Muita jotka ei meikkaa koskaan?
Kommentit (24)
Lopetin meikkaamisen kun iho ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jopas sua mun peseytyminen kiinnostaa. No kuule, ensin pikasuihku, sitten saunaan ja sen jälkeen taas suihkuun. Pesen hiukset 2 kertaa viikossa, en käytä suihkugeeliä, en pese kasvojani saippualla. Kun ei ole meikkiä, pelkkä vesipesu riittää kyllä ellei ole laittanut vedenkestävää aurinkovoidetta. En kuori ihoani. Muuta mitä haluat tietää?"
Hyi. En halua kuulla enempää.
Harmi, olisin voinut vielä kertoa käyttämäni voiteet, dödön, hiustenhoitoaineet ja kenkäni koon. Mutta jos ei kiinnosta niin. Lisäys, saunon joka päivä! Lisäksi käyn uimassa monta kertaa päivässä kun järvi on uimakelpoinen. Hyi.
Kammottavaa on se, että on olemassa ihmisiä, jotka ei koskaan pese edes kainaloita ja takapuoltaan. Varmaan kädetkin huljautat pelkällä vedellä? Mikä siinä saippuassa niin pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jopas sua mun peseytyminen kiinnostaa. No kuule, ensin pikasuihku, sitten saunaan ja sen jälkeen taas suihkuun. Pesen hiukset 2 kertaa viikossa, en käytä suihkugeeliä, en pese kasvojani saippualla. Kun ei ole meikkiä, pelkkä vesipesu riittää kyllä ellei ole laittanut vedenkestävää aurinkovoidetta. En kuori ihoani. Muuta mitä haluat tietää?"
Hyi. En halua kuulla enempää.
Harmi, olisin voinut vielä kertoa käyttämäni voiteet, dödön, hiustenhoitoaineet ja kenkäni koon. Mutta jos ei kiinnosta niin. Lisäys, saunon joka päivä! Lisäksi käyn uimassa monta kertaa päivässä kun järvi on uimakelpoinen. Hyi.
Kammottavaa on se, että on olemassa ihmisiä, jotka ei koskaan pese edes kainaloita ja takapuoltaan. Varmaan kädetkin huljautat pelkällä vedellä? Mikä siinä saippuassa niin pelo
Kiinnostaa kuitenkin? Ai pitäisi tarkemmin kertoa mitä suihkussa puuhailen? Imagine! Olet huolestunut hygieniastani, joten lohdutan sua sen verran, että toki käyn aamullakin pesulla, hampaat pesen 2-3 kertaa päivässä ja hammasvälit lankailen joka ilta. Tarvittaessa leikkaan kynnet varpaankynsiä unohtamatta, mutta en lakkaile edes hiuksiani. En kaivele nenääni, en työnnä vanupuikkoa korviini ja käytän säännöllisesti silmätippoja. Syön pienen aamupalan eli keksin jonka päällä villisika.
Onhan meitä. Eräs ystäväni sanoi, ettei voi lähteä edes kauppaan ilman meikkiä, kun tulee alaston olo. Mulle taas tulee meikeistä epämiellyttävä olo. En halua ajatella niitä meikkejä koko ajan, eli jos vaikka silmää kutittaa, niin en voisi hieroa, kun meikit leviäisi, jne. Olen myös aamu-uninen, en todellakaan jaksa nousta aikaisemmin vain siksi, että naama pitäisi ehostaa johonkin malliin, ennen kuin voi lähteä minnekään. Ja sitten illalla pitäisi muistaa pestä ne pois ties minkä puhdistusmaitojen kanssa, vaikka olisi viettänyt iloisen illan ja tulisi tuhannen tuiterissa kotiin. Elämä on paljon helpompaa ja tulee halvemmaksi, kun en ole ruvennut niiden ehosteiden kanssa puljaamaan.