Eveliina Lappalainen täyttäisi maaliskuussa 40 vuotta. Emme ole unohtaneet!
Että muita isokokoisempi poika, joka tykkäsi kiusata pienempiään ja antaa heille lumipesuja, purki kädenvääntöhäviönsä ja huonon sään aiheuttaman pahan mielen 55-kiloiseen 14-vuotiaaseen tyttöön 14.11.2000 Imatralla Sulkukujalla.
Tekijä oli 85-90kiloinen punttisalit harrastava tanakka ja roteva. Siinä taas hermoheikko, joka ei oman kokoisten sarjassa oo koskaan pärjänny missään mitenkään.
Kommentit (332)
Eikö tosiaan kenelläkään ole motiivista tietoa? Itse ajattelisin kuvausten perusteella, että murhaaja on ollut itse ihastunut Eveliinan mutta tiennyt ettei ole mahdollisuuksia tätä saada. Tuo olisi myös syy, miksei hän kertonut varsinaista motiivia. Kävisi liikaa egon päälle. Kuinkakohan tuollaisen asian kanssa voi elää? Aika erikoista että on perheellistynyt ja normaalisti työelämässä. Suomen kokoisessa maassa luulisi olevan paljonkin ihmisiä, jotka tunnistavat kaverin. Huhut kiertää helposti
Vierailija kirjoitti:
"Jos ei tiedä, niin sitten osoittaa täyttä kylmäverisyyttä ja laskelmointia, että pystyy pitämään tuollaisen asian salassa.
On täytynyt kehitellä ihan kunnon valhe siitä missä on ollut esim. ne vankeusvuodet."
Tudkin kukaan tämän palstan naimisissa/parisuhteessa olevista naisista tietää, missä se mies on teinivuodet ollut. Saati että siitä olisi todisteita.
Tuskin toikaan murhaaja linnassa oli, varmaan jossain koulukodissa vaan, en tiedä.
Rikollisten nimenvaihdosta pitäisi tehdä laitonta, samoin pitäisi voida selvittää henkilötunnuksen avulla, onko ihmisellä rikostausta. Kuinkahan moni on tietämättään suhteessa vaarallisen rikollisen kanssa.
Otto oli Pyhäselän vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan kenelläkään ole motiivista tietoa? Itse ajattelisin kuvausten perusteella, että murhaaja on ollut itse ihastunut Eveliinan mutta tiennyt ettei ole mahdollisuuksia tätä saada. Tuo olisi myös syy, miksei hän kertonut varsinaista motiivia. Kävisi liikaa egon päälle. Kuinkakohan tuollaisen asian kanssa voi elää? Aika erikoista että on perheellistynyt ja normaalisti työelämässä. Suomen kokoisessa maassa luulisi olevan paljonkin ihmisiä, jotka tunnistavat kaverin. Huhut kiertää helposti
Jotain sellaista tuossa on selvästi ollut taustalla, ja ehkä puolin ja toisin jonkinlaista veetuilua, mikä on mennyt pojalla tunteisiin. En osta ollenkaan tuota selitystä, että "treenit meni huonosti ja harmitti". Ei kukaan sellaisesta syystä pahoinpitele jotain sattumalta vastaan tullutta ns. naamatuttua noin sadistisesti ja pitkäkestoisesti (ellei sitten ole joku piripää), sellaisessa toiminnassa on isompia tunteita vaikuttamassa.
Tuulin murhaaja oli jo aiemmin tuomittu mm. 13-vuotiaan raisskauksesta. Suomalainen vaimo jatkoi miehen kanssa tuonkin teon jälkeen, heillä oli kaksi pientä lasta. Saivat vielä kolmannen lapsen vuosia Tuulin kuoleman jälkeen! Yksi lapsista on julkisuudessakin esiintynyt somevaikuttaja. On myös itse aikoinaan vuosia sitten kertonu netissä olevansa miehen tytär.
Kuka tämä somevaikuttaja on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otto Martikainen viettää hyvää elämää?
Uusi nimi ja uusi elämä. Jossain siitä on ollut. Järkyttävää sekin, että Eveliinan sisar riisti henkensä myöhemmin, ilmeisesti tapahtuma vaikutti.
Missä tällainen tieto on, että sisko olisi kuollut?
Kyllä siitä oli mediassa. Lääkkeet ja alkoholi , eli itsari. Kauan sitten. Ehkä oli useita sisaruksia en muista nimeä.
Ainakin siskonsa on perustanut Huoma-yhdistyksen, jossa autetaan vastaavia kokeneita ihmisiä. Liekö tuo sitten eri sisko?
Vierailija kirjoitti:
Tihrusilmä Otto, isohko nenä.
Missä siitä on kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otto Martikainen viettää hyvää elämää?
Uusi nimi ja uusi elämä. Jossain siitä on ollut. Järkyttävää sekin, että Eveliinan sisar riisti henkensä myöhemmin, ilmeisesti tapahtuma vaikutti.
Missä tällainen tieto on, että sisko olisi kuollut?
Kyllä siitä oli mediassa. Lääkkeet ja alkoholi , eli itsari. Kauan sitten. Ehkä oli useita sisaruksia en muista nimeä.
Ainakin siskonsa on perustanut Huoma-yhdistyksen, jossa autetaan vastaavia kokeneita ihmisiä. Liekö tuo sitten eri sisko?
On eri sisko, vanhin sisko oli Eveliinan äidin lapsi, Eveliinalla on yksi täyssisko, joka elossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuulin murhaaja oli jo aiemmin tuomittu mm. 13-vuotiaan raisskauksesta. Suomalainen vaimo jatkoi miehen kanssa tuonkin teon jälkeen, heillä oli kaksi pientä lasta. Saivat vielä kolmannen lapsen vuosia Tuulin kuoleman jälkeen! Yksi lapsista on julkisuudessakin esiintynyt somevaikuttaja. On myös itse aikoinaan vuosia sitten kertonu netissä olevansa miehen tytär.
Kuka tämä somevaikuttaja on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain sellaista tuossa on selvästi ollut taustalla, ja ehkä puolin ja toisin jonkinlaista veetuilua, mikä on mennyt pojalla tunteisiin. En osta ollenkaan tuota selitystä, että "treenit meni huonosti ja harmitti". Ei kukaan sellaisesta syystä pahoinpitele jotain sattumalta vastaan tullutta ns. naamatuttua noin sadistisesti ja pitkäkestoisesti (ellei sitten ole joku piripää), sellais
Mä en usko tuohon veetuiluun.
Äärimmäisen raakasta mu.rhasta 3 vuotta täysihoidossa.
Mitä sit esim. Sammuneen raiskk.,tulee? Varmaan uudet kalsarit.
On meillä irvokkaat rangaistukset !
Teillä ei ole mitään oikeutta kiusata. Luuletteko olevanne hyviäkin ihmisiä? Olette pelkkiä haukkuvia ja vainoavia kiusaajia. Toivottavasti karma kostaa ja lähimmäisenne joutuvat kiusatuiksi.
Äläs laita sanoja suuhun. En ajattele että kaikista PITÄISI tulla äitejä. Mutta sitäKÄÄN hän ei saanut kokea eli ei ollut oma valinta saako lapsia vai ei. Tajuatko eron? Kaikki vietiin häneltä.