälkeä, hakua, suojelua ja tykkäävät eläinrakkaista miehistä.
Ota itseäsi niskasta kiinni.
(Tai no rajataan ne koiralla pelottelijat pois).
Ajatella, että koira on parempaa seuraa kuin sinä.