Voi noita miehiä
Mies lähti itse kauppaan, totesi että niin se käy kaikkein nopeimmin. Mä tein sitten valmiin kauppalistan ja luin sen oikein ääneen miehelle. No, sinne se isäntä nyt lähti tuulispäänä, ja sänttilista on nätisti tuossa pöydällä. En kerennyt peräänkään huutaa, eikä sillä tietenkään oo edes kännyä mukana. Nyt on jännä nähdä mitä se sieltä tuo tullessaan:)
Kommentit (2)
No sieltähän tuo tuli kaupasta takaisin. Oli jo kerennyt kauppaan ja palauttanut pullot, kun huomasi että ostoslista jäi kotiin. Harmittaa kyllä, sanoin että olis nyt tuonut jotakin ihan perustavaraa tälle illalle ja olis koittanut muistella mitä lapussa oli. Onhan se kauppa huomennakin auki.
Täälläkin taitaa olla oikea pirttihirmu, kun mies aina nolona jos jotain ei löytynyt kaupasta tai tuo vastaavaa tilalle. Mä aina koitan lohduttaa että eihän sille mitään voi mutta toinen vaan selittelee. Ihan kuin olis hänen vikansa kaupan kehno valikoima.
seuraa tarkkaan äidin kirjoittamaa kauppalappua jos joutuu yksin käymään kaupassa. Silti se hätäilee sen lapun kanssa että osaakohan ostaa oikein. Noh, yleensä menee silti pieleen :) Tuli vaan mieleen..