Miten pariskunnat voi syödä hernekeittoa? - Kylläpä taas pierettää mutta onneksi asun yksin
Kommentit (24)
Vien naisystäväni tänään syömään ja elokuviin. Haluaisin ehdottaa sitä illan päätteeksi, mutta en tiedä kehtaanko.
Haluaisin niin ehdottaa sitä illan päätteeksi, mutta en tiedä kehtaanko. Kaluun piereskely. Nainen, suostuisitko?
Aika harmitontahan tuo on, ei luulisi olevan iso ongelma kenellekään. Toki jos hän on kovin estoinen pieremisen suhteen muuten niin sitten ei ehkä onnistu. On se kieltämättä aika seksikästä katsoa, kun nainen pyllistää ja pieru tulee ulos. Toivon, että tänään naisystäväni pylllistelisi ja piereskelisi edessäni. Uskallanko ehdottaa? Siitä on tullut sellainen pakkomielle ja haluaisin kokea sen. Pelkään, että muuten katkeroidun tai petän. Tai en petä mutta harmittaa.
Itse pierin usein päin vaimon naamaa. Sikahauskaa
Menepäs typerä rúnkkarí takaisin hikikomeroon. Sinne sinä kuulut.
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhteessakaan tarvii pidätellä pierua.
Itse pieraisin treffeillä ja poikaystävä ja mies jonka kanssa menimme naimisiin ollaan edelleen naimisissa.Testi jonka tein johtui entisestä poikaystävästä joka oli niin hieno omasta mielestään ettei kestänyt joskus pieruja.
💨
Sustuin kännissä piereskelemään sängyssä ja nyt mies inttää sitä joka kerta
Vierailija kirjoitti:
Menepäs typerä rúnkkarí takaisin hikikomeroon. Sinne sinä kuulut.
Hikikomerohullu taas paikalla
Nainen,.oletko keppostellen tai tahattomasti pöräyttänyt pierun miehesi penikseen?
Ehkä silloin kun hän on työtämässä penistä peppuusi? Esinahka venyen täyteen pierua.
Ap, oletko koskaan pieraissut 69-asennossa?
On surullista, että Flatusfobit yrittävät teilata luonnollista pieruseksiä oksettavuudella ja kuvottaviudella. Kyllä alapään nuoluhommat ja suihinotot ovat heistä ok,vaikka niistäkin voisi puhua niiden eritekuvottavuuksista. Niissä on vieläpä nesteellisiä eritteitä, kun taas pieruissa on vain haihtuvia kaasuja. Eli pieruseksi on paljon siistimpää touhua.
Armeijassa torstai aiheutti yleistä kauhua, koska kaikki tiesivät tuvan pian löyhkäävän. Se vanhenee vitsinä nopeasti, kun haisee navetan tavoin.
En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!
Pierevän Pyllyn nuolenta piristää suhdetta
Siis munalla pumpataan ilmaa niin, että pillu tai perseen nuppu hörpppii ilmaa aina upotusten välillä... Tulee sitten kiihottavasti työntöjen välisessä pieruina ulos... Ihan alkaa seisoa kun tätä kirjoitan
Vierailija kirjoitti:
En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!
Entä jos nainen ripuloisi suuhusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen ripuloisi suuhusi?
Ei haittaisi yhtään.
-sama
Sanotaan näin, että niin kauan kuin koen naisen piereskelyn kiihottavaksi, kaikki muu on vain lisäominaisuuksia. Pierut kasvoille, piereminen kun penikseni on sisällä heidän takapuolessaan tai vain persposken nostaminen istuenpierren - itse teko on tärkein ja kaikki muu siihen liittyvä riippuu mielialasta ja henkilökohtaisista mieltymyksistä.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä juttua, että hernekeitto pierettäisi. Ei minua ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tätä juttua, että hernekeitto pierettäisi. Ei minua ainakaan.
Tykkään ottaa housut pois ja pieraista toisen suuhun. Asetan pyllyreiän toisen huulille ja painaudun huulia vasten sitten suhautan lämpimän löysän pierun toisen suuhun. Toinen saa kaasua suuhunsa.
Ei parisuhteessakaan tarvii pidätellä pierua.