Naiset, jotka eivät pidä yhdynnästä
Miten harrastatte seksiä, ja mitä koette tuovanne parin seksielämään?
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Muistutan kuitenkin, että puolet ainakin suomalaisita miehistä, ajattelevat, että miehillä on täällä etuoikeutet olot verrattuna naisiin.
Miksi siis miehet sekä haukkuvat naiset alapäitä että yläpäitä että koko sukupuolta. Ei käy mun tajuntaan.
Ja vielä ihan törkeästi, nauttivatko nämä pojat/miehet tästä?
Mitä haukkumista siinä nyt on, jos ääneen toteaa, että surkea seksi ei nappaa?
Tuleeko paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole koskaan törmännyt otsikon naisiin.
Minäpä olen. Ei ole kivaa.
Miehestä surkea seksi on se että mies saa panna kuten haluaa ja saa, ja nainen ei mitään. Hallelujaa! Meidän suomen miehet ovat yksikertaisesti kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä surkea seksi on se että mies saa panna kuten haluaa ja saa, ja nainen ei mitään. Hallelujaa! Meidän suomen miehet ovat yksikertaisesti kamalia.
No onhan tuo nyt aika surkeaa seksiä. Oletko naisena eri mieltä?
"Meidän suomen miehet ovat yksikertaisesti kamalia"
Tämä sen sijaan on haukkumista kun joku mikälie feministi tuossa äsken uhriutui. Itselläni ei ole tarvetta, sen kun haukut :) Pippeli toimii hyvin siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Muistutan kuitenkin, että puolet ainakin suomalaisita miehistä, ajattelevat, että miehillä on täällä etuoikeutet olot verrattuna naisiin.
Miksi siis miehet sekä haukkuvat naiset alapäitä että yläpäitä että koko sukupuolta. Ei käy mun tajuntaan.
Ja vielä ihan törkeästi, nauttivatko nämä pojat/miehet tästä?
Kerro siis oma näkemyksesi aiheesta. Eikö mies saa sanoa naiseen liittyen mitään negatiivista, koska on niin kovin etuoikeutettu? Päin vastoin voidaan joukolla huutaa, että miehet ovat sikoja ja heidät pitää kastroida,.jne. koska ollaan niin heikkoja patriarkaatin uhreja?
Ymmärsinkö oikein?
Olet halunnut ymmärtää päin helvettiä- täällähän ei muuta tehdä kuin haukutaan naisia. Mitä rummimmin ja aina vaan. Mihet kulkee horatsuissa ja se on ok ja naurun aihe vitseissä. Naisten "kirveellä halotut haisevat rämemajavat" ja vanhat akat haisevat, anopit ällöttäviä ja miehet niin saatanan yleviä kaikkine mulkkkuineen kun raisk..aavat lapsia. Aikuiset pettävä vaimojaan, ja jättävät sitten lapset....loputon ketju.
Hyvää yötä teille miehille, jotka haukutte ja varsinkin heille jotka suorastaan väitätte, että se orgasmi pitää tull asillä peniksellä,koska se on maailman napa.
Hyvää yötä kaikille paskiaisille ja suukot niile hyville ihanille miehille, aikuisille., jotka ovatkin ihania, kuten mun oma mies ollut jovuosikymmenet, Tänäänkin!
Vierailija kirjoitti:
Ja olet kai sitten pannut ainakin puolen miljoonan miehen kanssa. Onneksi kaikki suomen naiset ei ole samanlaisia l.tkia ku sinä!
Vierailija kirjoitti:
Olet halunnut ymmärtää päin helvettiä- täällähän ei muuta tehdä kuin haukutaan naisia. Mitä rummimmin ja aina vaan. Mihet kulkee horatsuissa ja se on ok ja naurun aihe vitseissä. Naisten "kirveellä halotut haisevat rämemajavat" ja vanhat akat haisevat, anopit ällöttäviä ja miehet niin saatanan yleviä kaikkine mulkkkuineen kun raisk..aavat lapsia. Aikuiset pettävä vaimojaan, ja jättävät sitten lapset....loputon ketju.
Hyvää yötä teille miehille, jotka haukutte ja varsinkin heille jotka suorastaan väitätte, että se orgasmi pitää tull asillä peniksellä,koska se on maailman napa.
Hyvää yötä kaikille paskiaisille ja suukot niile hyville ihanille miehille, aikuisille., jotka ovatkin ihania, kuten mun oma mies ollut jovuosikymmenet, Tänäänkin!
"Meidän suomen miehet ovat yksikertaisesti kamalia."
Eipä mulla nyt muuta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lesbolla on tänään edes hiukan parempi fiilis kun eilen oli.
Ei tolla lepakolla ole mitään miestä. Yksikään mies ei halua tuollaista seuraa itselleen. Mutta ainahan hullu toisen hullun löytää.
Toi yksi eukko on pelkkä riidanhaastaja. Aina ollut ja sellaisena tulee kuolemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on noinkin kattava kokemuspohja ja aina vaan uudestaan saa paskaa seksiä, niin kyllä vika on muualla kun kaikissa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Toi yksi eukko on pelkkä riidanhaastaja. Aina ollut ja sellaisena tulee kuolemaankin.
Vihaan miehiä ja vihaan yhdyntää!
Sika!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei tolla lepakolla ole mitään miestä. Yksikään mies ei halua tuollaista seuraa itselleen. Mutta ainahan hullu toisen hullun löytää.
Sun kirjoitukset ovat AINA ristiriitaisia ja kunhan haukut aina lepakoksi, kun niin on kiva tehdä. Onkohan sulla alakerrassa ongelmi, jotta pitää naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet kai sitten pannut ainakin puolen miljoonan miehen kanssa. Onneksi kaikki suomen naiset ei ole samanlaisia l.tkia ku sinä!
Juuri noin! Kun mies on erimieltä, nainen on heti l.tka! Järkevää todella, mutta noin täällä miehet "keskustelevat". Ja olen kyllä naimisissa. Ja täällä lukemani perusteella kirjoitan, sekä yleisen elämänkokemuksen perusteella. Itse täällä miehet ovat oman maineensa tahranneet kamalill jutuillaan; naisen alapää on kuin "kirveellä halkaistu haiseva rämemajava" ja nainen "joka ei panemalla saa on aivan tyrhake ja hyödytön" jne jne ylevää. Pitäskö kiitellä? Sitä kieltä puhutaan mitä ko mehet/poikaset parhaiten ymmärtävät.
Onko miesten mielestä jokaisen naisen pakko pitää yhdynnästä, jossa mies jyystää mutta muuuten ei tee naisen nautinnon eteen mitään , ei edes sormeaan heiluta? Ja jos ei pidä, on haukuttava vääränlaiseksi naiseksi. Sillä näin tällä palstalla toimitaan.
Kauheat femakkoakat...
Onneksi en ole koskaan törmännyt otsikon naisiin.