Olen ylpeä skoodan omistaja
Skooda on hyvä auto, vaikka se onkin rikki jatkuvasti, mutta se on mukava ajettavuudeltaan ja tosi nopeakin vielä, ei bemaritkaan pysy perässä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä sanoisi mukavaksi ajettavaksi. Mutta kaikilla ei ole tietoa paremmasta.
Olen ajanut aika monella autolla, Skooda on ehdottomasti paras ajettava mielestäni, ratti on tosi hellä, ei jäykkä ollenkaan, kytkin tuntuu mukavalta, tämä auto on ehdottomasti paras. Toisena tulee ehkä volksvaagenit. Ap
amis poika löytänyt näppäimistöstä D kirjaimen tukiopetus tunnilla. NYT ON ALFFA OLO NYT MÄ TAJUUN D KIRJAIMEN.
Vierailija kirjoitti:
amis poika löytänyt näppäimistöstä D kirjaimen tukiopetus tunnilla. NYT ON ALFFA OLO NYT MÄ TAJUUN D KIRJAIMEN.
En ole poika, olen mies, olen jo 20v. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä sanoisi mukavaksi ajettavaksi. Mutta kaikilla ei ole tietoa paremmasta.
Olen ajanut aika monella autolla, Skooda on ehdottomasti paras ajettava mielestäni, ratti on tosi hellä, ei jäykkä ollenkaan, kytkin tuntuu mukavalta, tämä auto on ehdottomasti paras. Toisena tulee ehkä volksvaagenit. Ap
Hölmöä sanoa että ku on kerran ajanu jotaki automerkkiä on sit kokenu kaikki sen automerkin autot ikuisesti