Ilmastonmuutoksesta paasaava Paleface osallistuu Amazing Race Suomi -ohjelmaan
Kommentit (25)
Nää on niin nähty.. "mutta kun tämä on niin upea mahdollisuus"
Arvot lentää ikkunasta heti kun pitäisi itse elää paasaamansa mukaan
Perus vassari toimintaa, kukaan ei ole yllättynyt.
Suomalaisen tekemä rap on kulttuurista omimimista Pale.
Vierailija kirjoitti:
Pelle ukko.
🤡🤡🤡
Viime vuonna oli ilmastonmuutoksesta huolestuneita vasemmiston poliitikkoja.
Ihmettelen.
Ei jaksa enää tätä kiintiövassaria. Miksi tämä yhden asian tyyppi on edelleen julkisuudessa? Mitä merkittävää hän on tehnyt viime aikoina?
Kukaan vassari ei osaa elää kuin opettaa.
Nämä aina saarnaavat höpöhöpöään muille, mutta eivät itse elä saarnojensa sisällön mukaan.
Asenteenaan on että hänen pitää saada tehdä kuten haluaa ja muiden, hänen suurenmoisuuteensa verrattuna alempiarvoisten ihmisten, tulee toimia kuten hän sanelee.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan vassari ei osaa elää kuin opettaa.
Ei tietenkään. Väänsihän sen jo orwelli joskus ennen ww2 että neuvostoliitossakin kommunismi ei tarkoittanut tasa-arvoisuutta vaan sitä että oli vaan uusi etuoikeutettu porukka porsastelemassa yhteisillä varoilla sen vallankumouksessa syrjäytetyn entisen etuoikeutetun luokan tilalla. Tosin neuvostoliitossa kansaa kyykytettiin monin verroin pahemmin kuin edeltävässä keisarillisessa venäjässä joten ei hirveästi kannattanut tuokaan vallankumous kansan kannalta.
Sama Silvia Modig. Ja on se aika älytön konseptikin matkustella ympäriinsä ja tehdä jotain älyttömiä tehtäviä.
Mutkun mä tahdon ....äkkiä se totuus ajattelusta paljastuu kun mieleiset matkat osuu omalle kohdalle ja tulevat julki. Kovimmat paasaajat toimivat todellisuudessa aivan toisin kuin paasaavat
Miksi Ballface otetaan mukaan mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin nähty.. "mutta kun tämä on niin upea mahdollisuus"
Arvot lentää ikkunasta heti kun pitäisi itse elää paasaamansa mukaan
Ihan kuin Bile-Ilmarilla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä aina saarnaavat höpöhöpöään muille, mutta eivät itse elä saarnojensa sisällön mukaan.
Asenteenaan on että hänen pitää saada tehdä kuten haluaa ja muiden, hänen suurenmoisuuteensa verrattuna alempiarvoisten ihmisten, tulee toimia kuten hän sanelee.
🤣👍 Hyvin kiteytetty vihervassariuden ydin.
Vierailija kirjoitti:
Pelle ukko.
Housuissas on pelleukko!
Nyt koodaribussi taas käyntiin ja ajelemaan sillä ilman sähköä elävien ihmisten luo.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää tätä kiintiövassaria. Miksi tämä yhden asian tyyppi on edelleen julkisuudessa? Mitä merkittävää hän on tehnyt viime aikoina?
Hän ei suostunut pelkäämään, mutta siitäkin on joku 20 vuotta varmaan. Musiikinkin tuon pläjäyksen taustalle varasti IRA:n terroristeilta kappaleesta "Come out ye black and tans".
🛬🛫🛩