L/over ikuisesti minun
Kolme ensimmäistä jaksoa MTV Katsomossa katsottavissa.
Mielipiteitä?
Kommentit (399)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltit tytöt ja opettajat...alkaa olla aika väsynyt mielipide toitottaa, että he ovat narsistin uhreja
Siihen vihjailut päälle, että minä en...
Onhan niitä yli-ihmisiä 🙄
Olisi aika mielenkiintoista saada profiilia ihmisestä, joka ei joudu ikinä narsistin uhriksi?
Ja nyt ei puhuta sellaisista ihmisistä, jotka ovat joutuneet narsistin uhriksi jo ja siksi osaavat varoa
No kai opettajilla on enemmän varaa oikeuteen kuin jollain tavan duunarilla tai lähihoitajalla. Siksi en usko tämän asiantuntijan profilointiin
Kirjoja voi kirjoittaa ihan rahanahneena. Narsismi aiheena varmaan kiinnostaa monia...
Itse olen kyllä törmännyt hyvinkin ilkeisiin opettajiin. Eikä ne ei-ilkeät opettajatkaan ole olleet kovin empaattisia
Opettaja on keskipalkkainen ja pystyy maksamaan oikeuskulut
Se profiloinnista!
No just! Nyt mennään jo siihen missä ammatissa on eniten narsistin uhreja! Tsiisus!
Eihän narsismin uhria, missä ammatissa ja millä luonteenpiirteillä pysty edes tutkimaan. Eiköhän suurin osa tapauksista jää ihan pimentoon ja kenenkään tutkijan saavuttamattomiin
Vierailija kirjoitti:
No tuskin kaikilla opettajilla samanlaiset luonteenpiirteet. Ja onhan siellä joukossa myös narsisteja
Eivät myöskään poliisit tai pörssimeklarit ole samanlaisia luonteeltaan ja heissäkin on narsisteja
Eivät tietenkään ole kaikki samanlaisia, itsestäänselvyyksiä nuo mitä sanot. Mikä ei tarkoita sitä, etteikö tiettyihin ammatteihin hakeutuisi eniten tietynlaiset ihmiset. Ammatti myös muovaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
No just! Nyt mennään jo siihen missä ammatissa on eniten narsistin uhreja! Tsiisus!
Olen lukenut koko ketjun eikä missään viestissä ole väitetty mitään siitä, missä ammatissa on eniten narsistin uhreja. Tsiisus!
Vierailija kirjoitti:
Kiltit tytöt ja opettajat...alkaa olla aika väsynyt mielipide toitottaa, että he ovat narsistin uhreja
Tuo asianajaja Markku Salo on kirjoittanut vain omista kokemuksistaan. En sanoisi niitä väsyneiksi mielipiteiksi. Parempi kirja kuin useimmat muut narsismia käsittelevät kirjat, joista valtaosa on heppoista rahastusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä törmännyt hyvinkin ilkeisiin opettajiin. Eikä ne ei-ilkeät opettajatkaan ole olleet kovin empaattisia
Se profiloinnista!
Miten tämä liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma tärkeää tietää profiloinnista
ja todetaan, että he ovat opettajia, kun olivat lukeneet jonkun asianajajan kommentin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se profiloinnista!
Joku kirjoitti, että opettajat ovat yleensä kilttejä ja empaattisia ja siksi helppoja narsistin uhreiksi. Sitä aikaisemmin joku kirjoitti, että joku asianajaja on profiloinut, että opettajissa on eniten natsistin uhreja
"Joku kirjoitti, että opettajat ovat yleensä kilttejä ja empaattisia ja siksi helppoja narsistin uhreiksi."
Ja millähän perusteella muka näin? Satun tuntemaan aika monta opettajaa, ja empaattisuus on heistä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se profiloinnista!
Joku kirjoitti, että opettajat ovat yleensä kilttejä ja empaattisia ja siksi helppoja narsistin uhreiksi. Sitä aikaisemmin joku kirjoitti, että joku asianajaja on profiloinut, että opettajissa on eniten natsistin uhreja
Minä kirjoitin opettajista, mutta en sanonut että he ovat kilttejä ja empaattisia. Kukaan asianajaja ei myöskään ole profiloinut, tämäkin asia on sotkettu. Olen puhunut siitä, että uhriprofiili olisi tärkeää tietoa. Ja sitten erikseen kertonut, että asianajaja Markku Salo on todennut, että yllättävän moni hänen oikeudessa edustamistaan narstistien uhreista on ollut opettajia. Hän ei ole sanonut, että opettajissa on eniten narsistien uhreja, koska hän eikä kukaan muukaan ole asiaa tutkinut. Hän on vain kertonut omasta asiakaskunnastaan, jossa opettajat ovat yliedustettuina.
Miten on mahdollista lukea niin sekavasti kuin täällä nyt on luettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo asianajaja Markku Salo on kirjoittanut vain omista kokemuksistaan. En sanoisi niitä väsyneiksi mielipiteiksi. Parempi kirja kuin useimmat muut narsismia käsittelevät kirjat, joista valtaosa on heppoista rahastusta.
Minun mielipiteeni on kuitenkin, että on aika väsynyt mielipide toitottaa, että kiltit tytöt ja opettajat ovat narsistin uhreja. Mutta hei! Nythän sinä tunnustit, että sinusta narsistin uhrit ovat yleensä opettajia
Taitaa olla nyt narsistinen hämärryttäminen täällä meneillään, tarkoitus vain saada riitaa aikaiseksi ja keskustelu laantumaan.
Vierailija kirjoitti:
"Joku kirjoitti, että opettajat ovat yleensä kilttejä ja empaattisia ja siksi helppoja narsistin uhreiksi."
Ja millähän perusteella muka näin? Satun tuntemaan aika monta opettajaa, ja empaattisuus on heistä kaukana.
Ei, ei! En tarkoittanut tätä vaan ihan päinvastaista! Joku aikaisempi kirjoittaja oli todennut tuon!
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei! En tarkoittanut tätä vaan ihan päinvastaista! Joku aikaisempi kirjoittaja oli todennut tuon!
Kukaan aikaisempi ei ole todennut noin.