Mikä asema sinulla on suvussasi?
Joku uustaapero saa hysteerisen kohtauksen tästä aloituksesta.
Uustaaperoilta tämä ketju on kielletty. Nyt on nukkumaanmenoaika ja nämä ovat aikuisten juttuja.
Millainen asema sinulla on sukusi parissa?
Oletko suosikki vai hylkiö tai jotain siltä väliltä.
Sana on vapaa.
Kommentit (49)
Minut saatetaan kyllä kutsua juhliin, mutta jos saavun paikalle, ollaan avoimen pettyneitä, ja kertovat, että minun olisi pitänyt välittää kutsu aikuiselle tyttärelleni, joka on jo pitkään asunut omillaan.
Jos minä kutsun sukulaisia juhliini, he eivät edes vastaa, saati, että tulisivat juhliini.
En siis ole hetkeen kutsunut sukulaisia juhliini. Lopetin myös sukulaisten lähettämiin kutsuihin vastaamisen. Jos eivät osaa lähettää kutsua hänelle, jonka haluavat juhliinsa, pitäköön tunkkinsa.
Olen suvun sukupuuttoon kuoleva osa. Ei mene enää monta vuotta ja jakavat mun omaisuuden keskenään. Tosin joku ylöättyy iloisesti ja jotkut jäävät nuolemaan näppejään.... nauran sitten pilven reunalla
Olen oman sukupolveni ensimmäinen molempien vanhempieni puolelta. Arvatkaa kuinka paljon minua haluttiin pitää sylissä? Onneksi sain myöhemmin sisaruksia ja serkkuja, niin vähän helpotti... Mielestäni minusta tykätään edelleen, mutta mun suvussa onkin vain kivoja ihmisiä.
Koska olen sisarusten ja serkkujen kesken se "vanhin ja viisain", olen ollut yleensä se, jolla soitetaan kun joku on pulassa ja tarvitsee apua, mutta tilanne on sen verran nolo ettei kehtaa olla vanhempiin yhteydessä. Olen ihan mielellään tässä roolissa.
Olen suvun tervaskanto ja vanha jäärä. Osallistun edelleen nuoruusvuosinani perustamani yrityksen toimintaan. Koen, että minua kuunnellaan ja kunnioitetaan. Mielipidettäni kysytään, olipa sitten kyse lähipiiriini kuuluvan henkilön uuden auton ostosta, kodin putkiremontista tai vaikkapa lasten kasvatuksesta.
M80
Vierailija kirjoitti:
Oltiin/olivat, setä ja hänen serkku istuivat Konnulla. .... "Seuraava kysymys?" :)
(juu, ihan valkolaisia ollaan, mutta kummasti tummat kunnioitti setää saunassa ollessaan .... )
Häh??
Olen sukuni päämies, kun isäni kuoli syksyllä 2024.
Siskoni ja vanha äitini palvovat minua.
Ei mitään hajua. Kai serkut muistaa että olen olemsssa, ne on sen verran vanhempia ettei meillä ole mitään yhteistä nyt kun me ollaan se vanhin sukupolvi (50-70 -ikäiset).
Veljen kanssa välimatkaa, ollaan yhteyksissä kun on asiaa paikkakunnalle.
Eli kyllä se on tää oma perhe ja lapseni yks serkku minkä kanssa ollaan sukua.
Se musta lammas, joka ei kuulu joukkoon. Tein niin tai näin niin aina väärin päin.