Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailusuhde päättyi, vähän surettaa

Vierailija
26.01.2026 |

Puoli vuotta ehdittiin kuitenkin tapailla. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain voisin sanoa nuoremmalle itselleni niin se olisi se että unohda kaikki epämääräiset tapailusuhteet. Kun kohtaat oikean ihmisen, mitään ihmeellistä tunnustelu- ja epäröintivaihetta ei tarvita. Kyllä se on sitten molemmille hyvin nopeasti selvää että tähän jäädään. Noissa epämääräisissä tapailusuhteissa korkeintaan vain rikot itsesi. 

En voi sanoa sitä nuoremmalle itselleni niin sanoin sulle. 

Ihan hyvä vinkki, mutta edelleen jos kyse vaikka etätapailujutusta niin kyllähän se vie enemmän aikaa kehittää tunteita ja miettiä onko siinä toisessa potentiaalia seurustelusuhteeseen. Mulla varmaan kesti liian kauan ja siksi meni poikki :/

Kyllä sen tietää etänäkin. Itsekin löysin elämäni rakkauden (molemminpuolisen) nimenomaan niin että välimatkaa oli.

N

Onnea sulle! Itse oon vielä ihan rikki että tää mun juttu meni näin. Jos tekisin jotain toisin niin varmaan kertoisin fiiliksistäni aiemmin. Olin kai liian viilipytty. 

Vierailija
22/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päättyi?

Löytyi aarre.

Siltähän se vielä nyt tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailusuhde on surkea hienovarainen flirtti- ja/tai hyötysuhde. Se loppuu, kun oikea rakkaus tulvahtaa jombakumba. Slut. 

Tai se voi johtaa myöhemmin suhteeseen kun olosuhteet paranevat. Elämä voi yllättää <3

Vierailija
24/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli petit itseäsi. Sulla oli tunteita. Ne kannattaa tapailusuhteessa unohtaa kokonaan, ja keskittyä vain molemminpuoliseen tilanteiden hyödyntämiseen. Vähän niinkuin yhdessä nakkivarkaissa, petetään ja jätetään eikä sitouduta mihinkään, edes siihen toiseen. 

Seuraavan kerran erotat seurusteluhalusi juuri tunteiden määrästä.

Itselläni on ollut tasan yksi tapailusuhde. Mies oli niin kyllästyttävä, lisäksi erilainen, etten olisi jaksanut hänen kanssaan mitään muuta kuin sänkyhommia. En tuntenut mitään koko aikana. Silloin tällöin vain jompi kumpi heitti viestiä, nähdäänkö. Seksikin oli surkeinta ikinä.

Tunteet ovat parisuhteen pohja. Sitä kohti seuraavalla kerralla siis. Halaus täältä jostakin

Vierailija
25/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tapailusuhde?

Tapailusuhde on sellainen, jossa tapailunainen tapailee tapailumiestä olematta oikeassa seurustelusuhteessa.

Eli oikeasti vain typerä nykyajan termi, jota monet vähemmän sivistyneet käyttävät.

Vierailija
26/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä nykypäivän kuukausia kestäviä tapailuja. Itsellä on ollut aina hyvin nopeasti seurustelua. En suostuisi mihinkään epämääräiseen tapailuun kuukausien ajaksi, joten en taida enää kelvata sen vuoksi.

Ei sen tarvitse olla epämääräistä. Nähdään kun voidaan, ei vaadita toiselta liikaa, tutustutaan rauhassa. Kyllä se seurusteluksi muuttuu, jos on muuttuakseen. 

Itselläni on huonompia kokemuksia liian nopeasti seurusteluun sitoutumisesta. Tapailu sopii erittäin hyvin aikuisille, joilla on jo omat piirit, mutta tahtovat olla toistensa kanssa silloin tällöin. 

Vierailija
27/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tapailusuhde?

Eli oikeasti vain typerä nykyajan termi, jota monet vähemmän sivistyneet käyttävät.

Hyvin sanottu.

