Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylpeä skoodan omistaja

Vierailija
26.01.2026 |

Skooda on hyvä auto, vaikka se onkin rikki jatkuvasti, mutta se on mukava ajettavuudeltaan ja tosi nopeakin vielä, ei bemaritkaan pysy perässä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skoda = Feikkivolkkari

Ja Toyotan pellinalta löytyy PSA sekä Mersun pellinalta löytyy Renault sekä VW pakusta löytyy Ford ja sama toisinpäin

Vierailija
22/25 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä sanoisi mukavaksi ajettavaksi. Mutta kaikilla ei ole tietoa paremmasta.

Olen ajanut aika monella autolla, Skooda on ehdottomasti paras ajettava mielestäni, ratti on tosi hellä, ei jäykkä ollenkaan, kytkin tuntuu mukavalta, tämä auto on ehdottomasti paras. Toisena tulee ehkä volksvaagenit. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

amis poika löytänyt näppäimistöstä D kirjaimen tukiopetus tunnilla. NYT ON ALFFA OLO NYT MÄ TAJUUN D KIRJAIMEN. 

Vierailija
24/25 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

amis poika löytänyt näppäimistöstä D kirjaimen tukiopetus tunnilla. NYT ON ALFFA OLO NYT MÄ TAJUUN D KIRJAIMEN. 

En ole poika, olen mies, olen jo 20v. Ap

Vierailija
25/25 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä sanoisi mukavaksi ajettavaksi. Mutta kaikilla ei ole tietoa paremmasta.

Olen ajanut aika monella autolla, Skooda on ehdottomasti paras ajettava mielestäni, ratti on tosi hellä, ei jäykkä ollenkaan, kytkin tuntuu mukavalta, tämä auto on ehdottomasti paras. Toisena tulee ehkä volksvaagenit. Ap

Hölmöä sanoa että ku on kerran ajanu jotaki automerkkiä on sit kokenu kaikki sen automerkin autot ikuisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän