Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten kannattaa tutkia kasvojaan peilistä hyvässä valossa.🤔

Vierailija
27.01.2026 |

Monilla naisilla, varsinkin vähän varttuneemmilla, on ikävää karvan kasvua kasvoillaan. Olen huomannut joillain naisilla oikein pitkiäkin partakarvoja leuassa. Nämähän eivät miellytä kenenkään silmää. Kannattaa tosiaan tehdä kasvotarkastus. Samalla voi arvioida, alkaako iho olla veltostunut ja ilmeneekö ryppyjä. Nykyään ulkonäköä on helppo piristää erilaisilla toimenpiteillä. Muistakaahan naiset huolehtia ulkonäöstänne.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta ei kyllä pue naista. Hyhyh!

Vierailija
2/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä Reijo paska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella näkyy somen bikinikuvissa raskausarvet, kun kuvaa suurentaa. Myös julkkiksilla.

Vierailija
4/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut 50 vuotta sitten mitä mieltä muut ovat ulkonäöstäni eikä kiinnosta nytkään.

Vierailija
5/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella näkyy somen bikinikuvissa raskausarvet, kun kuvaa suurentaa. Myös julkkiksilla.

Näitäkin voidaan esteettisissä hoidoissa häivyttää. Ovat ikäviä.

Vierailija
6/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena voi keskittyä tutkimaan sitä omaa hyödytöntä ja kurttuista nakkiaan ja miettiä, että mikä meni elämässä niin pahasti pieleen, että kukaan ei sua halua.

Vierailija
7/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet on mun tiikeriraidat enkä häpeä niitä yhtään. Täysin normaalia kaikilla naisilla ja myös miehillä esim voimakkaan pituuskasvun seurauksena.

Vierailija
8/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä! Kauheeta! Ihan julkkiksillakin! Nyt meni yöunet... Et tosiaan tällaista kauheaa näkyy...!!  Miten tähän on tultu?? 

Vierailija
9/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajat kannattaisi hommata silmälasit ja pyyhkäistä niitä voisilla sormilla. Ei enää pikku karvoitukset häiritsevästi pistäisi silmään.

Vierailija
10/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ap on ilmeisesti tehty jo vähintään yksi operaatio ja se on lobotomia.

Vierailija
11/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin irtas mainos se panadol-mainos, jossa se vaalea ja sinällään nätti nainen lojuu sohvalla. Mutta kun kamera kuvaa sitä takaapäin, on tätillä aika jäätävät maitoviiksikarvat! Hyi helvetti! Fy fan! Sama kuin sillä olisi sellainen roisto-mallin tumma sänkiparta kuin karhuveikoilla aku ankoissa :D

Vierailija
12/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan jännä juttu, että ne kaikista pieni munaisemmat tulevat tänne anonyyminä muka arvostelemaan naisia. Ps. Minä ajelen karvani kerran viikossa pois. Mutta, millä sinä saisit munaasi isommaksi ja pääsi kuntoon?

Vierailija
13/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi tehdä tekoälygeneraattorilla loputtomasti täydellisiä, omaan makuun olevia tyttösiä. Ei tarvitse enää odottaa täydellisyyttä epämiellyttäviltä ja haisevilta ihmisnaisilta 😙

Vierailija
14/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha mulla on kasvanut pitkä karva leuassa jo parikymppisenä ja kyllä sen yleensä pois nyppäsenkin

Vierailija
15/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään voi tehdä tekoälygeneraattorilla loputtomasti täydellisiä, omaan makuun olevia tyttösiä. Ei tarvitse enää odottaa täydellisyyttä epämiellyttäviltä ja haisevilta ihmisnaisilta 😙

Se on siunaus myös meille naisille, että te epäkelvot ukot pysytte kotona ja tyydytte hakkaamaan yksin sitä tattianne. Kiitos AI 🙏

Vierailija
16/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ihanaa, ihanaa, että voitin geenilotossa! Jihuu, en muuta sano. Olen niin usein ollut tästä kiitollinen ja taas just nyt tämän luettuani: mua ei häiritse omat tai muiden karvat yhtään.  Mikä huoleton elämä <3

Vierailija
17/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha mulla on kasvanut pitkä karva leuassa jo parikymppisenä ja kyllä sen yleensä pois nyppäsenkin

Hyhyh!🤢

Vierailija
18/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä, varsinkin vähän varttuneemmilla, on ikävää karvan kasvua kasvoillaan. Olen huomannut joillain miehillä oikein pitkiäkin partakarvoja leuassa. Nämähän eivät miellytä kenenkään silmää. Kannattaa tosiaan tehdä kasvotarkastus. Samalla voi arvioida, alkaako iho olla veltostunut ja ilmeneekö ryppyjä. Nykyään ulkonäköä on helppo piristää erilaisilla toimenpiteillä. Muistakaahan miehet huolehtia ulkonäöstänne.

Vierailija
19/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne? Muita ihovirheitä?

Vierailija
20/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnatkaa valo kasvoihinne alhaaltapäin mutta koettakaa hillitä hermonne ettette pelästy sitä suohirviötä mikä silloin katsoo peilistä takaisin.