Vierailija
28/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli petit itseäsi. Sulla oli tunteita. Ne kannattaa tapailusuhteessa unohtaa kokonaan, ja keskittyä vain molemminpuoliseen tilanteiden hyödyntämiseen. Vähän niinkuin yhdessä nakkivarkaissa, petetään ja jätetään eikä sitouduta mihinkään, edes siihen toiseen. 

Seuraavan kerran erotat seurusteluhalusi juuri tunteiden määrästä.

Itselläni on ollut tasan yksi tapailusuhde. Mies oli niin kyllästyttävä, lisäksi erilainen, etten olisi jaksanut hänen kanssaan mitään muuta kuin sänkyhommia. En tuntenut mitään koko aikana. Silloin tällöin vain jompi kumpi heitti viestiä, nähdäänkö. Seksikin oli surkeinta ikinä.

Tunteet ovat parisuhteen pohja. Sitä kohti seuraavalla kerralla siis. Halaus täältä jostakin

Mulla oli hlvetisti tunteita. Siksi olin varovainen. Ei harrastettu seksiä, joka jäi harmittamaan. 

- N, eri

Vierailija
29/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tapailusuhde?

Tapailusuhde on sellainen, jossa tapailunainen tapailee tapailumiestä olematta oikeassa seurustelusuhteessa.

Niin, ennen riiattiin, heilasteltiin ym....

Vierailija
30/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä nykypäivän kuukausia kestäviä tapailuja. Itsellä on ollut aina hyvin nopeasti seurustelua. En suostuisi mihinkään epämääräiseen tapailuun kuukausien ajaksi, joten en taida enää kelvata sen vuoksi.

Ei sen tarvitse olla epämääräistä. Nähdään kun voidaan, ei vaadita toiselta liikaa, tutustutaan rauhassa. Kyllä se seurusteluksi muuttuu, jos on muuttuakseen. 

Itselläni on huonompia kokemuksia liian nopeasti seurusteluun sitoutumisesta. Tapailu sopii erittäin hyvin aikuisille, joilla on jo omat piirit, mutta tahtovat olla toistensa kanssa silloin tällöin. 

Juuri näin itsekin kuvailisin 👍👍

Vierailija
31/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, naiset tuskin tuntevat mitään moisen lopettaessaan. Tylysti ghostaavat tai alkavat selittämään mä haluan olla vain kaveria.

Vierailija
32/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu = ei sitoutunut yhteen, saattaa tapailla muitakin, katselee ympärilleen. Käy treffeillä ja valintaprosessi on meneillään.

Seurustelu = yleensä sitoutunut olemaan parisuhteessa vain yhden henkilön kanssa, ellei toisin ole sovittu (moniavioiset), ei tapaile enää muita.

Vierailija
33/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panokaveri. Kyllähän siinä vähän jutellaankin. Niinkun sisko tai veli ja nussitaan välillä.

Vierailija
34/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mua varten tuollainen pitkänsitkeä. Ja kyllä se on epämääräistä koska ei oikeasti seurustella. Kuinkahan moni mies tuossa kohtaa käy huoletta panemassa muita koska ei kuitenkaan ole kyse seurustelusta. Mä en ainakaan halua tuollaiselle paskalle altistaa itseäni vaan pitää olla oikeaa seurustelua eikä kuukausien tapailua missä mietitään halutaanko olla oikeasti yhdessä vai ei.

Vierailija
35/35 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mua varten tuollainen pitkänsitkeä. Ja kyllä se on epämääräistä koska ei oikeasti seurustella. Kuinkahan moni mies tuossa kohtaa käy huoletta panemassa muita koska ei kuitenkaan ole kyse seurus

Tottahan toki se on epämääräisempää vs. seurustelu, mut se on joillekin jossain, kenties väliaikaisessa tilanteessa, varteenotettava vaihtoehto. Tapailin vuoden miestä enkä tapaillut ketään muuta välissä. Tiesin että miehellä on sama mahdollisuus, mutta hänkään ei käsitykseni mukaan tapaillut muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi