Poliisit pysäytti minut keskellä yötä ilman syytä, onko normaalia?
Ajoin rauhallisesti rajoituksia ja kaikkia muitakin liikennesääntöjä noudattaen, he kääntyivät perääni, ja hetken päästä diskovalot alko vilkkumaan ja jouduin pysähtymään. Ottivat puhallutuksen ja kysyivät korttia, eivät muuta sanoneet. Onko tämmönen normaalia? Ei ole ennen tapahtunut. Eikö öisin saa ajaa autolla? Ei minua siis haittaa että pysäytti, mutta kunhan vaan ihmettelen, kun ihan normaalisti ajoin mielestäni.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Ei, miten se sika kehtasi! Nyt äkkiä värjäämään tukka räikeäksi ja malli kouvolaksi, nenärengasta ja joko sateenkaarivaatteet tai hamasia ylle. Sitten räyhäämään torille, että patriarkaatti on sinua kaltoin kohdellut ja sinulla pitäisi olla vain oikeuksia, ei velvollisuuksia!
Mallia maailmalta penaalin tylsimmistä kynistä siis.
Ei tarvitse tehdä noin.
Sanot vain että pieni hetki officers.
Sitten hyppäät takaperin voltin ja laskeudut tyylikkästi asentoon ja teet nopeat karatepotkut sivuille yli pään tasalle ja jätät jalan sinne ilmaan ja kaivelet henkkarit.
Tyypit hiljenee ja näkee kuka oikeasti pitää kadut turvallisena.
Thats all folks.
Näissä tapauksissa voi machoilla tyylikkäästi ja näyttää nokkimajärjestyksen menettämättä kasvojaan kun joku "pyytää" näyttämään henkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin aikoinaan kävelemässä kotiin, kun poliisi pysäytti minut, vaati henkilöpapereita ja kun mitään ei löytynyt kehotti olemaan tekemättä enää koskaan sitä mitä tein. Olin että mitäs v*ttua, ettei saa enää yöllä kävellä kotiin...
Olit niin pajareissa ettet muista että ennen pidätystä poltit ison keskisormen mittaisen pötkylän. Koska olit toimintakunnossa ja mitään ei enää löytynyt, niin päästivät tällä kertaa menemään.
On normaalia. Jos hiljaisena aikana ajelee, niin poliisi pysäyttää helposti ja puhalluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Det är inte normalt. Inte ens fast det skulle vara vanligt i Finland. I normala länder stoppas inte människor på måfå för att rentvå sig själva från obefogade misstankar.
Falska poliser, eller hur?
Aikoinaan tuli liikuttua paljon myöhään ja öisin. Useamman kerran seurasivat ja katsoivat, mihin rappuun menen. Loppui, kun kerran otin ovella hupun ja lippiksen pois ja tajusivat, että piiloudun, jotta saan kulkea lähiössä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Det är inte normalt. Inte ens fast det skulle vara vanligt i Finland. I normala länder stoppas inte människor på måfå för att rentvå sig själva från obefogade misstankar.
I don't understand what you are saying speak English or Finnish please
Kuinka paljon isovanhempien verovaroja meni hukkaan sun ruotsin kielen tunneille?
Milloin ajattelit maksaa takaisin rahat?
Tai opetella kielen kohtuulliselle tasolle, jos sulla on yhtään kunniaa jälellä. Ruotsi kuntoon kuin olisi jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I don't understand what you are saying speak English or Finnish please
Kuinka paljon isovanhempien verovaroja meni hukkaan sun ruotsin kielen tunneille?
Milloin ajattelit maksaa takaisin rahat?
Tai opetella kielen kohtuulliselle tasolle, jos sulla on yhtään kunniaa jälellä. Ruotsi kuntoon kuin olisi jo!
Idi nahuj ubljudok, ja nikogda ne ychus eto plohij jazik!
Kyllä se sinunkin tai lapsesi turvallisuutta parantaa, jos poliisi poimii ratttijuopot pois liikenteestä. Arvostan heidän työtään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin aikoinaan kävelemässä kotiin, kun poliisi pysäytti minut, vaati henkilöpapereita ja kun mitään ei löytynyt kehotti olemaan tekemättä enää koskaan sitä mitä tein. Olin että mitäs v*ttua, ettei saa enää yöllä kävellä kotiin...
Multakin tuli poliisi kyselemään henkkareita, ku olin kävelemäs. Onneksi oli reppu mukana ja henkkarit siellä. Sovin kuulemma kuvaukseen kadonneesta henkilöstä. Tietääkseni en ollu hukassa, koti oli muutaman kymmenen metrin pääs 😃
Vierailija kirjoitti:
On aina hiukan epäilyttävää jos aamuyöllä arkena ollaan liikenteessä.
Vuorotöiden tekeminen on epäilyttävää? Et taida olla kovin lahjakas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aina hiukan epäilyttävää jos aamuyöllä arkena ollaan liikenteessä.
Vuorotöiden tekeminen on epäilyttävää? Et taida olla kovin lahjakas ihminen.
Täytyy olla vasemmistolainen jos töissä nykyään käy. Hyväntekeväisyyttä lähinnä tehdä vuoroja tai pätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit tulivat perässäni kotini pysäköintialueelle puhalluttamaan. Kysyin oliko siihen jotain syytä. Totesivat että ei, ihan rutiini tarkastus
Miksi epäsit poliisien syytä pysäyttää..
Mä ajoin ennen ikivanhalla autonromulla. Olen lisäksi tosi lyhyt ja näytin lapselta johonkin 30v asti. Poliisit pysäytti usein kun olin kavereille kännikuskina. Kai ne yöllä pysäyttää kaikki vähänkin epäilyttävät jos aikaa on.