Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei meikkaa koskaan?

Vierailija
28.01.2026 |

En ole ikinä kokeillutkaan.

M20

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen 25- vuotias nainen. Turhaa hommaa sellainen. 

Vierailija
2/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehet muutenkaan meikkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kokeilin nuorena, mutta en ole meikannut vuosikymmeniin. Mulla on hyvä iho, aamulla kasvojen pesu ensin lämpimällä, sitten kylmällä vedellä, perusvoide ja siinä se. 

Vierailija
4/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin. Tulee tunkkainen olo meikissä

Vierailija
5/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää viitsi joten nyt olen parempi ihminen, ylempää luokkaa! Ihmisen kaunistautuminen on niin vanha asia, että ihmeellistä tästä enää edes avata keskustelua. Nautitaan me meikkaamattomat vain ylemmyydestämme.

Vierailija
6/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä meikkasin, mutta vain silloin. 60+

Vierailija
7/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain sävytettyä huulirasvaa, ei huvita meikata kun siihen kuluu aikaa, rahaa ja se työläs poisputsi. 

Vierailija
8/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä kokeilin nuorena, mutta en ole meikannut vuosikymmeniin. Mulla on hyvä iho, aamulla kasvojen pesu ensin lämpimällä, sitten kylmällä vedellä, perusvoide ja siinä se. 

Tää erittäin yleinen "en meikkaa kun mulla on hyvä iho" on niin outo syy. Luuletko, että kaikki meikkaavat vain peitelläkseen ihon virheitä? Mullakin on hyvä iho, mutta meikkaan silti.

Vierailija
9/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän vain sävytettyä huulirasvaa, ei huvita meikata kun siihen kuluu aikaa, rahaa ja se työläs poisputsi. 

Etkö pese kasvoja ollenkaan illalla? Meikkihän peseytyy siinä samalla.

Vierailija
10/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ei pelkällä vedellä paitsi 38 ripsari. 

Vierailija
11/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meikkaa vain harvoin, niin fiilis on ihan erilainen. Sama, kun juo alkoholia vain hyvin harvoin. Jos joka päivä tälläytyy kuin juhliin, niin mitä juhliin sitten laitetaan? Överit pakkelit???

Vierailija
12/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli joskus meikattua, sellaista laumasieluisuutta, nyt en enää pitkään aikaan. Ei huvita eikä kiinnosta, ihan turhaa hommaa. Meikatkoon ne jotka haluaa.

Vierailija
13/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et pese vaan ainoastaan huuhtaiset vedellä.

Vierailija
14/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa kokeillut jotain meikkivoidetta ja ryppyjä häivyttävää silmänympärysvoidetta. En tykännyt siitä tunteesta, mikä niistä tuli iholleni.

N56

Vierailija
15/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et pese vaan ainoastaan huuhtaiset vedellä.

Jopas sua mun peseytyminen kiinnostaa. No kuule, ensin pikasuihku, sitten saunaan ja sen jälkeen taas suihkuun. Pesen hiukset 2 kertaa viikossa, en käytä suihkugeeliä, en pese kasvojani saippualla. Kun ei ole meikkiä, pelkkä vesipesu riittää kyllä ellei ole laittanut vedenkestävää aurinkovoidetta. En kuori ihoani. Muuta mitä haluat tietää? 

Vierailija
16/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää viitsi joten nyt olen parempi ihminen, ylempää luokkaa! Ihmisen kaunistautuminen on niin vanha asia, että ihmeellistä tästä enää edes avata keskustelua. Nautitaan me meikkaamattomat vain ylemmyydestämme.

Onko sulla joku alemmuuskommpleksi? Ei ole mitään ylemmyyttä tai alemmuutta meikkaako vai ei. Jokainen voi tehdä kuten haluaa.

Vierailija
17/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jopas sua mun peseytyminen kiinnostaa. No kuule, ensin pikasuihku, sitten saunaan ja sen jälkeen taas suihkuun. Pesen hiukset 2 kertaa viikossa, en käytä suihkugeeliä, en pese kasvojani saippualla. Kun ei ole meikkiä, pelkkä vesipesu riittää kyllä ellei ole laittanut vedenkestävää aurinkovoidetta. En kuori ihoani. Muuta mitä haluat tietää?"

Hyi. En halua kuulla enempää.

Vierailija
18/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku alemmuuskommpleksi? Ei ole mitään ylemmyyttä tai alemmuutta meikkaako vai ei. Jokainen voi tehdä kuten haluaa.

Ei tietenkään ole eikä voi olla koska olen ylempää luokkaa kaikkien muiden meikkaamattomien kanssa! Ei kai tätä keskustelun avausta olisi muuten tehty? Koska kuten kirjoitin on ihmisen kaunistautuminen eri konstein hyvin vanhaa historiaa. Kannattaa tutustua aiheeseen.

Vierailija
19/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jopas sua mun peseytyminen kiinnostaa. No kuule, ensin pikasuihku, sitten saunaan ja sen jälkeen taas suihkuun. Pesen hiukset 2 kertaa viikossa, en käytä suihkugeeliä, en pese kasvojani saippualla. Kun ei ole meikkiä, pelkkä vesipesu riittää kyllä ellei ole laittanut vedenkestävää aurinkovoidetta. En kuori ihoani. Muuta mitä haluat tietää?"

Hyi. En halua kuulla enempää.

Harmi, olisin voinut vielä kertoa käyttämäni voiteet, dödön, hiustenhoitoaineet ja kenkäni koon. Mutta jos ei kiinnosta niin. Lisäys, saunon joka päivä! Lisäksi käyn uimassa monta kertaa päivässä kun järvi on uimakelpoinen. Hyi. 

Vierailija
20/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on tarkemmin ajateltuna turhuutta, täyttä turhuutta.

Jokainen ihminen on kaunis ja raikas ilman tököttejä.

Raikkaus ja puhtaus tulee vedestä, sisäisrsti ja ulkoisesti nautittuna.

Muistaa juoda vettä niin olo on kevyt ja käy suohkussa niin.olo on raikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi