Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasit sängyssä

Vierailija
26.01.2026 |

Ehkä hassu kysymys, mutta Silmälasien käyttäjät, riisutteko ne aina seksiä varten? Musta olisi paljon luontevampi pitää ne päässä, jotta näkisi kunnolla ja ne on muutenkin luonteva osa minua mulla on ollut lasit lapsesta asti. Ei viitsisi aina seksiä varten laittaa piilareitakaan, varsinkin jos tekee mieli heti aamulla herätessä. Kyselen mielenkiinnosta, kun on uusi suhde ja kiinnostaa vähän, kuinka outo olen, jos näin toimin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä riisun. Mulla on iso linssiset lasit, joten ihan normaalissakin suutelussa niihin jää helposti jälkiä toisen ihosta, puhumattakaan tuollaisessa intohimoisemmassa hommassa. Kumppanilla myös lasit, joten kolisevat vielä herkästi yhteen.

Eri asia sitten jos joku pikainen takaapäin veto jne.41

Vierailija
2/4 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tosta mieleen mun ekakerta. Makasin alasti hieman jännittyneenä sängyllä ja poikakaveri nuoli mun pimppiä, kun vasta tajusin, että mulla on silmälasit päässä ja sukatkin jalassa. Kun kaveri oli niin kiihkeänä ja mustakin tuntui kivalta, en kehdannut keskeyttää, eikä sängyllä ollut oikein paikkaa, mihin lasit turvallisesti laskea. Pidin ne sitten päässä koko aktin ajan. Se ei kyllä kestänyt kauaa, kun kaveri tuli niin nopeasti. Sittemmin olen kyllä muistanut lasit riisua. Sukat pidän kyllä edelleen joskus jalassa rakastellessa, kun mun jalat palelee niin helposti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä välillä on aika kiihottavaa, kun mies pitää laseja päässään sängyssä. Näyttää sellaiselta kuumalta älyköltä, nam. Hänellä siis lukulasit, joita siis ei pidä koko ajan, eikä yleensä sängyssäkään.

Vierailija
4/4 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan kyllä lasit pois. Ne tekisivät ilkeästi kipeää heilan sisäreisiin. Minulla suurin ja nautinnollisin osa seksiä on ihanan, kostean ja aromikkaan pillun nuoleminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi