Hillolla vai mantelimassalla?
Kommentit (66)
Minä ostan aina hillolla olevia laskiaispullia.
Teolliset pullat on höttöjä liikaa nostatusaineita . Manteli on myrkyllistä liikaa nautittuna joten mansikka hillo. Kermavaahto. Reilusti. Itseleivottu pulla on kiinteää . Liikaa sokeria yhdistettynä soodaan aiheuttaa myrkytys tilan . Joten katso mitä syöt .
Minä teen laskiaispullat itse. Teen puolet mantelimassalla ja puolet mansikkahillolla. Hyviä molemmat vaihtoehdot varsinkin tuoreina.
Pelkkää kermavaahtoa ja itsetehtyjä pullia. Ennen oli myynnissä kermamunkkeja. Mustikkahillo käy myös karviashillo. Laskeutua syömärien paastoon eikö niin ruoka on jumala ja vatsa. Useimmin raha. Sellaista se ulkokultaisuus on. Uskontokaapujen alla . Asuu mässäys ahmatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomerit suosii hilloa.
Manteli on ilmeisesti liian eksoottinen etelän hetelmä ja siksi vierastavat.
Niin, ei kasva mantelipuu mumman mökillä, mutta vatelma kasvaa. Pitää olla tuttuja ja aitoja makuja lapsuudesta!
Hillo mielestäni parempaa kuin mantelimassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi vaan käy, mutta kun itse teen, laitan kakkia kolmea; hilloa, mantelimassaa ja kermaa, se on paras yhdistelmä. Hillon tulee olla vadelmahilloa, ei mitään ylimakeaa mansikkaa.
Vanhat ihmiset tosiaan tykkää vadelmahillosta.
Mummut poimii itse vattuja metsästä, saa ilmaiseksi.
Harvoin on ollut näin tasaista äänestystä.
Vierailija kirjoitti:
Teolliset pullat on höttöjä liikaa nostatusaineita . Manteli on myrkyllistä liikaa nautittuna joten mansikka hillo. Kermavaahto. Reilusti. Itseleivottu pulla on kiinteää . Liikaa sokeria yhdistettynä soodaan aiheuttaa myrkytys tilan . Joten katso mitä syöt .
"Manteli on myrkyllistä liikaa syötynä", ja yhdessä laskiaispullassahan sitä on fataali määrä?
Jännä ettei enempää uutisoida laskiaispullakuolemista.
Tuli tästä mieleen että Forssassa Antin konditoria kauppaa laskiaismunkkeja ja nyt on uus hittituote "kermaperse". "Pyöreään munkkiin viilletään kannikat, se kypsennetään öljyssä, täytetään marja- ja hedelmäcurdilla, Nutellalla ja tietenkin kermavaahdolla."
Vaihtelua tavallisiin laskiaispulliin:
https://www.valio.fi/reseptit/tebirkes-laskiaispullat/
Just sain tehtyä, nam😋
Naiset tykkää laskiaispullasta. Huollolla, kiitos!
Tarjoaako rakastamallesi naiselle kahvit ja laskiaispullan? Kannattaisi!
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan. Jos on vaikka riidelty, naisen sydän sulaa lakiaispullalla ja kahvilla, jotka tarjoan hänelle. Huollolla myös täällä.
Vierailija kirjoitti:
Huollolla? Huoltamokahvit?
Joo varmaan tarkoittaa hillopullaa, ei laskiaispullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan. Jos on vaikka riidelty, naisen sydän sulaa lakiaispullalla ja kahvilla, jotka tarjoan hänelle. Huollolla myös täällä.
Siis hillolla, miksi muuttaa sanoja tämä vehje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huollolla? Huoltamokahvit?
Joo varmaan tarkoittaa hillopullaa, ei laskiaispullaa.
Kirjoitusvirhe, jonka puhelin muuttaa. Tarkoitin laskiaispullaa hillolla. Ja tarjoan naiselle jota aidosti rakastan
Ehdottomasti manteli massalla. Kyllä hillollakin ovat hyviä, mutta ne ovat hillopullia ei laskiaispullia.
Taidankin olla erilainen nuori ja täyttää laskiaispullani tänä vuonna Lemon curdilla.